Gå til innhold

Venninne og mann går ikke sammen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann og bestevenninne går ikke sammen. Kanskje de er for like. De tilbringer heldigvis ikke mye tid sammen. I sommer hjalp han henne å pusse opp. Etter det kritiserte hun ham til meg. At hun ble irritert når han gjorde sånn eller sa det og det. Og han var ikke så førnøyd han heller. 

Og dette har gått bra siden de ikke møttes ofte. Nå er det slutt med kjæresten hennes og hun har hintet om at hun ikke orker å dra langt for å feite julen med moren, men at hun vil være i byen. Men at da må hun sitte alene på julaften. Tror at hun kanskje vil komme til oss. Men mannen min vil ikke det. Vi liker å kun være oss i familien. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: ca561...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du foreslått at de kjører sammen i stedet for å gå? Evt. sykler, men det er vel ikke årstiden for det nå.

Anonymkode: a66a5...e14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mannen din, hadde ikke bedt henne på julaften. Hvis hun ikke gidder å reise for å feire med moren, så tar hun det valget om å sitte alene helt selv. Det skal ikke gå ut over mannen din og familien din iallfall.

Anonymkode: 5c77c...8b3

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du foreslått at de kjører sammen i stedet for å gå? Evt. sykler, men det er vel ikke årstiden for det nå.

Anonymkode: a66a5...e14

🙄

Anonymkode: ebf0b...9bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde selvsagt invitert , forventer at voksne kan oppføre seg

Anonymkode: ebf0b...9bb

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer de faktisk drive med oppussing sammen, men ikke en kveld? 😳

Anonymkode: cc934...008

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av en takknemlig venninne du har. 

Nei, du har ingen rett til å invitere andre på julaften uten aksept fra alle familiemedlemmer. 

Anonymkode: 2a23d...efa

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Klarer de faktisk drive med oppussing sammen, men ikke en kveld? 😳

Anonymkode: cc934...008

Han drev med oppussing, men hun kom innom av og til 

Anonymkode: ca561...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke invitert. De har hatt et forhold bak din rygg. Eneste årsak til at det plutselig er gnisninger mellom dem, siden de klarte å samarbeide med oppussinga.

 

Anonymkode: 67004...5e7

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke invitert. De har hatt et forhold bak din rygg. Eneste årsak til at det plutselig er gnisninger mellom dem, siden de klarte å samarbeide med oppussinga.

 

Anonymkode: 67004...5e7

Det tenker dessverre jeg også. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når de er i samme rom? Klarer de å oppføre seg som voksne, eller blir de til hylende tenåringer som lager drama over hver minste lille ting?

Anonymkode: 6a105...cff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hun har hintet om at hun ikke orker å dra langt for å feite julen med moren, men at hun vil være i byen. Men at da må hun sitte alene på julaften.

Har hun pleid å feire jul med moren, eller har hun vanligvis feiret med andre? Er hun faktisk invitert til moren, eller er det også et anstrengt forhold? 

Anonymkode: 6a105...cff

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig med mannen din, hadde ikke bedt henne på julaften. Hvis hun ikke gidder å reise for å feire med moren, så tar hun det valget om å sitte alene helt selv. Det skal ikke gå ut over mannen din og familien din iallfall.

Anonymkode: 5c77c...8b3

Helt enig !  Du må ikke la deg presse her.  Hun får dra til sin mor, eller annen slekt/familie

Anonymkode: 272cf...109

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt er at de har hatt noe på gang bak din rygg.

Enten at hun har prøvd seg på han og så har han avslått det eller avsluttet utroskapen, og da ble hun sur.

 

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke sikkert de har hatt noe på gang. Men kan henne venninnen din har prøvd seg på mannen din og han har avslått det. Derretter kan din venninne blitt furt.

Anonymkode: a8c48...5d9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...