Gå til innhold

Dere som har annenhver jul

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For hvem fungerer dette veldig bra? Jeg har vært et slikt "reise-hit-og-dit-barn" og jula var bare stress og mas. Reising. Feiring her en dag og der den neste😔 Urolig og slett ingen ideell jul.  Jeg ønsket meg fred og ro, og å feire ett sted hvert år (altså 1 julefeiring), selv om jeg savnet den av foreldrene jeg ikke var med. Jeg måtte jo uansett forlate den ene når jeg dro for å feire med den andre.... 

Anonymkode: c0462...dd3

Det fungerer godt for meg.  Mine foreldre har hatt meg 50/50 siden jeg var 4 år.  Annen hver jul og annen hver nyttårsaften.  Byttet hver 3dje juledag.
Nå er jeg utflyttet student på 20 år.  Bestemmer selv, og holder fast på ordningen.  Så jula blir hos far og nyttår hos mor.  Jeg har fortsatt barnerommet mitt hos dem begge.  

Anonymkode: c17be...6f3

Videoannonse
Annonse
Gjest kruspersilletaco
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor har den siste flere dager?

Anonymkode: 83e1d...56d

Bytter andre juledag pga fri/ikke fri i romjulen. 

Skrevet
Amossa skrev (11 timer siden):

Hvor gamle er de, siden du lar barna bestemme?  Jeg synes foreldre altfor ofte lar barna ta sånne beslutninger, altså å velge mellom mor og far.  Det synes jeg er feil.  Barn bør ikke utsettes for å få dårlig samvittighet.  Synes mannen din og du bør sammen bestemme.  

Gir aldri fra meg barna, skriver du. Men det er da virkelig ikke dine barn alene?

Barna er 5 og 8. 

Anonymkode: 93c46...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...