Gå til innhold

Skattekortet for 2023

Gjest Adobyen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor er Cecilie Tvetenstrand så redd for å få for lavt skattetrekk?

Anonymkode: 347ac...a21

Det var hun nok ikke. Hun reagerte vel bare på at det var så veldig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg logget meg inn. Min nye bolig sto som 2 bolig. De skulle ha 48 % av inntekten min i skatt. Fikk endret dette. Fjernet forrige bolig, fikk nåværende som primærbolig. Eier kun bolig, lite lån. Lever på uføre. Må betale 32% skatt. Har ikke gjeldslån eller kredittkort. Helt enkel økonomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (4 timer siden):

Jeg logget meg inn. Min nye bolig sto som 2 bolig. De skulle ha 48 % av inntekten min i skatt. Fikk endret dette. Fjernet forrige bolig, fikk nåværende som primærbolig. Eier kun bolig, lite lån. Lever på uføre. Må betale 32% skatt. Har ikke gjeldslån eller kredittkort. Helt enkel økonomi. 

32% er nok alt for mye for deg, om du ikke har tabelltrekk i tillegg. Da er de 32% kun på biarbeidsgiver og overtid

Anonymkode: 0ab8f...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

32% er nok alt for mye for deg, om du ikke har tabelltrekk i tillegg. Da er de 32% kun på biarbeidsgiver og overtid

Anonymkode: 0ab8f...1d3

Jeg er medeier i familiefirma også. 32 % er mye for min uføreinntekt. Men må betale formuesskatt da jeg eier. Dette er bygninger og firma. Ikke penger jeg ser. Har lært meg å leve med dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...