Gå til innhold

Styre unna dørvakt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så negative folk er. En som jobber som dørvakt må jo være en ideell partner. Han er skikkelig mann og er flink til å passe og beskytte territoriet sitt (les: kvinnen). 

Anonymkode: 48e7b...d92

Ekte menn er ikke lavlønte 

Anonymkode: 6b715...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utdannelse har jo noe å si. Men om du kun bryr deg om lønnen til en mann, så er man Golddigger. Og de som er lavtlønnede, ender ikke opp alene de.alle og enhver har sin egen skjebne😊 man velger litt sjøl smak og  behag

Anonymkode: 77126...b13

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har selv vært sammen med to dørvakter og kjenner flere andre iom at jeg har jobbet på bar. Vil tro ca. 70-80% av dørvakter bruker Anabole steroider, som gjør dem til svært ustabile personer og potensielt voldelige.

Anonymkode: 7b69b...8c1

Så er det noen av de jeg har sett selge rus på Grønland på dagtid😳

Anonymkode: 77126...b13

Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De dørvaktene jeg kjenner har også redusert sitt eget alkoholinntak betraktelig, for de har innsett hvor idiot mange blir på fylla. 

Det vil jeg tro. Huff, de får og ser mye drit.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Snobbete er de i alle fall ikke.

Dessuten avslutter de setningene sine med punktum.

• Liker 3
Skrevet

Gi folk en sjanse. Du må jo ikke gifte deg med han neste uke. 

Anonymkode: b1d9d...b76

Skrevet

Kommer litt an på hvor gamle dere er.  Tidlig i 20-årene og dørvaktjobbing i tillegg til studiene er en ting, men hvis dere er godt over 30, og det er kun det han driver med, hadde jeg vel sett meg om etter noe annet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så negative folk er. En som jobber som dørvakt må jo være en ideell partner. Han er skikkelig mann og er flink til å passe og beskytte territoriet sitt (les: kvinnen). 

Det du skriver passer ikke helt med det han/hun her skriver:

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har selv vært sammen med to dørvakter og kjenner flere andre iom at jeg har jobbet på bar. Vil tro ca. 70-80% av dørvakter bruker Anabole steroider, som gjør dem til svært ustabile personer og potensielt voldelige.

De to dørvaktene jeg kjenner gjennom felles venner bruker også anabole steroider og jeg har vært vitne til at de klikker på under ett sekund. Ikke akkurat noen jeg vil ha et forhold med.

• Liker 1
Skrevet
Aoo19 skrev (19 timer siden):

Hmm, vet ikke helt. De har jo draget på damene. Men jeg syns mange av de også er ekstremt strenge, spesielt de afrikanske og arabiske. Jeg kom ikke inn på Louise sist gang, pga vakten sa: "du har ikke  det skjønnhetsidealet  for å komme inn".alle andre kom inn

Æsj, motbydelig holdning vakten hadde 🤮🤮.. får Louise til å se veldig dårlig ut

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gi folk en sjanse. Du må jo ikke gifte deg med han neste uke. 

Anonymkode: b1d9d...b76

Nei det er jo sant haha. 

Anonymkode: 93d77...b0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du kjenner to dørvakter. At du "vil tro at 70-80 prosent av dørvakter bruker anabole steroider" blir veldig tomhjernet og useriøst. Klart at noen gjør det, men det finnes masse dørvakter i Kongeriket, og selvsagt bruker ikke majoriteten anabole steroider.

Anonymkode: 776a7...a1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har aldri trengt noen mann til å passe på og beskytte meg. Dersom mannen hadde sett meg som sitt territorium, hadde det heller vært han som trengte beskyttelse….

Anonymkode: 5aeb4...313

Skrevet

Har en kamerat som er tidligere dørvakt og han kan den dag i dag ikke fordra fulle damer. Så han har sikkert sine svin på skogen, men han har funnet seg en jente som nesten ikke drikker. Han er en skikkelig fin mann. 

Anonymkode: 3f7b1...bf6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 2.51):

Hva i all verden? 

Anonymkode: e8398...403

Dette hadde jeg anmeldt, diskriminering!!!

Skrevet

Vasser i damer? Jeg har aldri tenkt at en dørvakt er noe wow eller noe jeg ville blitt med hjem. Ja kanskje dømmende men føler alle dørvakter er en viss «type». Ikke det jeg faller for. Men smaken er som baken. Virker som du heller må jobbe med selv verdi følelsen og hva du kan tilby. Om han så hadde «vasset» i damer på jobb så må du finne en du kan stole på, og føle at om han så vasser i 100 damer på jobb så er du sterk nok ti å kjenne på at du er dama hans og at du stoler på han? 

Anonymkode: f6215...96f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...