Jdz Skrevet 19. desember 2022 #21 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er ganske bastant på det, er det sånn at dere kvinner på kvinneguiden hater menn uansett? Mannen som TS har beskrevet virker ikke helt oppegående nei, men det er ganske ekstremt å gå veien om "sykelig desperat mann uten sosial kalibrering" utifra det lille der. Anonymkode: da9e8...336 Gode gud... Mulig jeg naiv, men hadde jeg oppført meg sånn i datingfasen er jeg ganske sikker på at jeg fremdeles ville vært jomfru. Ville kanskje ikke brukt ordet "sykelig", men "desperat mann uten sosial kalibrering" synes jeg høres ut som en ganske treffende beskrivelse. 3
SlemUlv Skrevet 19. desember 2022 #22 Skrevet 19. desember 2022 Han prøver, på en idiotisk måte, å fortelle deg at han vil ha et D/s forhold. Som ikke er vold, så lenge det er samtykkende. Du sier nei, han respekterer ikke dette. Løp. 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #23 Skrevet 19. desember 2022 SlemUlv skrev (3 timer siden): Han prøver, på en idiotisk måte, å fortelle deg at han vil ha et D/s forhold. Som ikke er vold, så lenge det er samtykkende. Du sier nei, han respekterer ikke dette. Løp. Nei, han har sagt han søker forhold Anonymkode: f400b...4d3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #24 Skrevet 19. desember 2022 MuffinStud skrev (19 timer siden): Røde flagg, først og fremst. Du har gjort det du skal ved å si at du ikke liker dette og han hadde sjanse til å rette opp evt misforståelser dersom dette kun omhandlet et rollespill på soverommet. Klaps er ikke greit. Hvordan tror du det ville blitt å oppdra barn med han? Fostre sunne verdier? Sønner som respekterer kvinner? Døtre som føler at de har krav på å bli respektert? Vokse opp i hjem med foreldre som verdsetter hverandre? Helt enig, vil ikke at min fremtidige ektemann skal slå barna. Ikke bra heller at barn ser på vold, barn kan ikke se på at mamma blir kvalt, slengt i gulvet, beordret til ting. Hilsen TS Anonymkode: f400b...4d3
SlemUlv Skrevet 19. desember 2022 #25 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, han har sagt han søker forhold Anonymkode: f400b...4d3 Oki? Hvordan var det Nei til noe av det jeg sa? 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #26 Skrevet 19. desember 2022 SlemUlv skrev (6 minutter siden): Oki? Hvordan var det Nei til noe av det jeg sa? Du mener han søker: D/S forhold, jeg spurte om hva han ville med meg. Da sa han søker forhold, og med det mener jeg nei han skal ikke ha sugardaddy opplegg. Anonymkode: f400b...4d3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #27 Skrevet 19. desember 2022 Han vil ha forhold med å samtykke partner til å bli med på vold Anonymkode: f400b...4d3 1
SlemUlv Skrevet 19. desember 2022 #28 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du mener han søker: D/S forhold, jeg spurte om hva han ville med meg. Da sa han søker forhold, og med det mener jeg nei han skal ikke ha sugardaddy opplegg. Anonymkode: f400b...4d3 D/s og suggerdaddy er 2 vidt forkjsellige ting. D/s Dom/sub altså bdsm... med innslag av sadisme virker det som.. Du vil ikke dette (ifølge HI), og han respekterer ikke dette.. Løp. 3
SlemUlv Skrevet 19. desember 2022 #29 Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil ha forhold med å samtykke partner til å bli med på vold Anonymkode: f400b...4d3 Bdsm forhold, mellom samtykkende partnere.. er ikke vold. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #30 Skrevet 19. desember 2022 Hvis ikke dette er tydelig nok for deg TS at han er voldelig, så vil det aldri bli mer tydelig. Dette er en farlig mann. Anonymkode: 52bd1...8ee 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #31 Skrevet 19. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Du mener han søker: D/S forhold, jeg spurte om hva han ville med meg. Da sa han søker forhold, og med det mener jeg nei han skal ikke ha sugardaddy opplegg. Anonymkode: f400b...4d3 Åpenbart vil han ikke ha et sugardaddy opplegg dette er jo på match.com. Hele greia med sugardating er at menn betaler for å omgås vakre kvinner de vanligvis ikke kan få. De kvinnene er ikke på match.com Anonymkode: e28f9...864
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #32 Skrevet 19. desember 2022 Dette lukter katastrofe! Styr unna! Anonymkode: 23518...65b 1
Cuckold Skrevet 19. desember 2022 #33 Skrevet 19. desember 2022 Jeg synes denne tråden er litt tankevekkende, ikke først og fremst fordi mannen TS dater kanskje er litt klønete i sin måte å forhandle om hva som er greit og ikke greit i dominansforholdet han åpenbart legger opp til, men fordi så mange av de som svarer i tråden snakker som om dette skulle være en mann av typen som blir voldelig i fylla eller som ikke kan styre sinnet sitt. Homofili har vært inne i varmen i flere tiår, i 2022 er det kristne som ikke er for homofilt ekteskap i kirkelig regi som har vanskelig for å bli hørt og få respekt for sitt syn. Transkjønnedes interesser setter dagsorden over hele den vestlige verden. Jeg synes det er vanskelig å forstå at sadomasochisme skal være så ukjent for kvinnene på KG. De som var tørre bak ørene da Historien om O (1954) kom ut ligger stort sett i graven, de som så filmen 9½ Weeks (1986) på kino da den kom er godt voksne, det er allerede mer enn ti år siden boken Fifty Shades of Grey (2011), og likevel er det bare et fåtall av innleggene i tråden som tar høyde for at dette nok er en mann som fisker etter respons på et opplegg for dominans/underkastelse. Måten TS reagerer tyder vel på at hennes lyster ikke går helt i samme retning, men det betyr vel ikke at mannen må være en psykopat og en tulling slik folk her fremstiller det. 1
SlemUlv Skrevet 19. desember 2022 #34 Skrevet 19. desember 2022 Cuckold skrev (21 minutter siden): i dominansforholdet han åpenbart legger opp til Som ts tydelig ikke samtykker til, så det har ikke noe å si. 1
Cuckold Skrevet 19. desember 2022 #35 Skrevet 19. desember 2022 1 minutt siden, SlemUlv said: Som ts tydelig ikke samtykker til, så det har ikke noe å si. Les igjen. Det jeg reagerer på er at TS og mange andre ikke ser ut til å anerkjenne at det er et SM-forhold han er ute etter, man snakker som om det skulle være en voldelig psykopat som kunne være truende til hva som helst. Bare tittelen på tråden vitner jo om at TS ikke ser ut til å forstå at dette handler om forhandlinger for et SM-forhold. At så mange andre i tråden heller ikke ser ut til å ta høyde for dette er litt urovekkende. Du skjønte det jo, men mener han gikk frem på feil måte. Jeg kan være enig i at han kanskje var klønete, gitt at TS har gjengitt det som har skjedd på 100 % objektiv og korrekt måte, men det virker jo ikke som at han har utsatt henne for noe annet enn å skissere noen regler hun kan respondere på - eller droppe ham om hun ikke liker dette. Jeg siterer: «Nå har jeg sagt til han at jeg ikke kan være med en mann som kan utøve vold mot meg, og at jeg er usikker på veien videre, at det ikke blir 2.date, da sa han: nei det er opptil deg, skal du være med meg så må du tåle litt ekstra harde greier....»
SlemUlv Skrevet 19. desember 2022 #36 Skrevet 19. desember 2022 Cuckold skrev (17 minutter siden): Les igjen. Det jeg reagerer på er at TS og mange andre ikke ser ut til å anerkjenne at det er et SM-forhold han er ute etter, man snakker som om det skulle være en voldelig psykopat som kunne være truende til hva som helst. Bare tittelen på tråden vitner jo om at TS ikke ser ut til å forstå at dette handler om forhandlinger for et SM-forhold. At så mange andre i tråden heller ikke ser ut til å ta høyde for dette er litt urovekkende. Du skjønte det jo, men mener han gikk frem på feil måte. Jeg kan være enig i at han kanskje var klønete, gitt at TS har gjengitt det som har skjedd på 100 % objektiv og korrekt måte, men det virker jo ikke som at han har utsatt henne for noe annet enn å skissere noen regler hun kan respondere på - eller droppe ham om hun ikke liker dette. Jeg siterer: «Nå har jeg sagt til han at jeg ikke kan være med en mann som kan utøve vold mot meg, og at jeg er usikker på veien videre, at det ikke blir 2.date, da sa han: nei det er opptil deg, skal du være med meg så må du tåle litt ekstra harde greier....» Han må vel være ute etter SM forhold, men han går frem på feil måte. Man skisserer ikke opp regler, uten å ha fått samtykke til denne type forhold først. Man må være åpen, og klare å faktisk si hva han søker, før han kan gå inn i denne type forhold. Ellers er jeg enig med deg, i måten BDSM blir fremstilt her. Men det er dessverre ikke noe nytt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #37 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette lukter katastrofe! Styr unna! Anonymkode: 23518...65b Jeg sa jeg akspeterer ikke dette, han sa neste dsg: hadde likt å se deg tisse ute, så putte deg i et bagasjerom i bil etterpå. Han er jo syyk i hodet. Jeg har fjernet han fra alt nå. Anonymkode: f400b...4d3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #38 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis ikke dette er tydelig nok for deg TS at han er voldelig, så vil det aldri bli mer tydelig. Dette er en farlig mann. Anonymkode: 52bd1...8ee Ja han kommer jo med trussel om å putte meg i et bagasjerom i bilen Anonymkode: f400b...4d3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #39 Skrevet 20. desember 2022 Høres ikke ut som han bare ønsker å være dominant i et forhold. Han tenner på sadisme. Og nå tenner han på å skremme deg/ha skremt deg. Bare blokker alt. Antagelig vil han aldri finne deg igjen. Bare fortreng ham. Går du rundt og er engstelig pga dette i etterkant var det akkurat det han var ute etter😣 Anonymkode: 14867...63c 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #40 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres ikke ut som han bare ønsker å være dominant i et forhold. Han tenner på sadisme. Og nå tenner han på å skremme deg/ha skremt deg. Bare blokker alt. Antagelig vil han aldri finne deg igjen. Bare fortreng ham. Går du rundt og er engstelig pga dette i etterkant var det akkurat det han var ute etter😣 Anonymkode: 14867...63c Har blitt veldig skremt av at han sa dette om å putte meg i et bagasjerom i bilen. Har blitt veldig skremt. Han kan jo være en psykopat eller hva? Når han kommer med drøye ting Anonymkode: f400b...4d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå