Lina Skrevet 12. desember 2005 #1 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) skal kjøpe julegaver til tre barn på 3, 6 og 10 år. Har lyst å kjøpe noe til de sammen. Et spill eller en bok eller DVD...?? noen ideer til hva som kan passe for de alle tre og som ikke er så dyrt?? Alle forslag motas med stor takk Endret 12. desember 2005 av Lina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #2 Del Skrevet 12. desember 2005 skal kjøpe julegaver til tre barn på 3, 6 og 10 år. Har lyst å kjøpe noe til de sammen. Et spill eller en bok eller DVD...?? noen ideer til hva som kan passe for de alle tre og som ikke er så dyrt?? Alle forslag motas med stor takk ← Det er jo vidt alderspredning her da...fra 3 til 10 synes jeg er mye. Eneste jeg kan komme på er den julefilmen som er så populær. Polarekspressen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #3 Del Skrevet 12. desember 2005 Uno (kortspill). Det får du for under hundrelappen. Det finnes både Uno- junior og vanlig Uno. Min gutt på 3 klarer fint på spille Uno-junior, men vanlig Uno kan hende blir litt vanskelig. Men med litt hjelp går det sikkert også bra. Og for en på 6 og 10 vil det også være et morsomt spill. Eller hva med " Den forsvunnende diamanten"? Også ett spill som vil være morsomt for alle sammen. Koster under 200. DvD ville jeg trodd var litt vanskelig. En 3 åring kan ofte kke se på det som en 10 åring synes er spennende og morsomt. Det måtte i så fall kanskje vært en jule-DvD med de gode gamel Disneyfilmene eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 13. desember 2005 #4 Del Skrevet 13. desember 2005 Vet ikke om det er noe for treåringen, og om de har PS2. Men jeg planlegger å kjøpe EyeToy Play3 til mine to (5 og 9). Tror det burde fenge dem begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #5 Del Skrevet 13. desember 2005 Hva med en stor pakke med tegne- og hobbysaker? Så kan de kose seg sammen med det. Alle barn liker vel å tegne... Ellers syns jeg Den Forsvunne Diamant var et godt forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 13. desember 2005 #6 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er jo vidt alderspredning her da...fra 3 til 10 synes jeg er mye. Eneste jeg kan komme på er den julefilmen som er så populær. Polarekspressen ← Kan underskrive på denne. Fantastisk film! Disneyfilmer passer jo også til alle og er populære. Jeg her ved et par anledninger kjøpt gavekort på kinobilletter i fellesgave til søskenflokker. Evt kan du gi dem gavekort til basseng/badeland i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 13. desember 2005 #7 Del Skrevet 13. desember 2005 Vet ikke om det er noe for treåringen, og om de har PS2. Men jeg planlegger å kjøpe EyeToy Play3 til mine to (5 og 9). Tror det burde fenge dem begge. ← Eye Toy kan fint spilles av 3 åring Spillet har mange forskjellige spill i seg som passer til forskjellige aldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lina Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 13. desember 2005 Takk for mange gode forslag!! Playstation har de ikke, men har akkurat fått seg PC så endte opp med PC spillet Madagaskar som er fra 3+ og passer hele familien. Tror og håper dette faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. desember 2005 #9 Del Skrevet 15. desember 2005 Hva med en popcornmaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå