Gå til innhold

Dusje alene eller ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før vi flyttet sammen hadde mannen stor dusj, der ble det til både dusj og aktiviteter. Nå har vi en liten dusj, så blir dusj alene. Vi har prøvd, men blir ikke gøy med så liten plass.

Videoannonse
Annonse
Gjest Martineher
Skrevet

Av og til sammen. Oralsex og onanering, resten skjer utenfor uten vann og med bedre plass

Skrevet

Trang dusj. Når vi skal bytte plass for å få vann kommer jeg enten borti det ekle dusjforhenget eller den kalde veggen.

Skrevet

Åh, jeg elsker å dusje sammen. Syns det er innmari intimt og fint å stå og holde rundt hverandre, såpe hverandre inn og se på hverandre i dusjen. Ender alltid opp kåt og gir han en blowjob. Han tar litt på meg og, men jeg klarer ikke få orgasme stående sånn. Har for stor høydeforskjell til at vi får til penetrering i dusjen. Har heldigvis stor nok dusj da.

Eneste som er usexy ved det er når jeg får vann i øynene og linsene truer med å falle ut, så jeg må strekke meg etter et håndkle og tørke ansiktet.

Tror nesten å dusje med han er noe av det beste jeg vet.

Anonymkode: 48511...3c3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

20+ år sammen. Dusjer ofte sammen. Disse dager er jo strømmen dyr, så det blir litt mindre. Vi har et stort kabinett med grei plass til to som står og overrisling så begge får dusjet samtidig, men savnet solide vegger som vi kunne lene oss på og gjerne et godt håndtak å holde i.

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Alene når jeg dusjer for å vaske meg, sammen når vi dusjer for å ha sex/etter sex for å ha sex igjen i dusjen

Anonymkode: 8f732...90d

Samme her. 

Å dusje sammen bare for å dusje sammen gir ingen mening, for det er absolutt ikke praktisk 😅

Anonymkode: e5221...4fe

Skrevet

Jeg synes det kan være ganske så koslig jeg❤️☺️masse nærhet og omsorg. Både hatt forspill og sex i dusjen. Har likt veldig godt når tidligere partnere har elsket å såpe meg inn, vaske håret osv. Som omsorg og caring  etter sex er det også fint ☺️

Skrevet

Vi dusjer aldri sammen, men kunne godt tenkt meg det har dog aldri blitt til det.

For noen år siden var fruen uheldig og brakk armen, da trengte hun hjelp i dusjen.

Da fikk jeg lov å hjelpe henne med vask og dusjing, jeg synes det var spennede, men for henne var det bare for å bli ren 😉
Såpe inn kroppen hennes så den blir glatt og glinsende, herlig minne, men ble aldri noe sex i dusjen, det tok vi senere på soverommet 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...