Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det mest debatt om brukerne i tråden nå…

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
enkefru skrev (20 minutter siden):

Her er det mest debatt om brukerne i tråden nå…

Ja nå må det ryddes, bare brukerdebatt og speiling av andres argumentasjon ødelegger tråden. Avsporing fra sak på flere sider.  

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

@Forumansvarlig mulig å få en oppklaring på hva som er greit å dele i tråden til Sara Emilie? Det sporer helt av der inne, og det har pågått i mange dager. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Anonym_2024
Skrevet

Tenker at forumet også bør se nærmere på om noen av de «nye» brukerne har flere brukere i samme tråd. Det er vel ikke i henhold til forumreglene?

Gjest Anonym_2024
Skrevet

@Måne Rampelyset @Sol Rampelyset @Forumansvarlig Kan dere se nærmere på praksisen når det gjelder persondebatt? Det er ganske ille at man kan påstå at bilder av barn screenshottes og deles her, hvis det er regelbrudd å gjøre dette? Ser at man kan diskutere eksponering av mindreårige i CBE tråden uten å dele bilder av barn. Så da regner jeg med at det ikke er lov? 

IMG_4998.jpeg

IMG_4997.jpeg

Skrevet

Håper det nå snart blir ryddet opp inne i tråden. Det ligger fortsatt et bilde der som burde vært tatt bort. 

• Liker 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 time siden):

Håper det nå snart blir ryddet opp inne i tråden. Det ligger fortsatt et bilde der som burde vært tatt bort. 

Hvorfor skriver du ikke på hvilken side bilde ligger på? Så slipper admin og lete gjennom så mange sider

• Liker 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (2 timer siden):

Håper det nå snart blir ryddet opp inne i tråden. Det ligger fortsatt et bilde der som burde vært tatt bort

Dette er din din personlig mening, og du har full rett til å mene hva du vil og uttrykke det. Andre vil imidlertid være uenig med deg, så hva som «burde» vært gjort og bør gjøres, er det opp til KG å vurdere. 

elskersommer skrev (38 minutter siden):

Hvorfor skriver du ikke på hvilken side bilde ligger på? Så slipper admin og lete gjennom så mange sider

Kanskje er bildet lagt ut av meg fra 28.juli på side 2396, det er snakk om? Bildet er nøye sensurert og maskert av meg, ingenting av babyen vises, kun klesplagg + mors fang og hender. Jeg skriver følgende i teksten til bildet: 

Jeg har lagt merke til at etter rabalderet for litt siden der begrepet videreeksponering ble frontet av en bruker og bilder banned, har ingen lagt ut bilder som viser hvordan Sara Emilie bruker barna sine for klikk=cash. Uten eksempler, blir kritikken tannløs. 
Derfor legger jeg ut dette (av meg sensurerte) eksempelet fra i dag. 
De siste ukene har denne mammaen lagt ut flere lignende bilder daglig, også deler av ansiktet. 
Dette er så ugreit som det kan få blitt!!! 🤨

I ettertid har tråden vært moderert flere ganger, uten at bildet er blitt slettet. Jeg lar meg ikke presse av andre brukere til å slette noe som har blitt godkjent av moderatorene i KG. I denne tråden prøver noen brukere å presse gjennom sine egne regler, dvs at man verken skal sitere eller skrive noe om Sara Emilie sin barneeksponering, heller ikke legge ut sensurerte screenshots som eksplifisering av galskapen. Spørsmålet er også om denne tråden skal ha internjustis? Regler må være de samme i alle KG sine tråder. 

Inntil dette er avklart, blir bildet jeg la ut, liggende. Mener KG at den barneeksponeringen som Sara Emilie og andre influensere driver med, overhode ikke skal omtales eller kritiseres, vil jeg forholde meg til det. Blir det en slik sensur, vil slike diskusjoner bli flyttet over i andre forum enn KG. Der er det allerede full debatt…

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (Akkurat nå):

Dette er din din personlig mening, og du har full rett til å mene hva du vil og uttrykke det. Andre vil imidlertid være uenig med deg, så hva som «burde» vært gjort og bør gjøres, er det opp til KG å vurdere. 

Kanskje er bildet lagt ut av meg fra 28.juli på side 2396, det er snakk om? Bildet er nøye sensurert og maskert av meg, ingenting av babyen vises, kun klesplagg + mors fang og hender. Jeg skriver følgende i teksten til bildet: 

Jeg har lagt merke til at etter rabalderet for litt siden der begrepet videreeksponering ble frontet av en bruker og bilder banned, har ingen lagt ut bilder som viser hvordan Sara Emilie bruker barna sine for klikk=cash. Uten eksempler, blir kritikken tannløs. 
Derfor legger jeg ut dette (av meg sensurerte) eksempelet fra i dag. 
De siste ukene har denne mammaen lagt ut flere lignende bilder daglig, også deler av ansiktet. 
Dette er så ugreit som det kan få blitt!!! 🤨

I ettertid har tråden vært moderert flere ganger, uten at bildet er blitt slettet. Jeg lar meg ikke presse av andre brukere til å slette noe som har blitt godkjent av moderatorene i KG. I denne tråden prøver noen brukere å presse gjennom sine egne regler, dvs at man verken skal sitere eller skrive noe om Sara Emilie sin barneeksponering, heller ikke legge ut sensurerte screenshots som eksplifisering av galskapen. Spørsmålet er også om denne tråden skal ha internjustis? Regler må være de samme i alle KG sine tråder. 

Inntil dette er avklart, blir bildet jeg la ut, liggende. Mener KG at den barneeksponeringen som Sara Emilie og andre influensere driver med, overhode ikke skal omtales eller kritiseres, vil jeg forholde meg til det. Blir det en slik sensur, vil slike diskusjoner bli flyttet over i andre forum enn KG. Der er det allerede full debatt…

Nei det er ikke det bilde. Vær så snill å ikke dra diskusjoner inn her også . 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Minimeg1234 skrev (2 minutter siden):

Når du ikke skriver hvilket bilde det er som du mener bør slettes, må du forvente slik respons fra oss som har bilder liggende i tråden. 

• Nyttig 1
Skrevet
Minimeg1234 skrev (5 minutter siden):

Men da foreslår jeg att du skriver hvor bilde er slik att admin finner bilde og sletter det om DE mener det bryter reglene 

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (47 minutter siden):

Hadde jeg kunnet så hadde jeg sendt pm til den som har jeg lagt det ut . 

kommer ikke til å svare på noe mer om dette . 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Minimeg1234 skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg kunnet så hadde jeg sendt pm til den som har jeg lagt det ut . 

kommer ikke til å svare på noe mer om dette . 

Å gå direkte på enkeltbrukere via pm og argumentere for at de sletter bestemte innlegg, er et et godt eksempel på utidig press og forsøk på internsensur. 
Nå mistenkeliggjør du alle som har lagt ut bilder. Akkja. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (11 minutter siden):

Å gå direkte på enkeltbrukere via pm og argumentere for at de sletter bestemte innlegg, er et et godt eksempel på utidig press og forsøk på internsensur. 
Nå mistenkeliggjør du alle som har lagt ut bilder. Akkja. 

Her antar du noe jeg ikke ville gjort. Hva jeg ville skrevet i en pm vet du ikke. 

sier igjen. Vær så snill å ikke lag en diskusjon her inne . Så er det ditt valg hva du faktisk gjør.

Endret av Minimeg1234
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Minimeg1234 skrev (4 timer siden):

Tror jeg vet hvilket du mener. Jeg rapporterte det nettopp igjen. Det blir garantert slettet. De har ikke slettet noe enda. Hun som la ut bryr seg ikke og gir f.....

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (6 minutter siden):

Tror jeg vet hvilket du mener. Jeg rapporterte det nettopp igjen. Det blir garantert slettet. De har ikke slettet noe enda. Hun som la ut bryr seg ikke og gir f.....

Men da blir det garantert slettet. De ser nok att det er imot reglene denne gangen 

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (41 minutter siden):

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig

Når åpnes denne tråden igjen? 

Ikke lenge den har vært stengt. Håper de tar seg tid og går godt gjennom og er nøye på sletting. Og kommer med en tilbakemelding angående barn.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Angel75 skrev (3 minutter siden):

Ikke lenge den har vært stengt. Håper de tar seg tid og går godt gjennom og er nøye på sletting. Og kommer med en tilbakemelding angående barn.

Synes 2 døgn er lenge.. bruker aldri så lang tid på f.eks tråden om Høyby

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Synes 2 døgn er lenge.. bruker aldri så lang tid på f.eks tråden om Høyby

For å kommentere kjapt på denne. Jeg er ansatt i Egmont og har dette som en jobb, hvilket er også hvorfor jeg har ansvar for trådene om Marius Borg Høiby og Kongehuset pga trykket som er i disse trådene både nr det gjelder antall innlegg som postes, men også info rundt mtp pressekonferanser o.l. Det stilles derfor helt andre krav til tid når det gjelder tråder som jeg moderer i motsetning til tråder som andre administartorer eller moderatorere modererer. 

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...