Gå til innhold

Jeg har et brukte klær-problem

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Her tror jeg du er ved problemets kjerne. Ute av syne, ute av sinn. Vet ikke hvor jeg skulle fått plass til et sted å henge opp disse klærne, men skal virkelig vri hjernen. 

TS. 

Anonymkode: d54f2...014

Sånne knagger som henges på innsiden av døra er perfekt til dette! Et par kleshenger til topper i tynt stoff attåt. Avhengig av å kunne se og finne fram i det lettbrukte tøyet fort.

Har på innsiden av soveromsdøra og badet. 

På badet henger først og fremst barnas pysjer. Mitt tøy tar jeg med til soverommet og henger der, siden klesskapet er der.

Anonymkode: 09d42...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 20.09):

Begynn å legge de tilbake i skapet. Hvorfor skal ikke klær som kan brukes igjen ligge der? 

Anonymkode: c9468...4fd

De er jo ikke rene nok til  å legges tilbake i skapet. De kan være brukt en dag på jobb men holder å bruke en dag eller to hjemme. I skapet mitt er det hvertfall bare nyvaskede klær. 

Anonymkode: 22fef...99d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De er jo ikke rene nok til  å legges tilbake i skapet. De kan være brukt en dag på jobb men holder å bruke en dag eller to hjemme. I skapet mitt er det hvertfall bare nyvaskede klær. 

Anonymkode: 22fef...99d

Så gensere i ull, bluser i silke, lekre dressbukser, kjoler, jeans ( som ikke skal vaskes så ofte) osv, dette legges ikke tilbake i skapet? D
Hadde jeg oppbevart dette andre stedet enn i garderoben så hadde det vært fullt på det alternative oppbevaringsstedet og tomt i garderoben. 
Det er jo stort sett t-skjorter, figurnære overdeler, joggebukser( fordi det blir knær i dem)  undertøy og treningstøy som vaskes etter hver gang. Jeg bruker i alle fall mine klær mange ganger uten at de vaskes, med mindre de er flekkete eller lukter. 

Anonymkode: 0e91b...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...