Cuba Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Har lyst til å kjøpe Playstation 2 i julegave til samboern! Håpet det ikke skulle bli så dyrt da.. Fant ut at de har tilbud på Elkjøp til 995,- om du kjøper gjennom internett.. dette er vel ganske billig eller? noe sted jeg kan få tak i billigere? litt morsomt å ha noen spill og.. he he..
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 På SIBA koster det det samme hvis du har den butikken i nærheten. Tror det er ganske billig. Hvis ikke kan du denne uken få playstation med 2 spill til 1700 på OBS! eller Platekompaniet (eller hva de heter de som er nederst på Karl Johan, Oslo) hadde også et tilbud: 1400 el 1500 ink sing star.
Nella Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 og så må du ha minnekort i tillegg også da
Cuba Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2005 Hm.. må man ha minnekort for å spille? Håpet jeg kunne vente litt med det jeg.. he he..
Superlammet Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Er dølt å spille de fleste spill uten minnekort da man må oppnå forskjellige ting i spillene. Da kan det være en stor fordel å kunne lagre spillet slik at man slipper å starte helt på nytt hver gang.
Cuba Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2005 Ja, det vet jeg! Ble bare litt usikker på om man MÅTTE ha det får å spille.. men har funnet ut at det jo ikke er tilfelle! Frysepulver: På Elkjøp er det 8 MB minnekort til 300,- Ser også at man kan få en pakke med en håndkontroll og minnekort til 500,-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå