Gå til innhold

7 JUNI 2003????


Lady79

Anbefalte innlegg

Flere som skal gifte seg den dagen.....det skal vi ivertfall...hadde vert gøy å høre hvor langt dere andre har komt!!!

Gleder meg..... :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også gifte oss den 7. Juni. Føler vi er godt på vei her. Har booket fotograf, kirke, lokale, kjole, sjakett til brudgom og to brudesvenner, frisør og ordnet med musikk. Innbydelsene holder jeg på med litt hver kveld. Jeg lager de selv fra bunnen av så det tar litt tid.

Hvor langt har du kommet i planleggingen da? Synes at denne datoen kommer faretruende fort på her :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...ja det nermer seg ja..... jeg har planlangt en stund jeg.men i sommer tok jeg "ferie" fra planleggingen, og nå når høsten er her har vi begynnt planleggingen for fullt igjen!!

Føler vi ligger godt i rute...vel...vi er vel kommet ganske langt!!

Dette er ordnet :

- Kirken

- Lokalet

- Catering

- Invitasjoner

- bordkort

- servietter

- brudebuketten (vel..den er det samboeren som har kontroll på, ifølge hans far er det brudgommen som skal ha ansvaret for brudebuketten)

- blomster i kirken

- blomster til lokalet

- gjestelisten

- Antrekk til brudgommen

- tilbehør til brudgommen ( flosshatt, stokk, skjerf og hansker)

- Kjolen min

- tilbehør til meg ( underskjørt, slør, tiara, korsett)

- frisør

- fotograf

vel...kommer ikke på mer jeg...sikket noe jeg har glemt...ikke bli sjokkert...har gjort mye, men det er fordi vi skal ha stort bryllup og vi tar litt etterhvert!! Slik får vi ikke en stor smell akkurat før bryllupet økonomisk...vi kjøper inn litt etterhvert og avtaler litt etterhvert....mye av det som er avtalt er det familie-medlemmer som står for....derfor der det ordna så tidlig.... jeg holder også på med å prøve meg litt på invitasjoner...har kjøpt noen kjempefine fra USA, og der har vi også kjøpt hvite servietter med navnene våre og datoen i gull!!

Sliter litt med hva vi skal skrive på.....har du noen ideer???

vel...kjempekos å høre fra deg...håper å høre fra flere som skal gifte seg på denne flotte dagen...

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angelique

Hjelp, så flinke dere er! Vi skal gifte oss 10. mai og har funnet sted, og booket kirke, men har ikke bestemt meg for kjole ennå, frisør, fotograf og underholdning er langt fra i boks. Har såvidt begynt å jobbe med innbydelser. Er jeg heeelt ute å kjøre her, eller er dere særdeles strukturerte? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE FÅ PANIKK!!!

:D :D

jeg er en typisk planleggings-person...jeg elsker planlegging...men...jeg vil råde deg til å booke frisør og fotograf ganske snart....de gode blir fort "revet bort" :wink:

men ellers har du mye å kose deg med utover høst, vinter og vår

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg er vel også litt for strukturert av meg av natur, men jeg har faktisk forstått at jeg har vært sånn akkurat tidsnok på enkelte saker. F.eks. den brudekjolen som jeg ville ha var bortleid helgen etter at jeg skulle gifte meg, fotografene jeg har booket (har booket to...klarer ikke helt å bestemme meg :oops: ) har vært rimelig fullbooket osv.

Innbydelsene bruker jeg kjempe langt tid på, men det gjør jo ingenting så lenge jeg har god tid :)

Ikke få hetta selvom du ikke er så ivrig som oss to junibrudene :lol:

Lykke til ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også ha et ganske stor bryllup (tror jeg....er satt opp 101 personer totalt...vet ikke om det karaktiseres som stort bryllup) derfor er vi også ute i god tid....alt må jo klaffe.

Når det kommer til inbydelsene så jeg også skikkelig lost...vet ikke hva jeg skal skrive på dem. Jeg kommer til å lage innmaten med tekst helt til slutt...må tenke litt mer.

Skal dere ha et tradisjonelt bryllup eller skal dere være litt mer kreative?? Jeg skulle gjerne ha et utradisjonelt bryllup men er redd jeg ikke er kreativ nok :-?

Har du kjøpt kjole eller skal du leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.....

he he...vi har visst rundt 100 inviterte vi og...syns det er stort jeg :wink:

jeg har kjøpt kjole jeg!! Fra USA!! Send meg en mail så kan jeg sende deg bilder av den!! Den er i sateng og farge ivory, med perlebroderier i nesten hele bolen og litt spredd utover "stakken" og slepet.... gleder meg til jeg har vert hos sydamen og fått den tilpasset meg...tenker jeg skal gjøre det i februar/mars....

vel...vi skal nokk ha ett tradisjonellt bryllup...men med vår egen vri på det meste....der jeg kommer fra (og skal ha bryllupet) er det f.eks IKKE vanlig å leie inn catering..det har vi....presten syns det var kjempeflott at vi ville ha blomsterpike som skulle strø roseblader "på min vei" opp til alteret, og at vi skal ha ringgutt (litt amerikansk stil inni det norske) som kommer med ringene våre i en nydelig kiste!! og en kammerat av oss skal kanskje spille trombone ved utgangen...vi skal heller ikke ha bryllupsvals...vi skal danse til melodien vår.."No matter what" med Boyzone/ Ronan Keating!!

så...personlig vri på det meste...og det beste er vel at foreldrene våre støtter oss i alt vi gjør!! De overstyrer ikke i det hele tatt....det er deilig....har lest så mange skrekk historier her inne om foreldre og svigerforeldre som tar over hele showet !!!

Syns det er deilig å ha så god tid på planlegginga :D

gleder meg til å høre fra deg igjen..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...