AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Han er så på når vi er sammen. Ringer, avtaler ting, oppvarter meg, spanderer, avlyser egne avtaler for meg. Sitter tett inntil, gjør alt for å kunne ta lett på meg, lener seg mot meg, ser meg dypt i øynene, holder samtalen igang, finner nye unnskyldninger for å henge osv, osv, osv. Sist kom han løpende etter meg for å ta bussen med meg. Absolutt alt han gjør når vi er sammen tilsier at han liker meg litt ekstra godt. Men så. Når vi ikke er sammen, hører jeg nesten ingenting fra han. Jeg må i 90% av tilfellene ta kontakt med han. Han svarer som alltid, og noen ganger kan vi skravle lenge, men så er det stilt igjen. Det kan gå dager før jeg får kontakt igjen, og da er det som regel jeg som initierer det. Er dette grunn til bekymring? Hva vil han? Jeg blir så forvirret. Anonymkode: f7b0a...f6a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Vanskelig for noen her å vite. Sånn han oppfører seg når dere er sammen kan være bare for å få sex siden han er så touchy da men ikke bryr seg om deg ellers mellom treffene Anonymkode: d1d6c...35a 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Slutt å ta kontakt og se hva han gjør da. Tar han aldri kontakt så bare bruker han deg. Anonymkode: 0754e...df2 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Slutt å ta kontakt og se hva han gjør da. Tar han aldri kontakt så bare bruker han deg. Anonymkode: 0754e...df2 Det har jeg gjort et par ganger, og da kontakter han meg som om ingenting har skjedd. Ca en uke tok det hver gang. «Så du debatten i går?» fikk jeg den ene gangen, og den andre gangen sendte han et bilde av seg selv på vei et sted… Ts Anonymkode: f7b0a...f6a
mannemannen Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Når dere er sammen ringer han deg, men når dere ikke er sammen ringer han deg ikke? Jeg forstår ikke, ringer han deg når dere sitter i samme sofa? 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 mannemannen skrev (11 minutter siden): Når dere er sammen ringer han deg, men når dere ikke er sammen ringer han deg ikke? Jeg forstår ikke, ringer han deg når dere sitter i samme sofa? Ja, altså, vi bor ganske langt unna hverandre, men jobber i samme selskap. Det er når jeg er hos avdelingen hans at han er så på. Når jeg så reiser hjem, blir det stille. Ts Anonymkode: f7b0a...f6a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, altså, vi bor ganske langt unna hverandre, men jobber i samme selskap. Det er når jeg er hos avdelingen hans at han er så på. Når jeg så reiser hjem, blir det stille. Ts Anonymkode: f7b0a...f6a Sikker på han er single?? Anonymkode: 1ccf3...a88 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sikker på han er single?? Anonymkode: 1ccf3...a88 Ja 😊 Anonymkode: f7b0a...f6a
Gjest sokrat Skrevet 14. desember 2022 #9 Skrevet 14. desember 2022 Kanskje han ikke har samme "klokke" som deg. Dvs. han føler ikke tiden er inne for å ta kontakt, før du ringer han. Vi har jo ulike preferanser og meninger om hvor mye tid alene vi skal gi den andre.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #10 Skrevet 14. desember 2022 har dere sex? Anonymkode: 9b4a0...3c5
AnonymousBruker Skrevet 14. desember 2022 #11 Skrevet 14. desember 2022 Kan du ikke bare spørre han rett ut da? Kanskje han har sine ting å sitte med, han ikke ønsker å legge på deg.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Skrevet 14. desember 2022 sokrat skrev (2 timer siden): Kanskje han ikke har samme "klokke" som deg. Dvs. han føler ikke tiden er inne for å ta kontakt, før du ringer han. Vi har jo ulike preferanser og meninger om hvor mye tid alene vi skal gi den andre. Ja, kanskje. Jeg har en god magefølelse på at han liker meg. TS Anonymkode: f7b0a...f6a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #13 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): har dere sex? Anonymkode: 9b4a0...3c5 Ikke sex (enda). AnonymousBruker skrev (1 time siden): Kan du ikke bare spørre han rett ut da? Kanskje han har sine ting å sitte med, han ikke ønsker å legge på deg. Vi er liksom ikke der enda. TS Anonymkode: f7b0a...f6a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #14 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han er så på når vi er sammen. Ringer, avtaler ting, oppvarter meg, spanderer, avlyser egne avtaler for meg. Sitter tett inntil, gjør alt for å kunne ta lett på meg, lener seg mot meg, ser meg dypt i øynene, holder samtalen igang, finner nye unnskyldninger for å henge osv, osv, osv. Sist kom han løpende etter meg for å ta bussen med meg. Absolutt alt han gjør når vi er sammen tilsier at han liker meg litt ekstra godt. Men så. Når vi ikke er sammen, hører jeg nesten ingenting fra han. Jeg må i 90% av tilfellene ta kontakt med han. Han svarer som alltid, og noen ganger kan vi skravle lenge, men så er det stilt igjen. Det kan gå dager før jeg får kontakt igjen, og da er det som regel jeg som initierer det. Er dette grunn til bekymring? Hva vil han? Jeg blir så forvirret. Anonymkode: f7b0a...f6a Enten har han dame, eller så er han ikke kommet over en ex. Anonymkode: 217f9...404
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Enten har han dame, eller så er han ikke kommet over en ex. Anonymkode: 217f9...404 Han har ikke dame, og det er mange år siden han var sammen med noen. Ts Anonymkode: f7b0a...f6a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enten har han dame, eller så er han ikke kommet over en ex. Anonymkode: 217f9...404 Men hvis dette er tilfelle, hvorfor oppfører han seg slik han gjør med Ts? Forklar til en som ikke forstår menn. Anonymkode: c6d94...c6c 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #17 Skrevet 15. desember 2022 Jeg forstår iallfall ikke hva han driver med. Vil han ha meg eller ikke? Venter han på at jeg skal ta initiativ, eller blir det masete? Kanskje denne oppførselen hans kan forklare hvorfor han ikke har hatt dame på mange, mange år… Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal forholde meg til han. Ts Anonymkode: f7b0a...f6a
exictence Skrevet 15. desember 2022 #18 Skrevet 15. desember 2022 Jeg vil tro han liker deg veldig godt, men liker også å ha alenetid, og tenker at 1 uke mellom er bare fint. 1 1
Ellah Skrevet 15. desember 2022 #19 Skrevet 15. desember 2022 Kanskje han rett og slett ikke er så glad i og tekste eller snakke i telefonen? Virker jo som han er interessert ellers, han svarer på alt du sender og tar kontakt etter en stund.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #20 Skrevet 15. desember 2022 exictence skrev (3 minutter siden): Jeg vil tro han liker deg veldig godt, men liker også å ha alenetid, og tenker at 1 uke mellom er bare fint. Jeg tror også det, skjønner du. Alt tyder på det sånn ellers. Ellah skrev (1 minutt siden): Kanskje han rett og slett ikke er så glad i og tekste eller snakke i telefonen? Virker jo som han er interessert ellers, han svarer på alt du sender og tar kontakt etter en stund. Ja, mulig han trenger litt mer tid innimellom møtene. Helt greit det altså. ❤️ Kanskje lurt av meg å roe ned litt…? Gi han litt space? Ts Anonymkode: f7b0a...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå