elskersommer Skrevet 13. november #281 Skrevet 13. november (endret) Jeg velger å slette Endret 13. november av elskersommer
elskersommer Skrevet 13. november #282 Skrevet 13. november (endret) Slettet Endret 13. november av elskersommer
Pepssi Skrevet 13. november #283 Skrevet 13. november (endret) elskersommer skrev (4 minutter siden): Det finnes andre kanaler hvor det prates.. har ikke noe med at admin har sagt noe. Det har jeg heller ikke skrevet Jo det er jo det du sier. @Roe skrev at «vi vet ingenting om hvilke sanksjoner andre deltakere i tråden har fått» så skriver du «du vet kanskje ikke dette men noen av oss gjør». Hva vet du om hvilke sanksjoner vi andre får? Hva din gjeng diskuterer her og der er jo ett fett, men hva vet du om hva vi andre mottar? så om jeg får en advarsel så sier du at dere vet det. Hvordan vet dere hva jeg mottar eller ikke? Endret 13. november av Pepssi 9 4
elskersommer Skrevet 13. november #284 Skrevet 13. november (endret) Pepssi skrev (11 minutter siden): Jo det er jo det du sier. @Roe skrev at «vi vet ingenting om hvilke sanksjoner andre deltakere i tråden har fått» så skriver du «du vet kanskje ikke dette men noen av oss gjør». Hva vet du om hvilke sanksjoner vi andre får? Hva din gjeng diskuterer her og der er jo ett fett, men hva vet du om hva vi andre mottar? så om jeg får en advarsel så sier du at dere vet det. Hvordan vet dere hva jeg mottar eller ikke? Nei. du leser ikke hva jeg skriver. Men velger å ikke dra denne mer ut. Har valgt å slette mine svar siden dette tydelig ble feil. Beklager Endret 13. november av elskersommer 1 1
Pepssi Skrevet 13. november #285 Skrevet 13. november (endret) elskersommer skrev (11 minutter siden): Nei. du leser ikke hva jeg skriver. Men velger å ikke dra denne mer ut. Les gjennom det jeg skrev på nytt. Ja jeg ser du endret det du skrev først. Det er ingen andre enn moderatorene som vet hva jeg mottar eller ikke mottar av sanksjoner. Så å løpe inn hit å klage som en 5 åring på «hvorfor får noen skylda for ting mens andre slipper unna» blir faktisk for dumt. Fordi ingen vet hva andre brukere mottar fra sol og måne. Sier ikke at du har klagd på det nå, men den kommentaren din var lite gjennomtenkt. (ser du har valgt å slette kommentarene dine nå 🙈) Endret 13. november av Pepssi 7 8
Orly Skrevet 13. november #286 Skrevet 13. november (endret) Interiørgla skrev (4 timer siden): Bare lurer på hvorfor det ikke blir gitt sanksjoner til enkelte debattanter som gjentatte ganger byr opp til brukerdebatt ? Ser i regelverket at en gjerne må se bort i fra dette og ikke " mate trollet" hvorfor blir det sendt varsler og utestengelse for de som svarer på slikt og ikke den/de som starter dette? Hva er det jeg ikke ser her? Syntes det er vanskelig og holde debatter saklige når dette skjer bl.a. og regelverket brukes inkonsekvent Det er mange som lurer på det , men svar får man nok aldri. Endret 13. november av Orly 4
Orly Skrevet 13. november #287 Skrevet 13. november elskersommer skrev (1 time siden): @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig Nå har vi sett gjentatte ganger at noen får holde på med brukerdebatt i denne tråden om SET dag ut og dag inn.. mens mange andre som faktisk kommer med gode innlegg blir utestengt.. Kan dere være snill og fortelle oss om hvor mye regelbrudd noen kan få før det får konsekvenser? Veldig godt spørsmål 1
Sol Rampelyset Skrevet 13. november #288 Skrevet 13. november Vi har taushetsplikt på brukersaker og kommer aldri til å fortelle noen om hva slags sanksjoner vi deler ut til brukere. Vi kan heller ikke gi en oppskrift eller fasit på x antall regelbrudd før man får en sanksjon. Det er konkrete vurderinger per sak/bruker hvor vi må se på helheten, alvorlighetsgrad, hyppighet og andre faktorer. Sol, admin. 2 3
Minimeg1234 Skrevet 13. november #289 Skrevet 13. november Interiørgla skrev (9 timer siden): Bare lurer på hvorfor det ikke blir gitt sanksjoner til enkelte debattanter som gjentatte ganger byr opp til brukerdebatt ? Ser i regelverket at en gjerne må se bort i fra dette og ikke " mate trollet" hvorfor blir det sendt varsler og utestengelse for de som svarer på slikt og ikke den/de som starter dette? Hva er det jeg ikke ser her? Syntes det er vanskelig og holde debatter saklige når dette skjer bl.a. og regelverket brukes inkonsekvent Jeg har samme opplevelse som deg selvom det nok er på den andre siden i denne polariserte tråden . Tror rett og slett det er at vi ser lettest den brukerdebatten som er mot «sin egen side» . Hver enkelt av oss har selv ansvar for det vi selv skriver . Selvom det føles blodig urettferdig at noen bare kan gjenta brukerdebatt/stikk/hersketeknikk uten at vi ser at det blir slått ned på eller innlegg fjernet mens egne svar fjernes. Vi må nok bare ta ansvar for våre egne innlegg selvom det er utrolig vanskelig når en føler en må forsvare /svare på ting som blir lagt ut. Så regner jeg med adm er den nøytrale som ser helheten som kan være vanskelig for brukere som er deltagende i en så polarisert tråd. 6 4
Interiørgla Skrevet 13. november #290 Skrevet 13. november Minimeg1234 skrev (2 minutter siden): Jeg har samme opplevelse som deg selvom det nok er på den andre siden i denne polariserte tråden . Tror rett og slett det er at vi ser lettest den brukerdebatten som er mot «sin egen side» . Hver enkelt av oss har selv ansvar for det vi selv skriver . Selvom det føles blodig urettferdig at noen bare kan gjenta brukerdebatt/stikk/hersketeknikk uten at vi ser at det blir slått ned på eller innlegg fjernet mens egne svar fjernes. Vi må nok bare ta ansvar for våre egne innlegg selvom det er utrolig vanskelig når en føler en må forsvare /svare på ting som blir lagt ut. Så regner jeg med adm er den nøytrale som ser helheten som kan være vanskelig for brukere som er deltagende i en så polarisert tråd. Helt enig, her må en ta ansvars for egne innlegg. Men ser ikke helt den med at en kun ser egen side, brukerdebatt er lik uansett hvem som starter den. Det jeg reagerer på er kontinuerlig forsøk på å starte ett regelbrudd fra stort sett samme bruker/brukere og dette ikke får konsekvenser, når en ser andre brukere blir borte for mindre. Det må jo få konsekvenser uansett hvilken side en står på, for eller imot. 1 2
elskersommer Skrevet 13. november #291 Skrevet 13. november Interiørgla skrev (2 minutter siden): Helt enig, her må en ta ansvars for egne innlegg. Men ser ikke helt den med at en kun ser egen side, brukerdebatt er lik uansett hvem som starter den. Det jeg reagerer på er kontinuerlig forsøk på å starte ett regelbrudd fra stort sett samme bruker/brukere og dette ikke får konsekvenser, når en ser andre brukere blir borte for mindre. Det må jo få konsekvenser uansett hvilken side en står på, for eller imot. Er så enig med deg.. vi er nok mange som ser forskjellen 2
Angel75 Skrevet 13. november #292 Skrevet 13. november elskersommer skrev (27 minutter siden): Er så enig med deg.. vi er nok mange som ser forskjellen Ingen på den "andre siden" forteller hva som skjer, for hvorfor skulle de det? Nå har det kommet en forklaring fra moderator og er de som er nøytrale i dette, verken "oss eller dere". 8 5
elskersommer Skrevet 13. november #293 Skrevet 13. november Angel75 skrev (Akkurat nå): Ingen på den "andre siden" forteller hva som skjer, for hvorfor skulle de det? Nå har det kommet en forklaring fra moderator og er de som er nøytrale i dette, verken "oss eller dere". Jeg vet at admin aldri vil si noe om hvem som får advarsler eller blir utestengt. Såpass tillit har jeg til admin 🙂 2 1
Angel75 Skrevet 13. november #294 Skrevet 13. november elskersommer skrev (3 minutter siden): Jeg vet at admin aldri vil si noe om hvem som får advarsler eller blir utestengt. Såpass tillit har jeg til admin 🙂 Nå mente jeg ikke moderatorene. Du vet ikke om andre enn dere har fått advarsler, ingen av "oss" hadde sagt noe til dere, jeg vet heller ikke Vi er ikke en gjeng som rotter oss sammen og skriver sammen i andre forum. Nok avsporing og det har ikke noe her å gjøre, skulle bare forklare meg. 7 7
Orly Skrevet 13. november #295 Skrevet 13. november Sol Rampelyset skrev (2 timer siden): Vi har taushetsplikt på brukersaker og kommer aldri til å fortelle noen om hva slags sanksjoner vi deler ut til brukere. Vi kan heller ikke gi en oppskrift eller fasit på x antall regelbrudd før man får en sanksjon. Det er konkrete vurderinger per sak/bruker hvor vi må se på helheten, alvorlighetsgrad, hyppighet og andre faktorer. Sol, admin. Så det er altså forskjellig regler utfra hvilken bruker det er? Noen blir utestengt med engang mens andre kan holde på i månedsvis uten å bli utestengt? 1 2
Orly Skrevet 13. november #296 Skrevet 13. november Interiørgla skrev (58 minutter siden): Helt enig, her må en ta ansvars for egne innlegg. Men ser ikke helt den med at en kun ser egen side, brukerdebatt er lik uansett hvem som starter den. Det jeg reagerer på er kontinuerlig forsøk på å starte ett regelbrudd fra stort sett samme bruker/brukere og dette ikke får konsekvenser, når en ser andre brukere blir borte for mindre. Det må jo få konsekvenser uansett hvilken side en står på, for eller imot. Tenker det samme som deg , tenker også at kg taper på å forskjellsbehandle sånn at lengden. 3
elskersommer Skrevet 13. november #297 Skrevet 13. november Angel75 skrev (23 minutter siden): Nå mente jeg ikke moderatorene. Du vet ikke om andre enn dere har fått advarsler, ingen av "oss" hadde sagt noe til dere, jeg vet heller ikke Vi er ikke en gjeng som rotter oss sammen og skriver sammen i andre forum. Nok avsporing og det har ikke noe her å gjøre, skulle bare forklare meg. Hvem er "oss" ? Er du i admin/moderator teamet? Bare lurer siden du sier "oss" 2 2
Angel75 Skrevet 13. november #298 Skrevet 13. november elskersommer skrev (1 minutt siden): Hvem er "oss" ? Er du i admin/moderator teamet? Bare lurer siden du sier "oss" Seriøst? Jeg diskuterer ikke dette mer. 6 9
Katten til Mozart Skrevet fredag kl. 07:59 #299 Skrevet fredag kl. 07:59 elskersommer skrev (9 timer siden): Hvem er "oss" ? Er du i admin/moderator teamet? Bare lurer siden du sier "oss" Jeg tolker det som om @Angel75mener «oss» i diskusjonsrommet. Da tenker jeg hen mener «oss» som innimellom diskuterer med «dere». Det vil si at hen mener de som står som motdebattant ikke deler med dere om hen har fått advarsler/sanksjoner eller ikke. Enkelt og greit at du/dere vet ikke hvilke advarsler eller sanksjoner noen dere diskuterer med har fått eller ei, fordi det ikke blir fortalt til dere. Det kan godt være alle mann alle har fått sine advarsler. 5 2
Roe Skrevet fredag kl. 11:26 #300 Skrevet fredag kl. 11:26 Angel75 skrev (12 timer siden): Seriøst? Jeg diskuterer ikke dette mer. Like greit å la være. Personlig begynner jeg å bli passelig lei av disse tåpelige anklagene som suser rundt omkring. Om man legger fra seg fordommer og konspirasjonsteorier, og har en gjensidig respekt for hverandre så blir kanskje debattmiljøet bedre. 5 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå