AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #21 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du virker litt tafatt, ts. Det er jo bare å stikke innom butikken å se. Du får til en middag for 50kr. Anonymkode: cc601...5c1 Jeg kan ikke "stikke innom",jeg handler av Oda av en grunn. Anonymkode: c38cf...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #22 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blomkålsuppe med brokkoli og kokt egg? Kan ha hvitløkbaguette til. Anonymkode: 04f87...c84 Takk for tips! Anonymkode: c38cf...4f1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #23 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kun meg selv ja.Men jeg ser ikke hvor jeg kan kjøpe en "liten biff".Ellers takk for tips! Anonymkode: c38cf...4f1 På Meny, som jeg linker til? Det er jo helt vanlig at biff selges i enkeltporsjoner, det får du i enhver butikk som selger ferskvarer. Ofte er det datosalg på slike varer, eller du kan kjøpe First Price, som var det jeg linket til. Den kostet drøye 40 kr. Anonymkode: 88267...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #24 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det finnes ikke små stykker av kalkun og biff tror jeg.Kylling kan muligens gå.Poteter har jeg!Forslag til saus?Jeg er vant til å lage mat billig,men er helt "ute"når det gjelder nyttårsmiddagen.Og nå kommer det sikkert et troll som sier"det er ingen menneskerett å spise nyttårsmiddag".Det er jo sant.Jeg kan spise kneip med syltetøy. Anonymkode: c38cf...4f1 Hvis du allerede har poteter og grønnsaker kjøper du en porsjon biff som feks den jeg lenket til, og en liten pakke hvitløkssmør. Vips: Nyttårsmiddag. Ingen har sagt at du skal spise kneipp med syltetøy. Anonymkode: 88267...d8e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #25 Skrevet 16. desember 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan ikke "stikke innom",jeg handler av Oda av en grunn. Anonymkode: c38cf...4f1 Da er det bare å sjekke Oda og se hva de har som du liker til den prisen. Enig i at du virker litt tafatt. Jeg sjekket Oda nå og i løpet av noen minutter fant jeg nakkekoteletter av svin til 50 kr, ferdig krydret og spiseklar kyllingfilet til 55 kr og Entrecote av storfe til 55 kr. Poteter og grønnsaker Anonymkode: 5c8a8...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #26 Skrevet 16. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Da er det bare å sjekke Oda og se hva de har som du liker til den prisen. Enig i at du virker litt tafatt. Jeg sjekket Oda nå og i løpet av noen minutter fant jeg nakkekoteletter av svin til 50 kr, ferdig krydret og spiseklar kyllingfilet til 55 kr og Entrecote av storfe til 55 kr. Poteter og grønnsaker Anonymkode: 5c8a8...1d5 Poteter og grønnsaker har du jo, skulle jeg skrive. Anonymkode: 5c8a8...1d5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #27 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Poteter og grønnsaker har du jo, skulle jeg skrive. Anonymkode: 5c8a8...1d5 Enig i at jeg er litt tafatt..Jeg har bestemt meg for å gå for kyllingfìlet(380 g,70 kr),jeg spiser jo kun en.Oksekjøtt fra Namibia styrer jeg unna.Jeg pleier ikke å ha så "raust budsjett"angående middag,men tenkte å slå meg løs nyttårsaften.Tusen takk for tips alle sammen.🙂 Anonymkode: c38cf...4f1 2
Haribo Skrevet 16. desember 2022 #29 Skrevet 16. desember 2022 Fjordland sine ferdigretter er vel på priskrig. Juletallerkener. Ellers har kiwi middag for en feks biff eller kyllingfilet billig.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #30 Skrevet 16. desember 2022 Juletorsk? Anonymkode: 91083...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #31 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 13.06): Jeg kan ikke "stikke innom",jeg handler av Oda av en grunn. Anonymkode: c38cf...4f1 Regner med at du helseproblemer. Når du har helseproblemer skal kommunen tilby deg å kjøpe middag fra kommunens sykehjemskjøkken. De kjører ut ferdig middagsporsjoner til deg. De lager forskjellig julemat. Du kan velge fra en meny. Menyen ligger ofte på kommunens nettsider. Anonymkode: aeeca...570 1
MayorSantos Skrevet 17. desember 2022 #32 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 13.03): Og nå kommer det sikkert et troll som sier"det er ingen menneskerett å spise nyttårsmiddag".Det er jo sant.Jeg kan spise kneip med syltetøy. Du virker som et bittert menneske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå