Gå til innhold

Skattekortet for 2023

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor er Cecilie Tvetenstrand så redd for å få for lavt skattetrekk?

Anonymkode: 347ac...a21

Det var hun nok ikke. Hun reagerte vel bare på at det var så veldig feil.

Skrevet

Jeg logget meg inn. Min nye bolig sto som 2 bolig. De skulle ha 48 % av inntekten min i skatt. Fikk endret dette. Fjernet forrige bolig, fikk nåværende som primærbolig. Eier kun bolig, lite lån. Lever på uføre. Må betale 32% skatt. Har ikke gjeldslån eller kredittkort. Helt enkel økonomi. 

Skrevet
Helene skrev (4 timer siden):

Jeg logget meg inn. Min nye bolig sto som 2 bolig. De skulle ha 48 % av inntekten min i skatt. Fikk endret dette. Fjernet forrige bolig, fikk nåværende som primærbolig. Eier kun bolig, lite lån. Lever på uføre. Må betale 32% skatt. Har ikke gjeldslån eller kredittkort. Helt enkel økonomi. 

32% er nok alt for mye for deg, om du ikke har tabelltrekk i tillegg. Da er de 32% kun på biarbeidsgiver og overtid

Anonymkode: 0ab8f...1d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

32% er nok alt for mye for deg, om du ikke har tabelltrekk i tillegg. Da er de 32% kun på biarbeidsgiver og overtid

Anonymkode: 0ab8f...1d3

Jeg er medeier i familiefirma også. 32 % er mye for min uføreinntekt. Men må betale formuesskatt da jeg eier. Dette er bygninger og firma. Ikke penger jeg ser. Har lært meg å leve med dette. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...