Sol-regn-latter Skrevet 18. desember 2022 #1 Del Skrevet 18. desember 2022 Jeg kjøpte denne kalender til meg selv i år. Den kostet over 1000kr og inneholder 4 små strikkepakker, 1 til hver advent. Jeg forventet/håpet på søte, julerelaterte prosjekter. Eks grytekluter, votter, pannebånd, sokker osv i søtt mønster og fine farger. Vel… den første skuffelsen var at det ikke fulgte med strikkeoppskrift i posen. Kun en kode til en nettside. Det er kjipt å lese oppskrift på nett. Ingen av pakkene har vært noen fine. I dag hadde jeg et håp om at det endelig skulle komme noe fint, vel jeg tror aldri jeg har sett noe så stygt og ubrukelig!!! Jeg anbefaler ingen å handle her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 18. desember 2022 #2 Del Skrevet 18. desember 2022 Det var jo, um, festlige farger😒 De kunne da i det minste brukt glitter-garn🙈 Legg inn dårlig review hvis du kan, eller send inn tilbakemelding. Dette er ikke verdt det for 250kr per pakke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 19. desember 2022 #3 Del Skrevet 19. desember 2022 Noe så forferdelig grusomt 😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinuwiel Skrevet 19. desember 2022 #4 Del Skrevet 19. desember 2022 Forferdelig! Jeg har ønsket meg denne kalenderen selv, men er glad jeg ikke kjøpte den😬 hva var i de andre pakkene?😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 20. desember 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 20. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 20. desember 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 20. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 20. desember 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 20. desember 2022 Julestrømpe, hals og pannebånd. Ingen fine julefarger eller julemønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 20. desember 2022 #8 Del Skrevet 20. desember 2022 Wow, det var både traurige farger og simple mønster. Hadde forventet noe vesentlig mer for 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pumpkinpasties Skrevet 20. desember 2022 #9 Del Skrevet 20. desember 2022 absolutt ikke verdt pengene. Ville klaget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 20. desember 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 20. desember 2022 Ja jeg klaget. Fikk dette svaret: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 20. desember 2022 #11 Del Skrevet 20. desember 2022 Sol-regn-latter skrev (8 timer siden): Helt ufattelig at de i det hele tatt klarer å lage en så kjipt julekalender, med 4. søndag som absolutt bunnpunkt. Den tar jo bort all juleglede i stedet for å skape litt julemagi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå