Gå til innhold

Kollega og julebordflørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Idag var det julebord med jobben, og utover kvelden gikk de fleste hjem tidlig. Jeg og en mannlig kollega dro på byen, for det var veldig tidlig å gå hjem kl 22.00. 

Men på byen så danset jeg med mange menn (dette er noe jeg alltid gjør, jeg elsker og danse, men det er aldri mer enn dans)

Min kollega begynte å krangle med en etter en av de jeg hadde danset med. Til slutt med det slosskamp med den ene 😕 Han skrøt av at han hadde forsvart min ære 😕 Jeg sa at jeg liker ikke krangling, at om det skjedde igjen så gikk jeg hjem. Det skjedde igjen... 

Så jeg dro.. 

Er dette oppførsel pga han liker meg mer enn en kollega, eller er dette vanlig oppførsel for menn? Han er i 40-årene 

 

Anonymkode: d0204...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattens rytter skrev (6 minutter siden):

Forsvart heideren din? Er han innvandrar? 

Nei... veldig norsk...

Anonymkode: d0204...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei... veldig norsk...

Anonymkode: d0204...3c9

I so fall verkar han ikkje veldig mogen. Han er 40, ikkje 17 år. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha åneii han høres sosialt tilbakestående ut. 😕

Anonymkode: ad1fe...1d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva som ligger bak (det vet bare han) er han ikke helt god.

Gi tydelig beskjed om hva du mener om vold, uansett kontekst. Og hold en nøytral tone i fortsettelsen. 

Anonymkode: b22a9...b81

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattens rytter skrev (5 timer siden):

I so fall verkar han ikkje veldig mogen. Han er 40, ikkje 17 år. 

Så siden han er norsk så er han umoden. Hva hadde han vært hvis han var utenlandsk? Hykleri lenge leve

Anonymkode: e1a34...a1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva slags relasjon dere vanligvis har på jobb? Er dere kompiser? da tenker jeg at han kan få denne på fyllekvota med en tydelig beskjed om at dette ikke skjer igjen. Om han er i en ledersituasjon hadde jeg hatt en mye tøffere samtale med ham. Jeg tror nok han er bettatt av deg på et vis, men det kan også være at han ser på deg som en lillesøster eller datter. Om han ikke er din type er jo ikke det så viktig.

Endret av Helene1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbrukersåklar skrev (3 timer siden):

Han er helt sikkert forelsket i deg

Neida, bare fyllekåt.  Noe som er ganske vanlig i Julebordsesongen, når de flotte damene kommer i finstasen.

Anonymkode: 76242...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normal oppførsel å begynne sloss og krangle over at noen danser. Uansett om man liker den dansende part, og uansett om man er i forhold eller ikke. Det er ikke normalt sloss på byen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mere ut som at han ville ha deg for deg selv den kvelden. Og at han kan reagere med sinne i fylla og sjalusi. Se hvordan han oppfører seg mot deg edru😊. Og til dere over som spør er han innvandrer. Norske også søker konflikt i fylla, kompiser av meg  norske har havnet i slåsskamp før påå byen. Jeg har måttet stoppe slåsskampen, resulterte i at jeg fikk håndleddsbrudd. Endt på legevakten i Oslo og ventet i flere timer der. Kollegaen din høres ut som en med sinneproblemer. Ta avstand, hva om han hadde hatt kniv på seg i lommen, dratt opp kniven. Knivstukket en av de plutselig, man vet ikke hvordan man reagerer. Så hadde du vært vitne, og havnet i rettssak.😊 vær forsiktig hvem du omringes med. Jeg syns han reagerte dumt

Anonymkode: 4160b...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 3.23):

Nei... veldig norsk...

Anonymkode: d0204...3c9

slutt å lyv for deg selv og oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...