exictence Skrevet 15. desember 2022 #21 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror også det, skjønner du. Alt tyder på det sånn ellers. Ja, mulig han trenger litt mer tid innimellom møtene. Helt greit det altså. ❤️ Kanskje lurt av meg å roe ned litt…? Gi han litt space? Ts Anonymkode: f7b0a...f6a Ikke mas på ham, selvfølgelig. Men det er bare hyggelig at du sender ham koselige små meldinger,små telefoner, uten at du forventer noe igjen. F.eks bare et hjerte innimellom. Det er koselig, og han blir glad. Gjør det du føler for. 1
Ellah Skrevet 15. desember 2022 #22 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg tror også det, skjønner du. Alt tyder på det sånn ellers. Ja, mulig han trenger litt mer tid innimellom møtene. Helt greit det altså. ❤️ Kanskje lurt av meg å roe ned litt…? Gi han litt space? Ts Anonymkode: f7b0a...f6a Jeg tenker du fortsetter å være deg selv jeg. Hvis du føler for å sende en melding så gjør du det, men ikke forvent at han har det samme behovet som deg når det kommer til kontakt mellom møtene. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #23 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men hvis dette er tilfelle, hvorfor oppfører han seg slik han gjør med Ts? Forklar til en som ikke forstår menn. Anonymkode: c6d94...c6c Fordi menn vil gjerne ha flere...dessuten, menn er litt svakere psykisk - de bruker lengre tid på å komme over noen. Anonymkode: 217f9...404
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #24 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 11.52): Han er så på når vi er sammen. Ringer, avtaler ting, oppvarter meg, spanderer, avlyser egne avtaler for meg. Sitter tett inntil, gjør alt for å kunne ta lett på meg, lener seg mot meg, ser meg dypt i øynene, holder samtalen igang, finner nye unnskyldninger for å henge osv, osv, osv. Sist kom han løpende etter meg for å ta bussen med meg. Absolutt alt han gjør når vi er sammen tilsier at han liker meg litt ekstra godt. Men så. Når vi ikke er sammen, hører jeg nesten ingenting fra han. Jeg må i 90% av tilfellene ta kontakt med han. Han svarer som alltid, og noen ganger kan vi skravle lenge, men så er det stilt igjen. Det kan gå dager før jeg får kontakt igjen, og da er det som regel jeg som initierer det. Er dette grunn til bekymring? Hva vil han? Jeg blir så forvirret. Anonymkode: f7b0a...f6a Har dere sex? Da er sjansene stor på at han har mange damer/ dere på " gress" Anonymkode: 217f9...404
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #25 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han har ikke dame, og det er mange år siden han var sammen med noen. Ts Anonymkode: f7b0a...f6a Han har ikke dame du liksom- tror du på alt folk sier Anonymkode: 217f9...404
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #26 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har ikke dame du liksom- tror du på alt folk sier Anonymkode: 217f9...404 Han har ikke det. Alle venner og kollegaer har sagt det samme - at han er singel. Ts Anonymkode: f7b0a...f6a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #27 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere sex? Da er sjansene stor på at han har mange damer/ dere på " gress" Anonymkode: 217f9...404 Nei, ikke sex. Ts Anonymkode: f7b0a...f6a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #28 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 11.52): Han er så på når vi er sammen. Ringer, avtaler ting, oppvarter meg, spanderer, avlyser egne avtaler for meg. Sitter tett inntil, gjør alt for å kunne ta lett på meg, lener seg mot meg, ser meg dypt i øynene, holder samtalen igang, finner nye unnskyldninger for å henge osv, osv, osv. Sist kom han løpende etter meg for å ta bussen med meg. Absolutt alt han gjør når vi er sammen tilsier at han liker meg litt ekstra godt. Men så. Når vi ikke er sammen, hører jeg nesten ingenting fra han. Jeg må i 90% av tilfellene ta kontakt med han. Han svarer som alltid, og noen ganger kan vi skravle lenge, men så er det stilt igjen. Det kan gå dager før jeg får kontakt igjen, og da er det som regel jeg som initierer det. Er dette grunn til bekymring? Hva vil han? Jeg blir så forvirret. Anonymkode: f7b0a...f6a Spør han da hva han vil? Anonymkode: 217f9...404
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #29 Skrevet 15. desember 2022 Merkelig å spørre folk på et forum hva han vil når du kan gå rett til kilden. Anonymkode: 14ec3...c13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå