Gå til innhold

La oss være ærlige, din største frykt er å tette toalettet i en annen person sitt hus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kom her å si at det finnes ting i denne verden du frykter mer. Hvis du er helt ærlig med deg selv, så vet du at din største frykt er å tette toalettet i en annen person sitt hus.

Anonymkode: f39d2...37c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg faktis gjort en gang. Gjorde det på en fest og jeg nektet for at det var meg som hadde gjort det selv om alle skjønte at det var meg. 

Anonymkode: ab137...b28

Skrevet

Det finnes definitivt ting jeg frykter mer, ja. Men har vært på besøk hos enkelte der man knapt får skylt ned mer enn et par ark toalettpapir av gangen. Alltid kommet fra det med æren i behold etter gjentatte forsøk. Men undres litt over at folk orker å leve med slike rør i lengden. 😅

Hadde derimot en skrekkopplevelse på et hotell da jeg av blodige årsaker måtte bruke mye papir. Vann og blod og gørr sto helt opp til kanten på toalettet, og all verdens staking hjalp ikke. Det var et helt grotesk syn, det pumpet tilsynelatende blod i litervis opp gjennom toalettet, som om jeg skulle blødd flere kanner. Begynte å lure på om noe av det var rester fra tidligere gjester, eller om de skjulte noe enda mer grotesk i rørsystemet. Heldigvis skulle jeg sjekke ut, men var litt spent på om det ville komme regning for rørlegger etterpå. Hørte heldigvis ingenting, og har ikke booket hotellet igjen siden.

Anonymkode: 86780...c6b

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg har ikke en liten frykt for det engang.

• Liker 5
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd, og noe som føles så usannsynlig er ikke langt fremme i bevisstheten min. Bruker mer energi på å frykte at noen skal høre en promp.

Anonymkode: 984ed...013

• Liker 1
Skrevet

Det hadde vært flaut, men det er langt unna min største frykt. Er nok mer redd for å bli voldtatt i en mørk bakgate for å si det sånn. 

Anonymkode: 3050e...036

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Det har jeg aldri sjenket en tanke, nei.

Skrevet

Jeg har opplevd det, og det er definitivt ting jeg frykter mer. 

Skrevet

Hvis dassen fores kun med det den skal fores med så skal det ikke være noen fare.

Anonymkode: 90313...12a

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det har jeg faktis gjort en gang. Gjorde det på en fest og jeg nektet for at det var meg som hadde gjort det selv om alle skjønte at det var meg. 

Anonymkode: ab137...b28

Samme her 🙈

Anonymkode: 20bf4...0aa

Skrevet

Jeg velger et tett do framfor et alvorlig sykt barn når som helst.

De som har tette do som sin største frykt har ikke opplevd mye vondt i livet og de eier heller ikke innlevelsesevne for andre.

Anonymkode: 83150...8de

• Liker 5
Skrevet

En ting er en tett do; noe annet er en tett do som renner over... 😱

Anonymkode: 73634...a20

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har tettet doen hos kjæresten min et par ganger fordi det er så dårlig vanntrykk i doen, og siden jeg har ibs og går på do max 2 ganger i uken kan det komme store ladninger.

Det var kjempeflaut og jeg måtte be han komme å hjelpe meg, mens jeg sto blodrød ved siden av og ønsket at gulvet åpnet seg og slukte meg😄🥵

Anonymkode: b4860...248

Skrevet

Det er mye jeg frykter mer her i verden enn å bli utsatt for noe som er pinlig der og da og som man kan le av i ettertid.

Skrevet

Største frykt? Verre enn at barna mine blir alvorlig syke? Verre enn for eksempel ALS? Du må ha hatt et lett liv.

Anonymkode: 5df48...ae8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ikke kom her å si at det finnes ting i denne verden du frykter mer. Hvis du er helt ærlig med deg selv, så vet du at din største frykt er å tette toalettet i en annen person sitt hus.

Anonymkode: f39d2...37c

Hvis det er din største frykt i livet så undres jeg hva slags liv du har. 

Anonymkode: 7828b...98c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har tettet doen hos kjæresten min et par ganger fordi det er så dårlig vanntrykk i doen, og siden jeg har ibs og går på do max 2 ganger i uken kan det komme store ladninger.

Det var kjempeflaut og jeg måtte be han komme å hjelpe meg, mens jeg sto blodrød ved siden av og ønsket at gulvet åpnet seg og slukte meg😄🥵

Anonymkode: b4860...248

Hvorfor trekker du ikke ned underveis i stedet for å vente til du har fylt opp hele doen med dritt? 

Anonymkode: 7828b...98c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det frykter jeg ikke bittelitt, engang. 

Skrevet

Nei, det er ikke min største frykt. Ikke på lista en gang.

Anonymkode: c1d63...fc5

Skrevet

Det er så langt fra min største frykt at det ikke engang er noe jeg har tenkt på før tråden din. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...