AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Matcha en fyr her om dagen. Kjenner jeg blir usikker når han forteller at han jobber som dørvakt. Ser for meg at han vasser i damer på jobb og merker at jeg har dårlige assosiasjoner til jobben hans. Er magefølelsen rett her eller er det en myte? Kjipt å droppe fyren pga jobben men jeg er lite gira på å bli dame nr 1000 Anonymkode: c3c4a...5c2 1
norw Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Jeg ville tenkt at maktsyk tulling som forskjellsbehandler er en større bekymring enn at de vasser i damer, ligger med mange osv. 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Dørvakter blir flørta med av 50 damer hver kveld som håper å komme foran i køen og få gjesteliste til neste gang. De fleste menn sier ja til sjansen med en full og pynta dame, er minst 10 dørvakter som har bedt om nr mitt når jeg gikk mye på byen. Ikke alle er flørtepuser men de fleste. Er det noen yrkesgrupper jeg styrer unna som kjæreste er det dørvakter og DJer 😅 Anonymkode: f74eb...864 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Dørvakter er like forskjellige som andre folk, så hvorfor ikke gi ham en sjanse. Tror mange av dem er ganske fed up av fulle damer som klenger seg etter dem for å oppnå noe. Det sagt, så ville jeg også ha tenkt at det med å jobbe som dørvakt burde være en kortvarig jobb, og ikke noe man satset på å holde på med i årevis. Anonymkode: 776a7...a1a 5 1
Gjest Vitalogy Skrevet 12. desember 2022 #5 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dørvakter er like forskjellige som andre folk, så hvorfor ikke gi ham en sjanse. Tror mange av dem er ganske fed up av fulle damer som klenger seg etter dem for å oppnå noe. Det sagt, så ville jeg også ha tenkt at det med å jobbe som dørvakt burde være en kortvarig jobb, og ikke noe man satset på å holde på med i årevis. Anonymkode: 776a7...a1a Kjenner to som er i bransjen (den seriøse delen). En dørvakt er ikke en dørvakt, mine to bekjente er dyktige vaktfolk, som inngår i driften av ambisiøse steder. Dette segmentet tar også andre vaktoppdrag, som på konserter, festivaler, flyplasser osv. Slik sett har du rett. Du har bare delvis rett i det siste. Delvis feil fordi de ovennevnte kan fint jobbe i bransjen i mange år, delvis riktig fordi det nok ikke gjelder de fleste.
Aureka Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 Tror jeg heller ville vært bekymret for turnusen hans. Er han opptatt med jobb alle helgene i måneden f eks?
Aoo19 Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Hmm, vet ikke helt. De har jo draget på damene. Men jeg syns mange av de også er ekstremt strenge, spesielt de afrikanske og arabiske. Jeg kom ikke inn på Louise sist gang, pga vakten sa: "du har ikke det skjønnhetsidealet for å komme inn".alle andre kom inn 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Skrevet 12. desember 2022 6 minutter siden, Aoo19 said: Hmm, vet ikke helt. De har jo draget på damene. Men jeg syns mange av de også er ekstremt strenge, spesielt de afrikanske og arabiske. Jeg kom ikke inn på Louise sist gang, pga vakten sa: "du har ikke det skjønnhetsidealet for å komme inn".alle andre kom inn Hva i all verden? Anonymkode: e8398...403 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #9 Skrevet 12. desember 2022 Dørvakter er like forskjellige som alle andre. Selv er jeg dørvakt (vekter) og ingeniørstudent, og mine kollegaer er snekkere, rørleggere, butikkmedarbeidere, studenter, ingeniører osv ved siden av ekstrajobben. Noen er som myten og syns det er gøy med action og flørter med en del damer, men andre er rolige og familieorienterte mennesker som syns det er en kjekk måte å tjene noen ekstra kroner samtidig som at man får sett litt folk og fe. Anonymkode: dea8a...040 1
Aoo19 Skrevet 12. desember 2022 #10 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva i all verden? Anonymkode: e8398...403 Jeg ser veldig bra ut, og det er ikke noe å legge skjul på. Men av en eller annen grunn så "likte" ikke den vakta meg. Afrikaner. Men ja, de diskriminerer på utseendet altså.
Aoo19 Skrevet 12. desember 2022 #11 Skrevet 12. desember 2022 Eller så var jeg full, eller så hadde jeg ikke den merkevesken som man må ha for å komme inn. Eller ha på kjole for å komme inn.😊 han bare fant en dårlig unnskyldning.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #12 Skrevet 12. desember 2022 Aoo19 skrev (5 minutter siden): Eller så var jeg full, eller så hadde jeg ikke den merkevesken som man må ha for å komme inn. Eller ha på kjole for å komme inn.😊 han bare fant en dårlig unnskyldning. Du var nok altfor full. Ingen hadde nektet deg inn pga skjønnhetsideal Anonymkode: f74eb...864
Aoo19 Skrevet 12. desember 2022 #13 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du var nok altfor full. Ingen hadde nektet deg inn pga skjønnhetsideal Anonymkode: f74eb...864 Da kunne han ha sagt du er for full. Men dra innn utseendet blir dumt, det kan ødelegge selvtilliten til noen. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #14 Skrevet 12. desember 2022 Mange utesteder driver med diskriminering basert på utseendet, Louise bar, Michaels, Justisen. Anonymkode: 77126...b13 2
norw Skrevet 12. desember 2022 #15 Skrevet 12. desember 2022 Aoo19 skrev (1 time siden): Hmm, vet ikke helt. De har jo draget på damene. Men jeg syns mange av de også er ekstremt strenge, spesielt de afrikanske og arabiske. Jeg kom ikke inn på Louise sist gang, pga vakten sa: "du har ikke det skjønnhetsidealet for å komme inn".alle andre kom inn Man bør nesten ta opptak av det som blir sagt visse steder, og gjerne gå til media og evt anmelde for diskriminering. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #16 Skrevet 12. desember 2022 Så negative folk er. En som jobber som dørvakt må jo være en ideell partner. Han er skikkelig mann og er flink til å passe og beskytte territoriet sitt (les: kvinnen). Anonymkode: 48e7b...d92
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #17 Skrevet 12. desember 2022 Har selv vært sammen med to dørvakter og kjenner flere andre iom at jeg har jobbet på bar. Vil tro ca. 70-80% av dørvakter bruker Anabole steroider, som gjør dem til svært ustabile personer og potensielt voldelige. Anonymkode: 7b69b...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #18 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror mange av dem er ganske fed up av fulle damer som klenger seg etter dem for å oppnå noe Kan jeg garantere deg ! Har fortsatt "angst" for fulle 40+ damer i flokk 😱 Hilsen ex-dørvakt Anonymkode: 88ad5...4e0 2
Gjest Vitalogy Skrevet 12. desember 2022 #19 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har selv vært sammen med to dørvakter og kjenner flere andre iom at jeg har jobbet på bar. Vil tro ca. 70-80% av dørvakter bruker Anabole steroider, som gjør dem til svært ustabile personer og potensielt voldelige. Anonymkode: 7b69b...8c1 God svogerforskning, dette.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #20 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Matcha en fyr her om dagen. Kjenner jeg blir usikker når han forteller at han jobber som dørvakt. Ser for meg at han vasser i damer på jobb og merker at jeg har dårlige assosiasjoner til jobben hans. Er magefølelsen rett her eller er det en myte? Kjipt å droppe fyren pga jobben men jeg er lite gira på å bli dame nr 1000 Anonymkode: c3c4a...5c2 De vasser i damer ja, fulle damer som tror dem er verdens mest sjarmerende der de står å snøvler. De dørvaktene jeg kjenner har også redusert sitt eget alkoholinntak betraktelig, for de har innsett hvor idiot mange blir på fylla. Jeg hadde ikke hatt noe som helst problem med å date en dørvakt. Men så dømmer jeg ikke noen ut i fra yrket heller, jeg foretrekker bli kjent med dem før jeg stempler dem som players eller lignende. Anonymkode: b4b9a...2b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå