Gå til innhold

Tips til nyttårsmiddag?Max 50 kr.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du virker litt tafatt, ts. Det er jo bare å stikke innom butikken å se. Du får til en middag for 50kr.

Anonymkode: cc601...5c1

Jeg kan ikke "stikke innom",jeg handler av Oda av en grunn.

Anonymkode: c38cf...4f1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blomkålsuppe med brokkoli og kokt egg? Kan ha hvitløkbaguette til. 

Anonymkode: 04f87...c84

Takk for tips!

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kun meg selv ja.Men jeg ser ikke hvor jeg kan kjøpe en "liten biff".Ellers takk for tips!

På Meny, som jeg linker til?

Det er jo helt vanlig at biff selges i enkeltporsjoner, det får du i enhver butikk som selger ferskvarer. Ofte er det datosalg på slike varer, eller du kan kjøpe First Price, som var det jeg linket til. Den kostet drøye 40 kr.

Anonymkode: 88267...d8e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det finnes ikke små stykker av kalkun og biff tror jeg.Kylling kan muligens gå.Poteter har jeg!Forslag til saus?Jeg er vant til å lage mat billig,men er helt "ute"når det gjelder nyttårsmiddagen.Og nå kommer det sikkert et troll som sier"det er ingen menneskerett å spise nyttårsmiddag".Det er jo sant.Jeg kan spise kneip med syltetøy.

Hvis du allerede har poteter og grønnsaker kjøper du en porsjon biff som feks den jeg lenket til, og en liten pakke hvitløkssmør. Vips: Nyttårsmiddag. :jubel: 

Ingen har sagt at du skal spise kneipp med syltetøy. 

Anonymkode: 88267...d8e

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er det bare å sjekke Oda og se hva de har som du liker til den prisen. Enig i at du virker litt tafatt.

Jeg sjekket Oda nå og i løpet av noen minutter fant jeg nakkekoteletter av svin til 50 kr, ferdig krydret og spiseklar kyllingfilet til 55 kr og Entrecote av storfe til 55 kr. Poteter og grønnsaker 

Anonymkode: 5c8a8...1d5

• Hjerte 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da er det bare å sjekke Oda og se hva de har som du liker til den prisen. Enig i at du virker litt tafatt.

Jeg sjekket Oda nå og i løpet av noen minutter fant jeg nakkekoteletter av svin til 50 kr, ferdig krydret og spiseklar kyllingfilet til 55 kr og Entrecote av storfe til 55 kr. Poteter og grønnsaker 

Poteter og grønnsaker har du jo, skulle jeg skrive.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Poteter og grønnsaker har du jo, skulle jeg skrive.

Enig i at jeg er litt tafatt..Jeg har bestemt meg for å gå for kyllingfìlet(380 g,70 kr),jeg spiser jo kun en.Oksekjøtt fra Namibia styrer jeg unna.Jeg pleier ikke å ha så "raust budsjett"angående middag,men tenkte å slå meg løs nyttårsaften.Tusen takk for tips alle sammen.🙂

• Liker 2
Skrevet

Grandiosa Kalkun eller Taco :) 

Skrevet

Fjordland sine ferdigretter er vel på priskrig. Juletallerkener. Ellers har kiwi middag for en feks biff eller kyllingfilet billig. 

Skrevet

Juletorsk?

Anonymkode: 91083...ad0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 13.06):

Regner med at du helseproblemer. Når du har helseproblemer skal kommunen tilby deg å kjøpe middag fra kommunens sykehjemskjøkken. De kjører ut ferdig middagsporsjoner til deg. De lager forskjellig julemat. Du kan velge fra en meny. Menyen ligger ofte på kommunens nettsider. 

Anonymkode: aeeca...570

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 13.03):

Og nå kommer det sikkert et troll som sier"det er ingen menneskerett å spise nyttårsmiddag".Det er jo sant.Jeg kan spise kneip med syltetøy.

Du virker som et bittert menneske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...