AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #21 Skrevet 11. desember 2022 norw skrev (23 minutter siden): Overhodet ikke. Jeg ville ikke vært sammen med en dame som ofte ikke skjønner ting, er relativt hyper, oppfattes som slitsom osv. Vet ikke hva du mener med det. Klaskinga var uansett en elendig idé, og hun dama satt sammen med noen menn. Jeg slapp billig unna. Det er uproblematisk å skrive det her, og det er uproblematisk å snakke om henne med tredjemann, om hvordan hun er. Snakket nettopp med ham, blant annet om henne siden han har vært hos henne i kveld, og han var lei, var litt usikker på om det er verdt det osv. Vi kuttet henne ut for flere år siden, husker ikke hvorfor engang. Mulig at det hadde med penger å gjøre, for hun skal stadig låne og det kan ta litt tid før hun betaler tilbake, hun kan ignorere når man ber om pengene osv. Du må kutte henne ut selv om hun har fester? Du kan lage fester selv? Invitere folk. Ikke henne. Anonymkode: 7c0af...355
AnonymBruker 42 Skrevet 11. desember 2022 #22 Skrevet 11. desember 2022 norw skrev (30 minutter siden): Jeg har ikke skrevet at de ødelegger med vilje, men heller det motsatte. Blir litt usikker siden hun "enkle" har vist interesse, sa at hun ville ha sex med meg tidligere i høst osv. Kan også være at hun er redd for at jeg skal bli sammen med en dame og mindre tilgjengelig, men jeg heller mest mot at hun er klønete og ikke helt forstår at hun ødelegger. Det er en dårlig idé å si at vi er ute for å sjekke damer, og det er en dårlig idé å si at vi skal drikke oss dritings, også om det er spøk. "Sabotasje" som du har overskriften din betyr vel nettopp det, altså "med hensikt". Uansett, da var visst ikke jeg helt med i svingene her. Det var lett å misforstå, iaf. Hvorfor er det en "dårlig ide" å fleipe og tulle litt når man er ute, om jeg tør spørre? Det er jo stort sett det eneste som er artig med en en liten tur ut. Denne "festingen" deres hørtes lite festlig ut, synes jeg ...😅 Jaja, alle og hver sin smak, og bra folk er forskjellige og sånt 🥳
Rosakatt Skrevet 11. desember 2022 #23 Skrevet 11. desember 2022 norw skrev (33 minutter siden): Det er uproblematisk å skrive det her, og det er uproblematisk å snakke om henne med tredjemann, om hvordan hun er. Snakket nettopp med ham, blant annet om henne siden han har vært hos henne i kveld, og han var lei, var litt usikker på om det er verdt det osv. Men hvorfor er han hos henne om han ikke liker henne? Alene? Om det er fest er det vel greit, men jeg hadde syns det var ekkelt om noen som lei av meg uten å fortelle meg det, brukte av tiden jeg kunne brukt med andre 1
norw Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #24 Skrevet 11. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du må kutte henne ut selv om hun har fester? Du kan lage fester selv? Invitere folk. Ikke henne. Anonymkode: 7c0af...355 Jeg kan ikke invitere, men tredjemann kan. Han inviterer 2-3 ganger i året, men kjenner flest menn, vi mistenker at damer dropper å komme pga ujevn kjønnsfordeling, som én årsak i hvert fall. Er oftere ute på byen enn hjemme hos henne. AnonymBruker 42 skrev (42 minutter siden): "Sabotasje" som du har overskriften din betyr vel nettopp det, altså "med hensikt". Uansett, da var visst ikke jeg helt med i svingene her. Det var lett å misforstå, iaf. Hvorfor er det en "dårlig ide" å fleipe og tulle litt når man er ute, om jeg tør spørre? Det er jo stort sett det eneste som er artig med en en liten tur ut. Denne "festingen" deres hørtes lite festlig ut, synes jeg ...😅 Jaja, alle og hver sin smak, og bra folk er forskjellige og sånt 🥳 Første setningen var i hvert fall umulig å misforstå. Hvordan skal ukjente vite hva som er fleip og hva som er sant? Å si at vi er ute for å sjekke damer er uansett en dårlig idé. Vi hadde ikke snakket om damer, men vi som er single er jo åpne for å treffe damer, bare for å snakke eller mer. Rosakatt skrev (38 minutter siden): Men hvorfor er han hos henne om han ikke liker henne? Alene? Om det er fest er det vel greit, men jeg hadde syns det var ekkelt om noen som lei av meg uten å fortelle meg det, brukte av tiden jeg kunne brukt med andre De er en liten gjeng som spiller et spill som jeg ikke er interessert i. Han med mastergraden er heller ikke interessert, og misliker spillet mer enn meg. Hun er nok glad for at de treffes for å spille uansett, og hun vet neppe hva vi tenker om at hun kan være slitsom, ikke skjønner ting osv. Den dama kan være så hyper og lite gjennomtenkt at vi noen ganger må bremse henne. Jeg tok henne med på fest med Oslo-folka i sommer og måtte si noe om å slappe av, ikke være for dominerende, mase om musikk osv, men det ble som jeg fryktet. Var også med henne på et Halloween-arrangement i høst og vi kom i kontakt med noen damer. Da skulle de ta et bilde uten oss, og hun var i ferd med å mase på dem om noe som åpenbart kunne vente, så jeg måtte stoppe henne. Litt dumt å måtte passe på henne i settinger med nye mennesker. Endret 11. desember 2022 av norw
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #25 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sorry mann men damene dropper å komme fordi dere er fyllatapere i 40 åra som klistrer dere til unge jenter Anonymkode: e12d5...3f6 Altså i andres øyne. Anonymkode: e12d5...3f6
Rosakatt Skrevet 11. desember 2022 #26 Skrevet 11. desember 2022 norw skrev (22 minutter siden): De er en liten gjeng som spiller et spill som jeg ikke er interessert i. Han med mastergraden er heller ikke interessert, og misliker spillet mer enn meg. Hun er nok glad for at de treffes for å spille uansett, og hun vet neppe hva vi tenker om at hun kan være slitsom, ikke skjønner ting osv. Den dama kan være så hyper og lite gjennomtenkt at vi noen ganger må bremse henne. Jeg tok henne med på fest med Oslo-folka i sommer og måtte si noe om å slappe av, ikke være for dominerende, mase om musikk osv, men det ble som jeg fryktet. Var også med henne på et Halloween-arrangement i høst og vi kom i kontakt med noen damer. Da skulle de ta et bilde uten oss, og hun var i ferd med å mase på dem om noe som åpenbart kunne vente, så jeg måtte stoppe henne. Litt dumt å måtte passe på henne i settinger med nye mennesker. Åja, var redd det var seksuelt å på en måte utnyttelse av henne Forstår det blir vanskelig å føle du/dere må passe på så mye 😅 Men det er ikke sikkert absolutt alle andre ser på henne som slitsom, vi alle er jo ulike, noen trives godt med folk som det 😊
norw Skrevet 12. desember 2022 Forfatter #27 Skrevet 12. desember 2022 Rosakatt skrev (56 minutter siden): Åja, var redd det var seksuelt å på en måte utnyttelse av henne Forstår det blir vanskelig å føle du/dere må passe på så mye 😅 Men det er ikke sikkert absolutt alle andre ser på henne som slitsom, vi alle er jo ulike, noen trives godt med folk som det 😊 Ja, mulig at folk opplever henne ulikt. Jeg har beklaget til de i Oslo, men de sa at det var greit. Mulig at de ikke har så lett for å irritere seg. Det var ikke helt krise, men hun var hyper og dominerende, og jeg så på et tidspunkt at hun ristet da jeg satt ved siden av henne. Virker som at jeg må bli mer selektiv når jeg svarer. Er naturligvis noen anonyme som tilsynelatende troller, dikter opp ting helt ut av det blå som det ikke er grunnlag for å anta osv.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #28 Skrevet 12. desember 2022 Men hvis du uansett er ute på byen og ikke er avhengig av hennes gunst, sier noe meg at du ikke er den personen som får noe til å skje. 😅 Anonymkode: 7c0af...355
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #29 Skrevet 12. desember 2022 Du må ta tak i livet ditt! Å få seg en ny jobb er nok vesentlig, hva slags jobb har hjemmekontor hele tida? Still på jobb og omgås folk, om du har valget. Siden du sier du ikke har anledning til å invitere, antar jeg du bor på noe slags hybel eller hjemme hos foreldre eller lignende? Du må flytte et sted der du kan ha besøk, voksen mann…. Trenger ikke være dyrt og fint, men et eget hjem trenger vi alle. Så støtter jeg det som ble sagt over - søk nye venner! Skaff deg noen hobbyer, delta i frivillig arbeid, treningsgrupper (sjekk facebook, gå tur f eks), vær med der du kan. Jeg oppfatter deg ikke som om du hever deg over de andre, men du har havnet i helt feil selskap og ser det bare såvidt selv. Du er 38? og andre over 40? Det er IKKE greit å feste med folk i 20-åra, det er stusselig, rett og slett. Finn folk på din egen alder! Men først må du finne noe du selv er interessert i. Verden er stor og full av folk, du bor ikke så langt fra Oslo og der er det tusen muligheter. Anonymkode: c5ee5...f84 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #30 Skrevet 12. desember 2022 Du som reagerer på at noen beskrives som «enkel», hva er en bedre beskrivelse? Har du kjent noen? Jeg har. Det er folk som har jobb, kanskje partner og barn. De er ikke så langt fra normalen at de er psykisk utviklingshemmet, men kanskje i lavere sjikt av normal iq. Man merker over tid at de har vanskelig for å forstå sammenhenger, samfunnsspørsmål, enkle strukturer i samfunnet. De kan være naive som om de var tenåringer, lett for å bli lurt. F eks tror de skal bli rike på salgspyramider av typen Herbalife osv, all kritikken om dette i media har gått dem hus forbi. Tror på sleske menn som helt åpenbart er utro eller har dem som elskerinne, klarer ikke forstå at de blir lurt. Dårlige vurderingsevner. Klarer ikke følge med, dårlig til å oppfatte og forstå aktuelle temaer..: Anonymkode: c5ee5...f84
norw Skrevet 12. desember 2022 Forfatter #31 Skrevet 12. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må ta tak i livet ditt! Å få seg en ny jobb er nok vesentlig, hva slags jobb har hjemmekontor hele tida? Still på jobb og omgås folk, om du har valget. Siden du sier du ikke har anledning til å invitere, antar jeg du bor på noe slags hybel eller hjemme hos foreldre eller lignende? Du må flytte et sted der du kan ha besøk, voksen mann…. Trenger ikke være dyrt og fint, men et eget hjem trenger vi alle. Så støtter jeg det som ble sagt over - søk nye venner! Skaff deg noen hobbyer, delta i frivillig arbeid, treningsgrupper (sjekk facebook, gå tur f eks), vær med der du kan. Jeg oppfatter deg ikke som om du hever deg over de andre, men du har havnet i helt feil selskap og ser det bare såvidt selv. Du er 38? og andre over 40? Det er IKKE greit å feste med folk i 20-åra, det er stusselig, rett og slett. Finn folk på din egen alder! Men først må du finne noe du selv er interessert i. Verden er stor og full av folk, du bor ikke så langt fra Oslo og der er det tusen muligheter. Anonymkode: c5ee5...f84 Jobben flyttet til betydelig mindre lokaler enn vi hadde før, og det ble lagt opp til at de som kan jobbe hjemmefra gjør det. Bare en fordel mtp reising, og jobben er uansett ganske usosial, bare et mindretall gadd å si hei osv. Jeg bor for smått og med for dårlig standard til å for eksempel invitere 8-10 stykker eller noe. Aldersforskjellene er nok bare et problem med de yngste venninnene til den "enkle" dama. Jeg glir som sagt godt inn og han på festen i Oslo mente at det ser ut som at jeg er 23. Mulig at jeg blir for gammel for noen av de som er rundt 30 også, som kanskje er interessert i et snevert alderssegment, men virker også som at damer på min alder anser meg som for ung mtp hvor ung jeg ser ut. Skal likevel sies at det er damer på 50+ som har vist interesse, også for fast forhold. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du som reagerer på at noen beskrives som «enkel», hva er en bedre beskrivelse? Har du kjent noen? Jeg har. Det er folk som har jobb, kanskje partner og barn. De er ikke så langt fra normalen at de er psykisk utviklingshemmet, men kanskje i lavere sjikt av normal iq. Man merker over tid at de har vanskelig for å forstå sammenhenger, samfunnsspørsmål, enkle strukturer i samfunnet. De kan være naive som om de var tenåringer, lett for å bli lurt. F eks tror de skal bli rike på salgspyramider av typen Herbalife osv, all kritikken om dette i media har gått dem hus forbi. Tror på sleske menn som helt åpenbart er utro eller har dem som elskerinne, klarer ikke forstå at de blir lurt. Dårlige vurderingsevner. Klarer ikke følge med, dårlig til å oppfatte og forstå aktuelle temaer..: Anonymkode: c5ee5...f84 Ingen er "enkle" og alle er pene, man kan nesten ikke si annet, selv om det åpenbart er noe som skurrer. Aner ikke hvordan det har gått med henne i skolesammenheng, men får anta at hun fullførte ungdomsskolen. Trygdet, har verge, bodde tidligere i kommunal bolig, har skrivevansker, veldig lavt kunnskapsnivå, klarer ikke å regne ut hvor lang tid til et klokkeslett og så kommer det sosiale i tillegg. Skal stadig ha positiv feedback på utseendet, antrekk og synging. Blid og hyggelig dame, skaper liv og røre, men kan også være et minus å være sammen med henne når man treffer andre folk. Endret 12. desember 2022 av norw
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå