Gå til innhold

Ritohobby adventskalender 👎

Sol-regn-latter

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte denne kalender til meg selv i år. Den kostet over 1000kr og inneholder 4 små strikkepakker, 1 til hver advent. 

Jeg forventet/håpet på søte, julerelaterte prosjekter. Eks grytekluter, votter, pannebånd, sokker osv i søtt mønster og fine farger. 

Vel… den første skuffelsen var at det ikke fulgte med strikkeoppskrift i posen. Kun en kode til en nettside. Det er kjipt å lese oppskrift på nett. 

Ingen av pakkene har vært noen fine. I dag hadde jeg et håp om at det endelig skulle komme noe fint, vel jeg tror aldri jeg har sett noe så stygt og ubrukelig!!!

Jeg anbefaler ingen å handle her. 

D4CC3984-AB8B-461B-A374-4E536187B8CF.png

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo, um, festlige farger😒 De kunne da i det minste brukt glitter-garn🙈

Legg inn dårlig review hvis du kan, eller send inn tilbakemelding. Dette er ikke verdt det for 250kr per pakke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig! Jeg har ønsket meg denne kalenderen selv, men er glad jeg ikke kjøpte den😬 hva var i de andre pakkene?😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, det var både traurige farger og simple mønster. Hadde forventet noe vesentlig mer for 1000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol-regn-latter skrev (8 timer siden):

D39CD2F9-93A7-4223-A5E3-BB9736FFC33D.png

Helt ufattelig at de i det hele tatt klarer å lage en så kjipt julekalender, med 4. søndag som absolutt bunnpunkt. Den tar jo bort all juleglede i stedet for å skape litt julemagi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...