Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på intervju hos en ideell organisasjon, lønn ble aldri et tema på dette intervjuet. 

Noen med erfaring rundt ansettelse hos denne type organisasjoner? Hvor ligger nivået i forhold til kommune for eksempel?

Anonymkode: 2b86a...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å spørre om det selv! Kanskje det er samme stilling. 👀

Anonymkode: 3a262...d14

Skrevet

Det varierer en del. Jeg jobber selv i en ideell organisasjon. Mange hos oss har lønn man kan sammenlikne med stat og kommune, men det varierer litt. 

Mange ideelle organisasjoner er tilsluttet tariffavtaler. Da kan du se der, avhengig av hvilken organisasjon det er.

Anonymkode: b492a...6c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Skulle akkurat til å spørre om det selv! Kanskje det er samme stilling. 👀

Anonymkode: 3a262...d14

Oi oi, spennende! Har du allerede vært på intervju? 
Dette intervjuet var i Stavanger😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det varierer en del. Jeg jobber selv i en ideell organisasjon. Mange hos oss har lønn man kan sammenlikne med stat og kommune, men det varierer litt. 

Mange ideelle organisasjoner er tilsluttet tariffavtaler. Da kan du se der, avhengig av hvilken organisasjon det er.

Anonymkode: b492a...6c5

Okei! Takk for svar - da skal jeg sjekke opp i det! 
Stod ikke noe om tariffavtaler i utlysningen, men kan vel være uansett kanskje.

Skrevet

Varierer veldig, kommer an på organisasjonens størrelse, økonomi og hva slags kompetanse de trenger. 

Lønnsnivå kan jo variere veldig mellom kommuner også (siden du dro det som eksempel), og mellom ulike yrkesgrupper innad i kommunen. 

Jeg sitter i styret i en ideell organisasjon. Lønnsnivået der er langt under mitt lønnsnivå i kommunen, men organisasjonen har ikke særlig midler og krever heller ikke så høy kompetanse som jeg innehar. (i styret er jeg naturlig nok ikke lønnet) 

Anonymkode: aab11...767

Skrevet

Min erfaring er at lønnen er lavere enn i tilsvarende stillinger i andre bransjer.

Anonymkode: 2d9c3...7ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...