Gå til innhold

Dusje alene eller ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusjer dere sammen eller alene , og har dere sex i dusjen / badekaret ? 

Anonymkode: 2b067...c23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene.

Hater å dele dusjen og varmtvannet.

Anonymkode: 4c418...b12

• Liker 3
Skrevet

Alltid alene. 

Anonymkode: a73f8...a42

• Liker 3
Skrevet

Deilig å dusje sammen men sex i dusjen er ganske klønete, bør være både sprengkåt å småbrisen da 🤣💦

Anonymkode: e6268...6d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dusjer helst alene. Om det er med en ny dame hvor kroppen fortsatt er spennende så kan man dusje sammen, men ingen grunn å dusje sammen med none du har sett naken i årevis

Anonymkode: e4c66...4f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Deilig å dusje sammen men sex i dusjen er ganske klønete,

Hvorfor er det klønete?

Skrevet

Jeg hater å dusje sammen med noen. Vil ikke at fyren skal stå og se på meg når jeg skræver for å vaske meg bak og mellom bena, og når jeg står der med vått hår klistret til hodeskallen og ser ut som en druknet kattunge.

Det er glatt på gulvet i dusjen, røret til varmtvannet er glovarmt, og begge deler kan man få vondt av. Skli på badegulvet pga aktiviteter og humping, og brenne seg på armen av varmtvannsrøret som går til blandebatteriet, vann i trynet og øyne så man gurgler og blir halvveis druknet... 

Nei takk. Det er ikke sexy og deilig med sex i dusjen. Det er klønete og potensielt smertefullt om man sklir og tryner eller går på ræva på flisene.

Anonymkode: 07a0c...a3b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dusjer alene! Noe annet er bare tullball!  Å dele på dusjstrålen, (som bare betyr at en står utenfor dusjstrålen halvparten av tiden) er kaldt og jævlig. Det er trangt, vann i øynene, knotete og upraktisk og lite koselig i det store og hele. Null stjerner gitt... Og absolutt ikke en setting for "sexytime".. 

• Liker 4
Skrevet
MayorSantos skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er det klønete?

Glatt, vann i øya, drukner nesten, trangt så dunker i blandebatteri osv. Men funker når man er kåt å brisen da. Å det er jo litt spennende. Men dusje sammen er ok uansett. 

Anonymkode: e6268...6d5

Skrevet

Ganske stor forskjell når man har levd sammen under samme tak i 15+ år og 1 måned om man ønsker å dusje alene eller sammen.. Samme gjelder sex i dusjen. 

Dusjet og knullet ofte i dusjen de første fem årene, etter 15 år dusjer vi en gang i blant sammen, svært sjelden vi har sex i dusjen.

Anonymkode: e19b9...9e9

• Nyttig 1
Skrevet

Det finnes vel ikke noe "enten/eller" og "alltid/aldri"...  Dusjen er jo godt egnet for sex fra tid til annen , badekar - not so much... 

Dusje/bade sammen en gang i blant er jo veldig koselig, synes nå iaf. jeg da (sex eller ei)... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Vi har ganske romslig dusj med brei stråle på vannet. Så er fint å dusje sammen en gang i blant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dusjer dere sammen eller alene , og har dere sex i dusjen / badekaret ? 

Anonymkode: 2b067...c23

20år sammen, liker godt å dusje sammen.

Anonymkode: 39c07...7be

• Hjerte 1
Skrevet

Alene når jeg dusjer for å vaske meg, sammen når vi dusjer for å ha sex/etter sex for å ha sex igjen i dusjen

Anonymkode: 8f732...90d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Alene. Sex i dusjen er bare uflaterende og irriterende og fungerer ikke verken da en var nyforelsket eller nå. Trenger ikke å humpe i vei overalt bedre å ha sex i en mer behagelig atmosfære enn i dusjen

Anonymkode: c3d8c...64c

• Liker 3
Skrevet

Jeg dusjer alene. Hvorfor? Det er ikke behaglig å ha sex i dusjen. Jeg kan heller ikke få orgasme når jeg står. Kvinne, 33

Anonymkode: af135...ebe

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dusjer sammen så ofte vi kan. Takdusj gjør at begge får varmtvann på seg, og vi nyter å såpe hverandre inn som forspill. Har sex i dusjen eller på badegulvet en sjelden gang. Blitt så gammel at vi foretrekker å ligge mykt😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dusjer alene. Har ikke plass til noe annet. Hadde dusjkabinettet vært større og jeg hadde vært mer komfortabel med kroppen min, kunne jeg gladelig dusjet sammen med kjæresten. Jeg synes det er skikkelig pirrende å dusje sammen 😍 Vi gjorde det et par ganger i begynnelsen av forholdet og vi ikke bodde sammen enda. Tanken på at han skulle komme på besøk til meg og jeg og han skulle dusje sammen, kunne være nok til å få meg kåt..... 😍

Anonymkode: d6e7e...b3b

• Hjerte 2
Skrevet

Bare plass til en person i vår dusj ,dessverre.......

Anonymkode: d3faa...8f3

Skrevet

Alltid alene.  Bare rør å skulle dusje sammen. Det er koselig de første 2 mnd i et nytt forhold. Etter det er det absolutt ikke noe å trakte etter.

Anonymkode: 14845...269

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...