AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Heisann. Jeg bare lurer, fordi jeg fant ut at det er en uke fest rett rundt hotellet vi skal bo. Jeg sover greit i bråk jeg. Men usikker på om dette kan bli i meste laget. Så lurer på om , hvis det blir forjævlig, går det an å bytte hotell midt under oppholdet. Evnt hva kan jeg forvente av feks ekstra utgifter. Har tur via ving. Ps:Har aldri reist . Så er helt newbie her Anonymkode: 77b0d...825
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Hør med Ving om de har ledige rom på hoteller i nærheten? Anonymkode: e39fb...8a4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Vi reiste via Apollo i fjor. Hadde booket et hotell på ene siden av Kreta. Men leide et annet hotell et par netter på sørkysten. Dette fant vi rimelig og greit selv gjennom booking.com, og hotellrommet vi hadde fra før sto bare tomt de dagene. I ditt tilfelle ville jeg forklart saken og hørt om du kunne få bytte hotell (tipper at du må bytte for hele oppholdet da). Anonymkode: 2dbd7...941
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.12.2022 den 1.41): Hør med Ving om de har ledige rom på hoteller i nærheten? Anonymkode: e39fb...8a4 Ving er en stor vits på kundeservice på Kreta. Minner mer om en ungdomsklubb drevet av fjortiser som gjør ingenting for å hjelpe om du skulle komme ut for et dårlig hotell eller noe. Kosta meg 10 000kr ekstra ene ferien for havna på hotellet fra helvete på Kreta. (Futura hotel i Maleme er kjent på øya for å være drevet av psycho mennesker) vi bytta hotell på egen regning da de hjalp ingenting. Bedre å reise uten reiseselskap. Så får man iallefall det man betaler for. Anonymkode: 9e5de...145
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Vil forøvrig ikke anbefale Kreta. Finnes mye bedre øyer eller steder å feriere, Kreta har tapt seg veldig. Anonymkode: 9e5de...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå