Gå til innhold

Angstrengt energi mellom meg og kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er så rart! Jeg holder avstand til det alternative, men vet ikke om dette er så alternativt heller da. 
Men jeg har 1 kollega og hun er den eneste på jobben jeg føler jeg har angstrengt forhold til. Så da lurer jeg på, er det kun meg som føler denne energien med henne? Altså er det meg det er noe «galt» med eller er det henne? Siden det er bare hun som gir meg disse vibbene. 
Hun snakker vanlig med de andre, men når det er vi 2 som jobber sammen så snakker vi ikke sammen i det hele tatt. 
Hun har lite øyekontakt med meg, og er monoton i stemmen når hun snakker med meg. Med de andre kan hun le. Hun oppsøker dem for å snakke, men aldri meg. Hun er liksom bare nøytral.

Jeg føler hun er en person jeg skal holde avstand til. Fordi hele tiden vi er i nærheten av hverandre er det som om det kan skje ulykker. Det var nok at hun her om dagen holdt oppe en dør for meg, og da klarte jeg å sparke borti ene foten hennes. Mye går også galt rundt oss når vi er nær hverandre. 
Noen her som har forklaringer?

Anonymkode: 98fdf...89d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan være du har gitt vibber til henne tidligere at du ikke ønsker kontakt med henne, eller at du har vært lukket. Så over tid har hun tatt dette som om du ikke vil være med henne, og derfor er hun stille når du er med henne. Lan være hun er sjenert pg synes det er vanskelig å åpne seg opp til andre? Kan være derfor hun er åpen med noen (fordi hun ser disse som trygge) og mer lukket ovenfor andre.

Vet ikke hva slags overnaturlige tanker du har om henne. men om du tenker noe spesielt dårlig kan skje, vil du legge merke til ALT det dårlige som skjer når du er i nærheten av henne. Så knytter du det opp mot henne som person. Viktig å skille person og situasjoner. Spesielt den situasjonen du beskriver kan lett skje om en er litt utrygg på den andre, og ender opp med å gjøre noe dumt.

Når du spør om hva andre tenker virker det som om du ønsker å få kommentarer som skal bekrefte at det er noe overnaturlig dårlig med dette mennesket, eller kun at det er noe dårlig med dette mennesket.

bare vær deg selv. Vær hyggelig mot dine kollegaer. har dere ikke kjemi med hverandre så er det helt greit, bare vær deg selv og vær hyggelig.  Å unngå en kollega kan fort bli oppfattet som ubehagelig for denne kollega, samt i verre tilfeller kan oppleves som mobbing/eksludering på arbeidsplassen, spesielt om du prøver aktivt å unngå henne. Som skaper verre situasjoner.

Anonymkode: b693a...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke avvist henne. Jeg har ikke hatt noe ønske om å unngå henne. 

Anonymkode: 98fdf...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker deg ikke. Mulig noen vibber du sender ut som du ikke er bevisst på. At det skjer «nestenulykker» skyldes nok din usikkerhet/klumsethet i møte med denne «wiben» som du ikke er komfortabel med. 

Anonymkode: 78469...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...