AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Del Skrevet 19. desember 2022 Hva er i så fall deres dom så langt? Anonymkode: 8b692...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Del Skrevet 20. desember 2022 Ingen erfaring selv. Men... Alle jeg kjenner som har MG, eller som kjenner noen som kjenner noen, er vanvittig fornøyd. Jeg er med i ulike grupper hvor det virker som eierne av MG er veldig fornøyde. Men, jeg skulle selv kjøpe elbil for en mnd siden. Og styrte glatt unna MG. Grunnen er at min bror jobber med det, og sa at jeg ikke burde vurdere det. Iflg han er der mye mye feil med bilene. Det tar tid, men det blir rettet, så det betyr mye tid med irritasjoner og verksted osv. Kan være andre ting også, men min bror ba meg om å ikke vurdere MG en gang.. Og når en som jobber med det, tenker slik, så gjorde jeg jo det 😅😅 Anonymkode: e9560...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Del Skrevet 20. desember 2022 En kamerat jobber i firmaet som selger MG (Birger N Haug). Han ville kjøpt noe annet. Anonymkode: 86e48...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikken123 Skrevet 20. desember 2022 #4 Del Skrevet 20. desember 2022 Hvis man kjører MG er man ikke akkurat bilinteressert. Det er helt sikkert en grei og praktisk bil, men den er totalt uten sjel. Den er så kjedelig og nøytral at man knapt legger merke til den. Mye følelse av plast og litt mere kupestøy en andre moderne biler. Er man fornøyd med at det kun et transportmiddel og ikke noe annet, er det sikkert er helt greit valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Del Skrevet 20. desember 2022 MG hadde noen virkelig flotte modeller som var riktige kjøremaskiner, nå er det bare enda et bilmerke som er kjøpt opp av kinesere og som produserer middelmådig kvalitet. Anonymkode: aeab6...414 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Del Skrevet 21. desember 2022 Har ikke allverdens erfaring med MG, men den ene bilen jeg har kjørt er den verste bilen jeg har kjørt. Anonymkode: 0f178...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #7 Del Skrevet 21. desember 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: MG hadde noen virkelig flotte modeller som var riktige kjøremaskiner, nå er det bare enda et bilmerke som er kjøpt opp av kinesere og som produserer middelmådig kvalitet. Anonymkode: aeab6...414 Helt enig. I forhold til den europeiske bilproduksjonen før i tiden er dagens bilpark drepende kjedelig; gi meg et eksempel på en eneste kinesiskprodusert bil som er like snerten og elegant som denne 1974-modellen Fiat X1/9, som man i Norge fikk stifte bekjentskap med i miniserien "Gåten på Afroditeøya" som gikk på NRK i 1979: Anonymkode: 42893...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå