AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Begynte plutselig å stryke og klå på meg. Date nr 3, første hjemmedate, skulle bare spise middag og prate...tenkte jeg Bare gitt hadet klem på date 1 og 2 (spist ute, gått tur). Har ikke vært noe sånn stemning før i det hele tatt. Før ham plutselig strøk meg på rygg og lår. Jeg vendte meg litt bort, reiste meg og sa nei at det var for mye. Men han fortsatte med stryking. Synes dette var ekkelt. Jeg dro derfra ganske fort. Anonymkode: 4994b...fbb 2
visp Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Han var vel usikker på hvor dere var i løypa da vel. 10
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Regner med at etter null intimitet på tre dater tenkte han at det bare fikk bære eller briste. Han har jo ingenting å tape hvis han er en fysisk type. Om du ikke responderer, vet han jo at du enten ikke er interessert, eller at dere nok ikke passer sammen uansett. Sånn er i alle fall jeg: Får jeg ingen respons på kjærtegn i løpet av de første to datene, tar jeg det som et sikkert tegn på at dama enten ikke liker meg eller at hun ikke er fysisk nok til at vi passer sammen. Anonymkode: ff2f6...fe4 15 2
Exolo Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Høres ut som du har litt naiv tilnærming om du kun forventer middag og prat på 3. date. Det er det venner gjør, ikke potensielle kjærester. Det kommer en tid hvor man må prøve seg på å være fysisk for å nettopp skille om man er noe mer enn venner eller ikke. Ut ifra det du har fortalt så vil jeg si at han beveger seg i normalt tempo mens du tar ting sakte. Ingen ting er galt med noen av delene. Man må bare ha forståelse for at andre beveger seg i et annet tempo enn seg selv. 14
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #5 Skrevet 12. desember 2022 Er selv kvinne. Går det mer enn to-tre dates uten noen fysisk kontakt så hadde nok jeg tolket det som at det ikke var noen spesiell kjemi eller fysisk tiltrekning. Hadde jeg likt noen nok til å invitere på hjemmedate ville nok jeg også tenkt at det var naturlig med berøring. Men leit å høre at du hadde en ubehagelig opplevelse. Anonymkode: 987d5...d56 17 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Regner med at etter null intimitet på tre dater tenkte han at det bare fikk bære eller briste. Han har jo ingenting å tape hvis han er en fysisk type. Om du ikke responderer, vet han jo at du enten ikke er interessert, eller at dere nok ikke passer sammen uansett. Sånn er i alle fall jeg: Får jeg ingen respons på kjærtegn i løpet av de første to datene, tar jeg det som et sikkert tegn på at dama enten ikke liker meg eller at hun ikke er fysisk nok til at vi passer sammen. Anonymkode: ff2f6...fe4 Det må jo være en diagnose? Anonymkode: d6f33...fb3 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det må jo være en diagnose? Anonymkode: d6f33...fb3 Javel, tenker du på meg, ts eller daten i så måte? Anonymkode: ff2f6...fe4 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Skrevet 12. desember 2022 Dere passer ikke sammen. Du burde prøve deg på jomfruer. De tar aldri initiativ til fysiske ting. Anonymkode: 28ab7...baf
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 Sex skal være naturlig. Det kan skje før date eller etter hundre date. Det er ikke sånn at det må skje etter antall dater er du ikke klar så er du ikke klar. Det med at du må ha sex etter den tredje daten eller så er det ikke kjemi rimer bare ikke du er sikkert glad i han og han i deg. Det er hele deg han må suge inn. Spise eller se en film sammen skal være likestilt sex dersom emosjonell kontakt eksisterer. det er helt normalt å ikke være klar. Jeg selv ble klar etter åtte dater. Følte på en tilnærming og trygghet etter hver date som gikk. Tre date er for tidlig for en ukjent kar Anonymkode: efe37...efd 2 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Skrevet 13. desember 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Sex skal være naturlig. Det kan skje før date eller etter hundre date. Det er ikke sånn at det må skje etter antall dater er du ikke klar så er du ikke klar. Det med at du må ha sex etter den tredje daten eller så er det ikke kjemi rimer bare ikke du er sikkert glad i han og han i deg. Det er hele deg han må suge inn. Spise eller se en film sammen skal være likestilt sex dersom emosjonell kontakt eksisterer. det er helt normalt å ikke være klar. Jeg selv ble klar etter åtte dater. Følte på en tilnærming og trygghet etter hver date som gikk. Tre date er for tidlig for en ukjent kar Anonymkode: efe37...efd Det er ingen her som snakker om sex. Anonymkode: ff2f6...fe4 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #11 Skrevet 13. desember 2022 Ja desverre tar menn i dag hjemmedate som sex så han trodde det var planlagt og at du var med på notene. Nå vet du hva han er ute etter.. Vil du unngå ubehagelige situasjoner som dette og fuckboys så ikke bli med på hjemmedate så tidlig. Foreslå andre ting ute Anonymkode: 80f65...14d 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #12 Skrevet 13. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja desverre tar menn i dag hjemmedate som sex så han trodde det var planlagt og at du var med på notene. Nå vet du hva han er ute etter.. Vil du unngå ubehagelige situasjoner som dette og fuckboys så ikke bli med på hjemmedate så tidlig. Foreslå andre ting ute Anonymkode: 80f65...14d For all berøring må lede til sex? Anonymkode: ff2f6...fe4 5 1
svartkatt Skrevet 13. desember 2022 #13 Skrevet 13. desember 2022 Er du demiseksuell, demiromantisk, aseksuell eller lignende? Søk og les om du er usikker. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #14 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For all berøring må lede til sex? Anonymkode: ff2f6...fe4 Det er det de forventer ja Anonymkode: 80f65...14d
AnonymBruker 42 Skrevet 13. desember 2022 #15 Skrevet 13. desember 2022 (endret) "Klå", faktisk... Jaja... Spess å ikke ta tegningen når du har sagt ifra (og reist deg DRAMATISK opp ), men samtidig så er det jo litt spess å bli satt ut av å bli klappet på rygg/lår også... Sikkert bare gammel. Tror KG må legges helt i glemmeboka for egen del, altså 😅 Endret 13. desember 2022 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #16 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden): men samtidig så er det jo litt spess å bli satt ut av å bli klappet på rygg/lår også... Nei det er ikke spess å bli satt ut av. Vi vet hva som går gjennom hodet (begge hodene) dems og det kan være skikkelig creepy å føle seg som et bytte i hendene på en hai som vi ikke engang kjenner så godt eooee vet hva er i stand til! At han fortsatte etter hun flyttet på seg og sa nei får enhver kvinnes alarmsystem til å gå av. Her var ts heldig som fikk til å stikke derfra, det er ved å fryse til i sånne situasjoner at voldtekt gjerne skjer! Anonymkode: 80f65...14d 5 4
AnonymBruker 42 Skrevet 13. desember 2022 #17 Skrevet 13. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei det er ikke spess å bli satt ut av. Vi vet hva som går gjennom hodet (begge hodene) dems og det kan være skikkelig creepy å føle seg som et bytte i hendene på en hai som vi ikke engang kjenner så godt eooee vet hva er i stand til! At han fortsatte etter hun flyttet på seg og sa nei får enhver kvinnes alarmsystem til å gå av. Her var ts heldig som fikk til å stikke derfra, det er ved å fryse til i sånne situasjoner at voldtekt gjerne skjer! Anonymkode: 80f65...14d Vet ikke hva som går igjennom hodene "demz", selvsagt, men alt dette virker veldig fjernt og urealistisk. Og om man kan "fryse til" av at noen stryker deg på ryggen eller låret vil jeg jo personlig si at det kanskje ikke er så lurte å date i det hele tatt, og spesielt om det er sånn som du sier, dvs. "at det er sånn voldtekter skjer", eller hur? edith : dama reiste seg jo opp også og sa nei, også ... Endret 13. desember 2022 av AnonymBruker 42 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #18 Skrevet 13. desember 2022 Her har du rotet det til selv. Når du inviterer til hjemmedate på 3. date, signaliserer du sex. Så når det ikke funker for deg: dropp alle hjemmedater til du er klar for det, eller si: "det blir ingenting på deg, selv om vi spiser hjemme hos meg" FØR daten. Anonymkode: 0265d...0ef 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #19 Skrevet 13. desember 2022 Hvis klåing er å stryke over rygg og lår, lever jeg i en annen verden. Anonymkode: 21afd...1b1 7 1
Motelvibes Skrevet 13. desember 2022 #20 Skrevet 13. desember 2022 Skjønner ts godt jeg. Han respekterte ikke grensene hennes etter at hun sa ifra. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå