Gå til innhold

Mobiltelefon i julegave!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om jeg skal kjøpe mobiltelefon til samboeren min i julegave, men er veldig usikker på hvilken jeg skal velge.. den bør ikke være for dyr, og kan heller ikke ha abonnement. Den trenger ikke ha allverdens fancy funksjoner, men bør jo være litt stilig. Han har sagt at han synes SE k700i er fin, så jeg lurer litt på denne.. Noen som har en telefon og anbefale, evt fraråde?

Endret av Milah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp SE k700i.

Gå heller for SE W800i hvis du først skal ha en i den stilen. Store-storebroren til K700i. ;)

Skrevet

Har sett på den også, og den er veldig fin. Eneste problemet med den er at den er veldig dyr, når jeg ikke skal ha den med noe abonnement..

Skrevet

Ah.

Men man får det man betaler for i de fleste tilfeller. Ha det i minnet. ;)

Skrevet

Jeg er klar over det.. Men jeg er desverre ganske langt fra millionær.. :sur:

Samtidig vil jeg gi han noe han virkelig liker.. Ikke lett dette her..

Skrevet

Tro meg jeg vet! En av fordelene ved å være singel.. :sjarmor:

Men jeg husker marerittet... ;)

Gjest happyending
Skrevet

Hva med en mellomting, sony ericsson k750i? eller k600i? De er nok litt billigere enn w800i enda :)

Skrevet

Min kjære kjøpte seg ny telefon i dag, Sony Ericsson w550i, den var jo kjempekul! Fikk lyst på den selv også jeg. den var bittelitt dyrere enn k750i, men den var utsolgt der vi var.. kostet litt over 1000kr, men det var med ab.

Skrevet

K750i er vel strengt tatt sjelden billigere enn W800i, da det følger med minnekort på 512 MB på w800, og ikke på K750i

(pluss at øreproppene til w800 garantert er mye bedre).

Så lenge det er telefon kjæresten skal ha og ikke "leketøy" tror jeg k700i er en helt fin telefon :)

Ellers er det mulig å besøke http://www.amobil.no/mobilsok/ der kan du plotte inn hva som er viktig for deg, så kommer det opp en del telefoner, alt etter hvor godt de passer for deg. (Tror det er litt sånn at det nyeste og hotteste dukker opp øverst, men likevel). Da kan du jo kikke litt, og se hva det er som passer for han :) og hva som passer for lommeboka di (også ganske viktig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...