Gå til innhold

Dressbukse til kvinne - kvalitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til.merker med dressbukser til kvinner av god kvalitet. De jeg har blir nupper etter en vask eller to, vil gjerne ha noen som holder lengre. Forslag til hvilket stoff?

Mulig det ikke hetet dressbukse, men tenker fine stoffbukser som kan brukes til hverdag og fest 

Anonymkode: 60e49...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har tips?

Skrevet

Gå for ren ull. Og ikke bli redd av å høre "ull" - den typen ullbukser jeg snakker om, er fine og glatte og kan brukes sommer som vinter. De nupper heller ikke. Sjekk f.eks. ullbuksene hos Cavour. Boss har også noen fine med denne typen ullveving. (Mange andre merker også så klart, men jeg har ikke all verdens erfaring med så mange merker.)

Anonymkode: 5e0c5...0ad

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 17.29):

Gå for ren ull. Og ikke bli redd av å høre "ull" - den typen ullbukser jeg snakker om, er fine og glatte og kan brukes sommer som vinter. De nupper heller ikke. Sjekk f.eks. ullbuksene hos Cavour. Boss har også noen fine med denne typen ullveving. (Mange andre merker også så klart, men jeg har ikke all verdens erfaring med så mange merker.)

Anonymkode: 5e0c5...0ad

Takk for tips! Skal sjekke ut.

Ull høres voldsomt ut ja, men vet jo at det skal funke like bra på sommerhalvåret :)

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Kjøpte meg bukse i ren ull (svart), men opplever at den både er ganske statisk (merkelig, trodde det ble statisk når det var polyester) og at det setter seg mye lo/hår i den.

Har du noen tips til pleie/stell av buksen eller andre ting jeg kan gjøre for å unngå dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...