lillevill Skrevet 18. desember 2022 #21 Skrevet 18. desember 2022 Du kunne vinklet dette på en mye bedre måte ts, du fremstår jo som en skikkelig hatsk og slem tante. "faens unge" faktisk. Nei vettu hva.. 🤯
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #22 Skrevet 18. desember 2022 For meg virker det som om du er minst like skjør som denne niesen. Du overreagerer noe voldsomt. Anonymkode: 520e3...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #23 Skrevet 18. desember 2022 Er mer bekymret for hvordan din datter vokser opp med deg som mor, enn din niese som du påstår er så skjør. Tipper på at hun kommer til å klare seg bedre enn din datter, om du ikke endrer atferd. Du virker rett og slett ond. Anonymkode: 18b13...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #24 Skrevet 18. desember 2022 Hun er nok en sensitiv og oppvakt unge. Du derimot uttaler deg svært negativt og merkelig selvsentrert om en liten 3-åring. Tipper du er brå og lite sensitiv. Anonymkode: b72f0...474 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #25 Skrevet 18. desember 2022 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en datter på 3 år som er veldig utadvendt og tøff, sjarmerende og morsom (i mine øyne såklart). Så dette er det jeg er vandt med. Men så har jeg en niese på samme alder som ikke tåler en dritt. Og da mener jeg virkelig _ingenting_. Hun kan begynne å hylgrine utrøstelig om hun NESTEN snubler, eller naboen sier hei til henne. Her en kveld ble hun og datteren min litt ivrig i leken og hun kastet en hvetebolle over stuegulvet, og så sa jeg i en leende tone til henne «næmmen, hva gjorde du hahah? Kastet du bollen!» og hun ble skrekkslagen som om jeg hadde tatt tak i henne og filleristet henne, og søkte tilflukt hos mor. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal kunne få et normalt forhold til henne når hun er så skjør. Jeg tør jo verken å snakke til henne eller gjøre noe med henne, i frykt for at hun blir livredd. Gud forby om jeg blir alene i rommet med henne, da besvimer hun sikkert!! Jeg skjønner at barn er forskjellig, men jeg blir å irritere meg over det likevel når jeg ikke gjør noe galt. Hun har et kronisk skeptisk- blikk, og hun sier bare «nei» når jeg prøver å snakke med henne. Er det mulig å være så skjør, tenker jeg. Jeg gir jo opp snart. Mistenker at hun er en liten manipulator (ja selv i hennes alder), fordi hun ikke egentlig er helt god i hodet (ja ta det med en klype salt om du vil). Uansett, det irriterer meg at hun er så jævla skjør. Faens unge Anonymkode: 12ff9...867 Hun søker vel tilflukt hos or fordi mor er der. Jeg syns ofte sønnen min er "ekstremt avhengig" av meg/far, men så viser det seg at når vi ikker tilstede, så er han like selvstendig som de andre barna på samme alder. Anonymkode: 69139...a6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå