Rosa Sløyfe Skrevet 15. desember 2022 #1 Del Skrevet 15. desember 2022 Jeg og min kjære trenger tips til en hobby vi kan gjøre samme inne, noe som ikke koster for mye Håper dere har noen gode tips😊😉 Er sikkert mange hobbyer vi ikke har tenkt på som hadde vært gøy og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Del Skrevet 15. desember 2022 Brettspill, filmer, serier, matlaging eller baking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Del Skrevet 15. desember 2022 Skrive på Wikipedia? opprette nye artikler, eller utvide artikler som allerede eksisterer der for eksempel? Anonymkode: d78ab...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymousBruker skrev (14 timer siden): Brettspill, filmer, serier, matlaging eller baking? nå tenkte jeg noe litt mer kreativt enn det noe vi ikke har tenkt på eller kanskje ikke har hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Del Skrevet 18. desember 2022 Trekkspill? Anonymkode: 5a39b...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 24. desember 2022 #6 Del Skrevet 24. desember 2022 Geocaching Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Del Skrevet 25. desember 2022 Street dancing eller rap battling Bræ Bræ Bræ! Anonymkode: 30477...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #8 Del Skrevet 25. desember 2022 Pokemon Go ❤️ Anonymkode: 12296...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Del Skrevet 26. desember 2022 Vi er begynt på gitarkurs for voksne:) Gøy!!! Anonymkode: 0f6ba...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Del Skrevet 26. desember 2022 Jeg prøver noe som er gratis: klassisk ballett for voksne som er «absolute beginners», på YouTube. Jeg har ikke stort speil, så samboeren engasjerer seg i å se om bevegelsene ser riktige ut. Vi synes det er moro. Men jeg tenker at å lære å spille et instrument sammen kunne vært gøy. Eller en sport, der man kunne trene sammen. Kampsport, skyting, bueskyting. Kommer an på hva som finnes der dere bor. Tegning, maling? Jeg har prøvd å få med samboeren på gitarkurs, jogging og skyting. Men han ville ikke. Anonymkode: 2b72a...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg prøver noe som er gratis: klassisk ballett for voksne som er «absolute beginners», på YouTube. Jeg har ikke stort speil, så samboeren engasjerer seg i å se om bevegelsene ser riktige ut. Vi synes det er moro. Men jeg tenker at å lære å spille et instrument sammen kunne vært gøy. Eller en sport, der man kunne trene sammen. Kampsport, skyting, bueskyting. Kommer an på hva som finnes der dere bor. Tegning, maling? Jeg har prøvd å få med samboeren på gitarkurs, jogging og skyting. Men han ville ikke. Anonymkode: 2b72a...442 Dette var gøy! Anonymkode: e77ea...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå