Gå til innhold

Trenger tips til multiskriver.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forrige skriveren jeg hadde var en Canon Pixma, men den har nå tatt kvelden. Var igrunnen veldig fornøyd med den, men synes blekket var veldig dyrt. 

Jeg trenger ingen dyr skriver da den kun brukes til utskrift av bl.a oppskrifter og skrive ut brev/ kvitteringer osv. Kunne tenke meg en god skriver der blekket ikke er for dyrt, så tips mottas :) 

Anonymkode: 8cea9...da2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løsningen er enkel til ditt bruk: Kjøp laserskriver.

Litt dyrere i innkjøp hvis du vil ha farger, men toneren tørker aldri ut (man kan ta den ut og riste den hvis den ikke har blitt brukt på en stund), og langt billigere i drift.

Til å skrive ut det du beskriver, trenger man egentlig ikke farger, og en laserskriver i sort får man til rimelig pris - blekkskriver trenger man egentlig bare hvis man ønsker å skrive ut bilder i god kvalitet, og mange kaster bort penger på å kjøpe blekkskriver med dyre patroner når de utmerket kunne ha klart seg med laser.

Laseren min kjøpte jeg for godt over 10 år siden, bruker den svært sjeldent, men den er alltid klar til bruk om jeg trenger å skrive ut noe. Hadde jeg hatt blekkskriver, hadde blekket tørket ut for lenge siden; til å begynne med kjøpte jeg faktisk en multifunksjons blekkskriver, men den slukte blekk hver gang jeg slo den på, og endte sine dager som gave til Fretex.

Anonymkode: f862e...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...