Gå til innhold

Dere erfarne som trener hvilken proteinpulver bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, hva bruker dere?

Anonymkode: 88c02...d04

Videoannonse
Annonse
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Anbefaler heller å spise ordentlig, sunn og næringsrik kost. Så slipper du slik ultraprosessert pulver som bare koster deg penger.

For vanlige ikke eliteutøvere som spiser riktig får man i praksis ikke noe igjen for å innta dette pulveret. Har ingen kilder men trener mye selv og bruker per idag ikke pulver, men har aldri sett bedre ut:)

Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (7 timer siden):

Anbefaler heller å spise ordentlig, sunn og næringsrik kost. Så slipper du slik ultraprosessert pulver som bare koster deg penger.

For vanlige ikke eliteutøvere som spiser riktig får man i praksis ikke noe igjen for å innta dette pulveret. Har ingen kilder men trener mye selv og bruker per idag ikke pulver, men har aldri sett bedre ut:)

Jeg veier ca 110 kg og optimalt vil jeg ha inn fra 1.6 - 2,2 gram protein pr kg kroppsvekt i perioder jeg har normalt kaloriinntak. I perioder jeg ligger på lavere kaloriinntak, vil jeg opp mot 2,5 gram pr kg kroppsvekt.

Lykke til med et kaloriunderskudd+2,5 gram pr kg kroppsvekt dekket kun ved kosthold, som også fungerer for en storfamilie, eller som et tillegg uten å bli ruinert.

Proteintilskudd kan være glimrende supplement om man tar trening og kost på alvor. Spesielt om man ligger i kaloriunderskudd.

Ps, har aldri sett bedre ut som etter jeg begynte med supplement.

Anonymkode: 4518a...c43

Skrevet

Whey proteinpulver

Skrevet

Bruker BodyLab sitt, både whey og clear whey, de smaker godt og finnes i mange smaker(jeg liker det så søtt som mulig).

Anonymkode: 9e6c0...ce9

Skrevet

MyoProtein fra MyRevolution

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker BodyLab sitt, både whey og clear whey, de smaker godt og finnes i mange smaker(jeg liker det så søtt som mulig).

Anonymkode: 9e6c0...ce9

Og jeg syns de smaker helt for jævlig.. bruker selv whey 80 fra Star Nutrition, bærsmakene der er helt ok og lett å gjemme i en smoothie.

Anonymkode: ba795...e66

Skrevet

Anbefaler Egg Prior. Glimrende proteintilskudd. Og naturlig!

Anonymkode: 08109...e9f

Skrevet

Jeg bruker whey ultimate chocolate og clear whey  peach ice tea fra Bodylab. De er det eneste jeg synes har smakt godt av det jeg har testet. 

Anonymkode: 971d9...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...