Gjest Adobyen Skrevet 22. desember 2022 #201 Del Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor er Cecilie Tvetenstrand så redd for å få for lavt skattetrekk? Anonymkode: 347ac...a21 Det var hun nok ikke. Hun reagerte vel bare på at det var så veldig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #202 Del Skrevet 22. desember 2022 Tydelig at de ikke har full kontroll 😅 https://www.nrk.no/osloogviken/skatteetaten-mener-dette-lekehuset-i-mjondalen-er-verdt-5_4-millioner-kroner-1.16226437 Anonymkode: bc534...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 22. desember 2022 #203 Del Skrevet 22. desember 2022 Jeg logget meg inn. Min nye bolig sto som 2 bolig. De skulle ha 48 % av inntekten min i skatt. Fikk endret dette. Fjernet forrige bolig, fikk nåværende som primærbolig. Eier kun bolig, lite lån. Lever på uføre. Må betale 32% skatt. Har ikke gjeldslån eller kredittkort. Helt enkel økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #204 Del Skrevet 22. desember 2022 Helene skrev (4 timer siden): Jeg logget meg inn. Min nye bolig sto som 2 bolig. De skulle ha 48 % av inntekten min i skatt. Fikk endret dette. Fjernet forrige bolig, fikk nåværende som primærbolig. Eier kun bolig, lite lån. Lever på uføre. Må betale 32% skatt. Har ikke gjeldslån eller kredittkort. Helt enkel økonomi. 32% er nok alt for mye for deg, om du ikke har tabelltrekk i tillegg. Da er de 32% kun på biarbeidsgiver og overtid Anonymkode: 0ab8f...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 22. desember 2022 #205 Del Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 32% er nok alt for mye for deg, om du ikke har tabelltrekk i tillegg. Da er de 32% kun på biarbeidsgiver og overtid Anonymkode: 0ab8f...1d3 Jeg er medeier i familiefirma også. 32 % er mye for min uføreinntekt. Men må betale formuesskatt da jeg eier. Dette er bygninger og firma. Ikke penger jeg ser. Har lært meg å leve med dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå