Gå til innhold

Valgte du det selv?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kjære deg!

Sist vi snakket var du så positiv, dette skulle du klare!

Om du så måtte slite i mange år så skulle du bevise ovenfor vennene dine at du hadde klart det. Du skulle vinne deres tillitt igjen selv om det ville ta tid.

Du hadde fått igjen jobben, til og med en ekstrajobb hadde du. Du gjorde alt for at du ikke skulle bli sittende hjemme.

Hva skjedde? Klarte du det ikke? Er det derfor du ikke turde komme til oss? Vendte vennene dine deg ryggen da du trengte de mest?

Vi ville ikke dømt deg om du havnet utpå igjen, vi ville støttet deg gjennom enda en hard periode av livet ditt.

Hadde vi bare visst.

Du var en utrolig flott gutt. Morsom og hyggelig.

Var det et uhell? Valgte du å ikke leve lenger? Eller var det et forsøk på rop om hjelp?

Vi får aldri vite!

Du var vennen til dattern min. Dere gikk mange turer om natten, eller dere møttes på halvveien mellom hjemmene bare for å ta en røyk.

Jeg skal trøste henne for deg. Jeg skal stryke henne på ryggen til hun sovner så mange netter det trengs.

Og du, jeg skulle gjerne ha trøstet deg også. Strøket deg på ryggen til du også sovnet. Hadde vi bare visst at det ikke gikk så greit med deg som du ga inntrykk av.

Det er som en kniv vrir seg i hjertet mitt når jeg tenker på dine foreldre. De som nå mangler en sønn. De ville nok gjort hva som helst for å ha deg hos seg.

Det ville føles bedre om det var et uhell, for da kanskje du har hatt det bra den siste tiden. Er det et av de andre alternativene så har du vel ikke hatt det bra.

Takk for at vi fikk lære deg å kjenne. Du ga mye av deg selv, mye som vi vil ta med oss videre i livet!

Kjære deg, du kan hvile nå... R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var vakkert skrevet.

Ikke et dømmende ord for livet han levde. deg skulle det vært fler av, da hadde verden vært et varmere sted å være. Vil gi deg og dattera di en varm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...