Gå til innhold

De bare forsvinner: Lave menn og negere...


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Nu er jeg pinadø gått lei!!!

Jeg skrev for ei lita stund siden ett ironisk innlegg inne på Seksualitet om Lave menn og Negere og opplever d at d bare forsvant; jo da hadde moderator bare fjernet d grunnet personangrep...

Personangrep????? D var ment ironisk!!! Hva kaller man slikt??

Jo fascisme.Folk døde for å bekjempe fascismen!!

Innlegg bør ikke bare forsvinne

Jeg føler meg urettferdig behandlet og har mistet litt respekt for enkelte moderatorer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Pipen får vel en annen lyd når d skjer m deg........

Man skal ikke så inderlig vel; overse den urett som ikke rammer en selv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg jeg, sexysadie. Det virker som om enkelte definerer humor anderledes enn deg. Det var kanskje fordi det var humor på en annens bekostning (i alle fall det første innlegget som ble fjernet fra jordens overflate).

Jeg tenkte at det kanskje kan gå an å diskutere helt generelt og seriøst om f.eks. IQ og skjedevidde korrelerer, altså, trang skjede, lav IQ. Det er dårlig forskning å bruke seg selv som eksempel, derfor er denne antagelsen kun basert på mine erfaringer fra andres innlegg her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke jeg noen gang har blitt rettet på engang av moderator, det går mer på måten man uttrykker seg på, en at moderatorene gjør urett mot uskyldige mennesker! I mine øyne.

Dessuten sa jeg jo jeg stakars deg, det var jo det du sa også var det ikke? så du får lov å synes synd på deg, men ikke jeg?

Nei nei, da tar jeg meg helg istedenfor! Og lover å ikke synes synd på deg en eneste gang hele helga!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Pink Lady

La oss diskutere hvorvidt d er noen sammenheng mellom skjedevidde og Iq D kan jo være d er en sammenheng......

9 av 10 piloter som kræsjer flyene de har ansvar for er kaffedrikkere;hvilke slutninger kan man trekke av d? Jo; kaffe er livsfarlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller kanskje det har noe med at det er flere piloter som drikker kaffe,enn de som ikke gjør det?

Da er det ikke rart at tallet er som det er..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at man nekter piloter å drikke kaffe!

SexySadie; jeg har ikke lest innlegget ditt. Men; det er vanskelig å forstå om du er seriøs eller ikke alltid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Innlegget var en harselering over de totalt saklige trådene som har hersket inne på Seksualitet den siste tiden.

Desverre så såg ikke Hege artigheten i tråden min og tok d sånn helt uten videre av lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironi er vanskelig, og blir fort misforstått.

For å forstå ironien i noe som skrives, må man ha noen av de samme mentale "knaggene", ellers blir det misforståelser. Et annet alternativ er å overdrive så mye at det ikke er mulig å misforstå ironien.

Sånn - det var et drepende kjedelig og seriøst svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...