Gå til innhold

Type som begynner å bli eiesyk🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde snakket med en mann fra Match.com  i noen dager så bestemte vi for å møtes og ta en drink sammen ute på bar. Han viret hyggelig og samtalen gikk greit. Begge ble enige om at vi er på utkikk etter noe seriøst. Jeg liker å holde litt tilbake når vi møtes, så åpner meg ikke opp for mye. Ble enige om ny date etter 4-5 dager... vi holder kontakt gjennom meldinger.  Han sier videre at han er sær med damer liker å være strenge med de og sette de på plass om det trengs. Så sa jeg okei, men ja jeg liker ikke om mannen er altfor streng, f.eks drive med psykisk/fysisk vold og trykke dama ned

Han sier videre: om du skal noen gang være frekk i kjeften mot meg, så må du nesten tåle at jeg slår deg litt i rumpa, og drar i  og håret og klyper deg i armen, og samt  kjefting, mens jeg drar deg hardt i håret, du må gjøre som jeg sier.  Jeg sa hva defineres som frekk i kjeften, nei f.eks om du f.eks motsier meg i en diskusjon. 

Jeg ble kjempesjokkert spurte: tuller du nå, så svarte han: nei jeg tuller ikke, jeg er sånn.  Jeg tenkte wtf, dette innebærer jo fysisk vold. han har spurt flere ganger om hvor jeg jobber og mitt bosted. Men har latt være å si hvor jeg bor eksakt, redd for at han skal være stalker.  Han bor ca 1,5 time unna meg😊

Jeg sa at jeg er snill og at en relasjon kan inneholde krangler iblant, men at man ikke skal utøve vold mot partner,   jeg sier ifra om relasjon ikke fungerer. Nå har jeg sagt til han at jeg ikke kan være med en mann som kan utøve vold mot meg, og at jeg er usikker på veien videre, at det ikke blir 2.date, da sa han: nei det er opptil deg, skal du være med meg så må du tåle litt ekstra harde greier.... han virket som en fin fyr i starten gjennom samtalene. Men nå blir han sånn plutselig.... hva om han har gjort noe sånt mot tidligere dates?? Eller han er en fyr som er syk i hodet? Det er jo ikke vanlig å gjøre sånt.😤😫 hører ofte om menn som utøver vold mot partnerne sine😳. Det er jo ikke bra i det hele tatt. Tenk å være sammen med han, og risikere å bli et drapsoffer. Jg er glad jeg ikke dro på hjemmedate

Anonymkode: f400b...4d3

• Liker 1
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han prøver å framstå som dominant.. 🤭

Anonymkode: c85af...ab2

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Liker ikke på den måten, da får jeg avsmak. Vold er no goo

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Rødt flagg for meg det der, det finnes så mange andre menn når en mann gir deg en litt dårlig følelse allerede slik i starten ville jeg uten tvil holdt meg unna. Hjelper ikke om han ser ut som en gud om personligheten er møkk👍

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig, mulig han "bare" har en fetish, men da må jo andre parten også like det. TS, om du ikke liker sånt ville jeg nok avsluttet.

Anonymkode: 4098b...81b

• Liker 4
Skrevet

Tror nok også det der er en fyr som skal være "dominant" og så er han bare voldelig.

Greit nok med å bli satt på plass, litt spanking og det å bestemme. Så lenge begge er inneforstått med reglene.

Men å bli dratt i håret og bli kjeftet på, da gikk han for langt. Virker som denne mannen vil ha en punchingbag, og så sier han i fra reglene med det samme. Veldig greit at du fikk vite dette med en gang.

Og så sier han at han kan dra deg i håret og slå deg om du skulle være frekk i kjeften og det innebar å være uenig med han?! Tror du vant stort ved å slippe unna han der. 

Anonymkode: a2318...ca0

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde snakket med en mann fra Match.com  i noen dager så bestemte vi for å møtes og ta en drink sammen ute på bar. Han viret hyggelig og samtalen gikk greit. Begge ble enige om at vi er på utkikk etter noe seriøst. Jeg liker å holde litt tilbake når vi møtes, så åpner meg ikke opp for mye. Ble enige om ny date etter 4-5 dager... vi holder kontakt gjennom meldinger.  Han sier videre at han er sær med damer liker å være strenge med de og sette de på plass om det trengs. Så sa jeg okei, men ja jeg liker ikke om mannen er altfor streng, f.eks drive med psykisk/fysisk vold og trykke dama ned

Han sier videre: om du skal noen gang være frekk i kjeften mot meg, så må du nesten tåle at jeg slår deg litt i rumpa, og drar i  og håret og klyper deg i armen, og samt  kjefting, mens jeg drar deg hardt i håret, du må gjøre som jeg sier.  Jeg sa hva defineres som frekk i kjeften, nei f.eks om du f.eks motsier meg i en diskusjon. 

Jeg ble kjempesjokkert spurte: tuller du nå, så svarte han: nei jeg tuller ikke, jeg er sånn.  Jeg tenkte wtf, dette innebærer jo fysisk vold. han har spurt flere ganger om hvor jeg jobber og mitt bosted. Men har latt være å si hvor jeg bor eksakt, redd for at han skal være stalker.  Han bor ca 1,5 time unna meg😊

Jeg sa at jeg er snill og at en relasjon kan inneholde krangler iblant, men at man ikke skal utøve vold mot partner,   jeg sier ifra om relasjon ikke fungerer. Nå har jeg sagt til han at jeg ikke kan være med en mann som kan utøve vold mot meg, og at jeg er usikker på veien videre, at det ikke blir 2.date, da sa han: nei det er opptil deg, skal du være med meg så må du tåle litt ekstra harde greier.... han virket som en fin fyr i starten gjennom samtalene. Men nå blir han sånn plutselig.... hva om han har gjort noe sånt mot tidligere dates?? Eller han er en fyr som er syk i hodet? Det er jo ikke vanlig å gjøre sånt.😤😫 hører ofte om menn som utøver vold mot partnerne sine😳. Det er jo ikke bra i det hele tatt. Tenk å være sammen med han, og risikere å bli et drapsoffer. Jg er glad jeg ikke dro på hjemmedate

For meg høres dette ut som en ikke helt vellykket forhandling om reglene i et SM-forhold. Hvis du ikke har godtatt at han dasker deg på rumpa eller drar deg i håret er det selvsagt uakseptabel vold, si klart ifra og se hvordan han reagerer. Enten vil han justere sine krav eller la deg gå, litt avhengig av hvor viktig den fysiske delen av SM-samspillet er for ham. Det er ikke så veldig sannsynlig at en voldelig kvinnemishandler ville snakket om hva han tenker å gjøre med deg etter et par dates, for denne fyren er det nok noe han tenner på, i denne fasen prøver han seg frem verbalt for å se hva du responderer positivt på. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Dette hadde ikke jeg akseptert. Jeg mener er forhold skal mest mulig være med likestilling på det meste. gi og ta

• Nyttig 6
Skrevet

Gode svar, lurer på om dette med dominans og kontrollering kan knyttes til at den personen har dårlig selvfølelse? Han er sånn midt på treet. Men ja, i og med han prater om voldsomme greier på 1.date, kjefting, dra i håret osv

• Nyttig 2
Skrevet

-Hilsen TS

Skrevet

Æsj, for en patetisk taper. Blokker og slett. Dette vil du ikke rote deg opp i. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som om han egentlig prøver å snakke om sex og bdsm, og så blir det bare helt feil når han åpner munnen for han vet ikke helt hvordan han kan kombinere bdsm og respekt.

Alternativt er han bare åpen om at han er en voldelig psycho. Ville droppa han uansett, men samtidig spurt hva han egentlig prøver å si, for noe har han missforstått.

Anonymkode: c0503...e64

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis du går videre med han nå, etter å ha fått vite dette, så vil han nok tolke det som om at du synes sånne ting er greit. Plutdelig klapper han til deg hvis dere er uenige om noe. 😳 Jeg ville ha stoppa der og la han gå. Ikke noe tap...

Anonymkode: 5deb8...dfe

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Røde flagg, først og fremst. 

Du har gjort det du skal ved å si at du ikke liker dette og han hadde sjanse til å rette opp evt misforståelser dersom dette kun omhandlet et rollespill på soverommet. 

Klaps er ikke greit.
Hvordan tror du det ville blitt å oppdra barn med han?
Fostre sunne verdier? Sønner som respekterer kvinner? Døtre som føler at de har krav på å bli respektert?
Vokse opp i hjem med foreldre som verdsetter hverandre?

• Liker 3
Skrevet

Huff, godt du satt grenser for deg selv. Men bra han sier i fra på forhånd at han kommer til å utøve vold mot deg, så du slipper å involvere deg ytterligere med han før du finner ut av den siden av han.

Anonymkode: 25258...3be

Skrevet

Essensen her er at du har møtt dene fyren på match.com. Hvorfor er du der forresten? Det betyr jo med stor sannsynlighet at han er ekstremt desperat etter å finne noen, og ikke stiller blant hverken de middels begavede eller høyt begavede mennene. Ikke rart da også er eiesyk. 

Anonymkode: e28f9...864

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Essensen her er at du har møtt dene fyren på match.com. Hvorfor er du der forresten? Det betyr jo med stor sannsynlighet at han er ekstremt desperat etter å finne noen, og ikke stiller blant hverken de middels begavede eller høyt begavede mennene. Ikke rart da også er eiesyk. 

Hvorfor er man desperat om man er på match for å finne seg kjæreste?

Er det spesielt match som har desperate folk, eller er det generelt de som prøver å finne seg kjæreste via internett/apper som er desperate?

Er det bare de med høy IQ som ikke er eiesyke?

Anonymkode: a2318...ca0

Skrevet

Hørtes ut som han var ute etter daddy/babygirl opplegg egentlig.

Anonymkode: da9e8...336

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Hørtes ut som han var ute etter daddy/babygirl opplegg egentlig.

Nei. Dette er fra match.com det er en sykelig desperat mann uten sosial kalibrering. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei. Dette er fra match.com det er en sykelig desperat mann uten sosial kalibrering. 

Du er ganske bastant på det, er det sånn at dere kvinner på kvinneguiden hater menn uansett?

Mannen som TS har beskrevet virker ikke helt oppegående nei, men det er ganske ekstremt å gå veien om "sykelig desperat mann uten sosial kalibrering" utifra det lille der. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...