AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #21 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Din svigermors hund er et lite problem i forhold til det betydelige større problemet du får når kjæresten din vil ha egen hund og du tydeligvis ikke vil ha hund i huset... 🤷♀️ Anonymkode: ef25c...ec0 Ja men det er hans problem når jeg har vært ærlig fra begynnelsen at jeg ikke er noe hundeperson og ikke ønsker hund, og er litt allergisk mot dem. Anonymkode: 4ee4c...cdc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #22 Skrevet 18. desember 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja men det er hans problem når jeg har vært ærlig fra begynnelsen at jeg ikke er noe hundeperson og ikke ønsker hund, og er litt allergisk mot dem. Anonymkode: 4ee4c...cdc Sorry men det er utrolig naivt å tro det ikke vil bli et problem. Det ER jo allerede et problem med svigermors hund for deg, det vil bli et problem når dere flytter sammen. Det vil bli et problem hver eneste gang svigermor kommer på besøk med huden. Det vil bli et problem hver eneste gang han passer hunden en helg eller ferie. Det vil bli et problem når han vil ha en egen hund... Anonymkode: ef25c...ec0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå