Interiørgla Skrevet mandag kl. 08:43 #321 Skrevet mandag kl. 08:43 Minimeg1234 skrev (7 timer siden): Hvordan er det med lovligheten av å spre innlegg som er skrevet av brukere her på kvinneguiden ? Det foregår en ryktespredning av meg om at jeg er en av modellene til SE. Det er overhodet ikke greit at den unge jenta blir offer for det rykte. Det kan ikke dere gjøre noe med siden det er andre steder det påstås at jeg er den jenta. Er det lov å ta screenshot av innlegg her inne for å legge ut andre steder? Dette er et forum som alle kan lese i så for meg gjør det ingenting . Det står jo allerede der og nå vet jeg jo også at man tar screenshot av dem. Men for den unge jenta kan det ikke være særlig gøy . De leter med lupe etter bevis og bruker mine innlegg som bevis. Spiller ingen rolle hva som står der . De tolker og legger til og trekker fra som de alltid har gjort. Dette gjøres selvfølgelig for å sverte SET men det er jenta det går utover. Derfor spørsmål om det er lov å legge ut bilder av innleggende her andre steder på nettet. Andre forum. @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig Dette går vel under nettvett regler kanskje.Synd hvis dette er slik, men forstår jeg deg riktig om at dette skjer andre plasser enn her? I så tilfellet må du muligens dokumentere påstandene dine, ellers er vel dette spekulasjoner? 1 1
Angel75 Skrevet mandag kl. 09:34 #322 Skrevet mandag kl. 09:34 J.. skrev (51 minutter siden): I reglene står det.. Holy da er det mange som bryter den regelen. Spesielt fra Sara tråden. 7
Minimeg1234 Skrevet mandag kl. 09:44 #323 Skrevet mandag kl. 09:44 (endret) J.. skrev (1 time siden): I reglene står det.. Takk jeg visste jeg hadde lest noe om det et sted. Slik jeg tolker dette så er det ikke lov å ta screenshot å legge ut andre steder. Så da viser det seg at brukere bryter den tilliten Kvinneguiden gir dem . Nå har jo hver enkelt bruker et ansvar for hva den selv gjør . Det å spre propaganda med utgangspunkt i Kvinneguiden er helt absurd. Det å legge ut rykter og diskutere brukere andre steder på nett sier litt om dem som velger å bruke livet sitt på det 😞 Endret mandag kl. 09:50 av Minimeg1234 5
elskersommer Skrevet mandag kl. 09:49 #324 Skrevet mandag kl. 09:49 Minimeg1234 skrev (8 timer siden): Nei de får ikke gjort noe med dette og det skriver jeg også .Er lovligheten jeg er ute etter. Jeg syns det er fortvilende at denne jenta skal få skylda for hva jeg skriver her inne. Nå er det stadig noen som tror jeg er SE her inne . Det også gjengis på disse stedene men SE er en offentlig person. Eller at jeg er mamman, venninna etc. Det er mange roller å gi når det letes så grundig . Men dette med jenta er anderledes . Så om det lovlig å legge ut screenshot andre steder så kan jeg ikke gjøre noe men det men er det ulovlig så kan jeg gjøre noe. Som admin sa til meg.. er det noe som skjer i andre forum som er ulovlig så må en kontakte politiet 1
skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 09:56 #325 Skrevet mandag kl. 09:56 Minimeg1234 skrev (10 minutter siden): Takk jeg visste jeg hadde lest noe om det et sted. Slik jeg tolker dette så er det ikke lov å ta screenshot å legge ut andre steder. Så da viser det seg at brukere bryter den tilliten Kvinneguiden gir dem . Nå har jo hver enkelt bruker et ansvar for hva den selv gjør . Det å spre propaganda med utgangspunkt i Kvinneguiden er helt absurd. Det å legge ut rykter og diskutere brukere andre steder på nett sier litt om dem som velger å bruke livet sitt på det 😞 Bare husk at reglene til Kvinneguiden er reglene til Kvinneguiden. Det er ikke en selvfølge at det KG mener ikke er lov faktisk er ulovlig i juridisk forstand utenfor KG. Ting som er skrevet offentlig er offentlig. Og det skal en del til før KG kan nekte andre å for eks sitere fra tekst eller bilder her. 1 2
Interiørgla Skrevet mandag kl. 10:01 #326 Skrevet mandag kl. 10:01 Angel75 skrev (26 minutter siden): Holy da er det mange som bryter den regelen. Spesielt fra Sara tråden. Hva tenker du på da? 1
Angel75 Skrevet mandag kl. 10:01 #327 Skrevet mandag kl. 10:01 (endret) skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Bare husk at reglene til Kvinneguiden er reglene til Kvinneguiden. Det er ikke en selvfølge at det KG mener ikke er lov faktisk er ulovlig i juridisk forstand utenfor KG. Ting som er skrevet offentlig er offentlig. Og det skal en del til før KG kan nekte andre å for eks sitere fra tekst eller bilder her. Og det er regler du godkjenner når du velger å bli medlem her. Endret mandag kl. 10:02 av Angel75 1 1 3
skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 10:04 #328 Skrevet mandag kl. 10:04 Angel75 skrev (1 minutt siden): Og det er regler du godkjenner når du velger å bli medlem her. Absolutt. Men det gir det ikke nødvendigvis en konsekvens ut over forumet her. Og det er lite vits i å anmelde til politiet fordi man bryter retningslinjene til forumet. 2
Interiørgla Skrevet mandag kl. 10:09 #329 Skrevet mandag kl. 10:09 Minimeg1234 skrev (20 minutter siden): Takk jeg visste jeg hadde lest noe om det et sted. Slik jeg tolker dette så er det ikke lov å ta screenshot å legge ut andre steder. Så da viser det seg at brukere bryter den tilliten Kvinneguiden gir dem . Nå har jo hver enkelt bruker et ansvar for hva den selv gjør . Det å spre propaganda med utgangspunkt i Kvinneguiden er helt absurd. Det å legge ut rykter og diskutere brukere andre steder på nett sier litt om dem som velger å bruke livet sitt på det 😞 Tror du må skille på anonyme brukere og identifiserbare personer. Jeg har også sett hets, rykter og diskusjoner av personer som kritiserer SET andre steder enn her på KG. 2
Minimeg1234 Skrevet mandag kl. 10:40 #330 Skrevet mandag kl. 10:40 Minimeg1234 skrev (9 timer siden): Hvordan er det med lovligheten av å spre innlegg som er skrevet av brukere her på kvinneguiden ? Det foregår en ryktespredning av meg om at jeg er en av modellene til SE. Det er overhodet ikke greit at den unge jenta blir offer for det rykte. Det kan ikke dere gjøre noe med siden det er andre steder det påstås at jeg er den jenta. Er det lov å ta screenshot av innlegg her inne for å legge ut andre steder? Dette er et forum som alle kan lese i så for meg gjør det ingenting . Det står jo allerede der og nå vet jeg jo også at man tar screenshot av dem. Men for den unge jenta kan det ikke være særlig gøy . De leter med lupe etter bevis og bruker mine innlegg som bevis. Spiller ingen rolle hva som står der . De tolker og legger til og trekker fra som de alltid har gjort. Dette gjøres selvfølgelig for å sverte SET men det er jenta det går utover. Derfor spørsmål om det er lov å legge ut bilder av innleggende her andre steder på nettet. Andre forum. @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig Bumper denne opp igjen så ikke spørsmålet mitt forsvinner i støyen her inne. Jeg vet at KG har begrenset mulighet til å gjøre noe med dette på andre steder , jeg spør om lovligheten . 5
Interiørgla Skrevet mandag kl. 18:02 #331 Skrevet mandag kl. 18:02 Minimeg1234 skrev (8 timer siden): Takk jeg visste jeg hadde lest noe om det et sted. Slik jeg tolker dette så er det ikke lov å ta screenshot å legge ut andre steder. Så da viser det seg at brukere bryter den tilliten Kvinneguiden gir dem . Nå har jo hver enkelt bruker et ansvar for hva den selv gjør . Det å spre propaganda med utgangspunkt i Kvinneguiden er helt absurd. Det å legge ut rykter og diskutere brukere andre steder på nett sier litt om dem som velger å bruke livet sitt på det 😞 Ja det er helt absurd 😔 Har sett mye hets og regelrett mobbing av de som kommer med kritikk av SET. De blir kalt nettroll og forsøkt kneblet for sine meninger og selvopplevd erfaring med Careless. 1 4
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl. 20:15 #332 Skrevet mandag kl. 20:15 Hei, Som du vet har vi ikke noe myndighet andre steder enn KG. Men vedr. det juridiske ber jeg @Forumansvarlig ta en sjekk med sine folk på Egmont som kan svare deg bedre enn meg. Brukerdebatt og avsporing er fjernet. Sol, admin. 1 1
Minimeg1234 Skrevet mandag kl. 20:24 #333 Skrevet mandag kl. 20:24 Sol Rampelyset skrev (6 minutter siden): Hei, Som du vet har vi ikke noe myndighet andre steder enn KG. Men vedr. det juridiske ber jeg @Forumansvarlig ta en sjekk med sine folk på Egmont som kan svare deg bedre enn meg. Brukerdebatt og avsporing er fjernet. Sol, admin. Tusen takk. Setter stor pris på dette for det er veldig synd at denne jenta blir tilegnet min aktivitet her inne. 5
oss-to Skrevet tirsdag kl. 18:18 #334 Skrevet tirsdag kl. 18:18 For å støtte ein god diskusjonskultur kunne det vere nyttig å minne deltakarane på reglane om personkritikk , og å oppmode folk til å kommentere på argument og sak framfor på personar som deltek. Dette er ikkje meint som peiking på enkeltpersonar, men som ei generell observasjon som kan hjelpe forumet å halde ein høg standard for sakleg debatt. 1 2
Minimeg1234 Skrevet tirsdag kl. 19:37 #335 Skrevet tirsdag kl. 19:37 (endret) Jeg vil også komme med en oppfordring når man først er på det sporet her inne. Jeg oppfordre til å slutte å påføre «noen» meninger de ikke har . Det er et stort problem i den tråden . Hvem har eierskap i hva som skal skrives , hvordan man skal skrive ting etc. Endret tirsdag kl. 19:41 av Minimeg1234 1 4
Interiørgla Skrevet tirsdag kl. 20:07 #336 Skrevet tirsdag kl. 20:07 Kan @Sol Rampelyset @Måne Rampelysetforklare meg hva som er feil med dette innlegget jeg legger ved bilde av her? Dette er slettet som avsporing òg brukerdebatt SET tråden. Jeg har lest reglene for rampelyset grundig men tror ikke jeg skjønner det allikevel. 4
Interiørgla Skrevet tirsdag kl. 20:15 #337 Skrevet tirsdag kl. 20:15 Minimeg1234 skrev (36 minutter siden): Jeg vil også komme med en oppfordring når man først er på det sporet her inne. Jeg oppfordre til å slutte å påføre «noen» meninger de ikke har . Det er et stort problem i den tråden . Hvem har eierskap i hva som skal skrives , hvordan man skal skrive ting etc. Helt enig, dette er ett problem i den tråden. Kritikk i hva og hvordan man skal skrive ting. 3
Eris Skrevet tirsdag kl. 20:17 #338 Skrevet tirsdag kl. 20:17 Interiørgla skrev (9 minutter siden): Kan @Sol Rampelyset @Måne Rampelysetforklare meg hva som er feil med dette innlegget jeg legger ved bilde av her? Dette er slettet som avsporing òg brukerdebatt SET tråden. Jeg har lest reglene for rampelyset grundig men tror ikke jeg skjønner det allikevel. Det lurer jeg og på.. 1 2
Orly Skrevet tirsdag kl. 20:33 #339 Skrevet tirsdag kl. 20:33 Interiørgla skrev (25 minutter siden): Kan @Sol Rampelyset @Måne Rampelysetforklare meg hva som er feil med dette innlegget jeg legger ved bilde av her? Dette er slettet som avsporing òg brukerdebatt SET tråden. Jeg har lest reglene for rampelyset grundig men tror ikke jeg skjønner det allikevel. Lurer på det samme 3
Angel75 Skrevet tirsdag kl. 20:41 #340 Skrevet tirsdag kl. 20:41 Om elskersommer svarte på et innlegg som gikk under brukerdebatt/avsporing så sletter de jo av og til alt. Og på ryddinga ser det ut som de har gjort det. Og set ser ut som elskersommer har svart på noe. 3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå