AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Skal i morgen kveld ha med muffins på en avslutning, tenkte å lage en smørkrem/frosting å ha på og en skumnisser eller noe. Julemuffins.. Men når bør jeg bake muffinsene, går det fint å gjøre idag? Skal jeg ha på kremen/frosting i dag eller i morgen? Og hvordan oppbevaring de? Hjelp! 🙂 Anonymkode: 026d7...d2c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Miffins kan fint bakes idag. Jeg personlig foretrekker å ha på frostingen samme dag, men det er ikke noe i veien for at du også gjør dette idag. Tho må du tenke på at utseendemessig kan frostingen bli litt annerledes. Oppbevares kjølig, helst matbod. Kan også oppbevares i kjøleskap. Anonymkode: d86d7...391 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Miffins kan fint bakes idag. Jeg personlig foretrekker å ha på frostingen samme dag, men det er ikke noe i veien for at du også gjør dette idag. Tho må du tenke på at utseendemessig kan frostingen bli litt annerledes. Oppbevares kjølig, helst matbod. Kan også oppbevares i kjøleskap. Anonymkode: d86d7...391 Tusen takk for svar? Kan frostingen lages klar i dag og ha i en boks i kjøleskapet. Å evt piske litt opp før den tas på i morgen? Ts Anonymkode: 026d7...d2c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 *tusen takk for svar! Anonymkode: 026d7...d2c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk for svar? Kan frostingen lages klar i dag og ha i en boks i kjøleskapet. Å evt piske litt opp før den tas på i morgen? Ts Anonymkode: 026d7...d2c Det hadde jeg tatt sjansen på. Anonymkode: eb77d...897 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå