Kattedama Skrevet 4. september 2023 #61 Del Skrevet 4. september 2023 Sol Rampelyset skrev (3 minutter siden): Nei, det er det ikke. Jeg ryddet slike innlegg i går, dersom det er kommet nye etter jeg ryddet skal jeg slette disse også. Sol, admin. Har rapportert inn samme bruker i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. september 2023 #62 Del Skrevet 5. september 2023 @Sol Rampelyset Vil bare si ryddingen i det siste har vært kjapp og fin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5. september 2023 #63 Del Skrevet 5. september 2023 J.. skrev (10 minutter siden): @Sol Rampelyset Vil bare si ryddingen i det siste har vært kjapp og fin. Stiler meg bak denne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. september 2023 #64 Del Skrevet 5. september 2023 Takk. Hyggelig med ros Sol, admin. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plast Skrevet 6. september 2023 #65 Del Skrevet 6. september 2023 Hvorfor er denne grei? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #66 Del Skrevet 7. september 2023 Plast skrev (17 timer siden): Hvorfor er denne grei? Har rapporter innlegget flere ganger. Gamle innlegg fra flere år tilbake er avsporinger og stråmannargumentasjon. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. september 2023 #67 Del Skrevet 7. september 2023 Tråden er ryddet. Sol, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 15. september 2023 #68 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) caremore skrev (På 4.9.2023 den 21.18): Har rapportert inn samme bruker i dag. Hvor lenge skal man få holde på med direkte løgn, spekulasjoner, brukerdebatt og spekulasjoner slik en enkelt bruker i tråden driver med? Uten at det blir sanksjoner? Slettede innlegg er fjernet. Sol, admin. Endret 16. september 2023 av Sol Rampelyset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 16. september 2023 #69 Del Skrevet 16. september 2023 caremore skrev (På 4.9.2023 den 11.47): Er det greit å skrive at brukere er psykopater, sinnsyke og komme med påstander om at man lager falske Finn annonser uten at dette får konsekvenser? Sol Rampelyset skrev (På 4.9.2023 den 20.14): Nei, det er det ikke. Jeg ryddet slike innlegg i går, dersom det er kommet nye etter jeg ryddet skal jeg slette disse også. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 16. september 2023 #70 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) slettet Endret 16. september 2023 av Sol Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. september 2023 #71 Del Skrevet 16. september 2023 Vi bestreber å rydde innen 24 timer. Innleggene er nå ryddet, 22 timer etter de ble skrevet. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 20. september 2023 #72 Del Skrevet 20. september 2023 Sol Rampelyset skrev (På 16.9.2023 den 19.56): Vi bestreber å rydde innen 24 timer. Innleggene er nå ryddet, 22 timer etter de ble skrevet. Sol, admin. Hvorfor er tråden stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 20. september 2023 #73 Del Skrevet 20. september 2023 caremore skrev (Akkurat nå): Hvorfor er tråden stengt? @Måne Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. september 2023 #74 Del Skrevet 20. september 2023 Beklager, jeg glemte å åpne den igjen etter rydding. Gjør det nå. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 24. september 2023 #75 Del Skrevet 24. september 2023 Jeg har et spørsmål til @Sol Rampelyset og @Måne Rampelyset. Ettersom dere må rydde i denne tråden minst to ganger i uka, basert på avsporinger/personangrep og brukerdebatt fra meta kritikere. Bør ikke dere vurdere å sanksjonere oftere eventuelt sjekke jevnlig om det er samme bruker med ulike brukernavn? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plumpie Skrevet 24. september 2023 #76 Del Skrevet 24. september 2023 Hvor står det at diskusjoner om tråden til Sara Emilie ikke er tillatt da? Avsporing/brukerdebatt er en ting såklart, men å diskutere tråden og innholdet som helhet? Burde ikke spekulasjoner/ryktespredning uten dokumentasjon (som skjer stadigvekk) i denne tråden også slås hardere ned på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 24. september 2023 #77 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Plumpie skrev (42 minutter siden): Hvor står det at diskusjoner om tråden til Sara Emilie ikke er tillatt da? Avsporing/brukerdebatt er en ting såklart, men å diskutere tråden og innholdet som helhet? Burde ikke spekulasjoner/ryktespredning uten dokumentasjon (som skjer stadigvekk) i denne tråden også slås hardere ned på? Hvis dere har så voldsomt behov for å diskutere andre brukere og hvordan de diskuterer så kan dere lage dere en egen tråd. Den opprinnelige tråden handler om Tandberg og hennes bedrifter, ikke diskusjon av tråden. Det skjer ikke spekulasjoner om Tandberg og ryktespredning stadig vekk. Endret 24. september 2023 av caremore 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plumpie Skrevet 24. september 2023 #78 Del Skrevet 24. september 2023 caremore skrev (19 minutter siden): Hvis dere har så voldsomt behov for å diskutere andre brukere og hvordan de diskuterer så kan dere lage dere en egen tråd. Den opprinnelige tråden handler om Tandberg og hennes bedrifter, ikke diskusjon av tråden. Det skjer ikke spekulasjoner om Tandberg og ryktespredning stadig vekk. Dette ble faktisk gjort, og tråden ble fjernet - det er derfor jeg spør. Jo det skjer spekulasjoner og ryktespredning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 24. september 2023 #79 Del Skrevet 24. september 2023 Plumpie skrev (8 minutter siden): Dette ble faktisk gjort, og tråden ble fjernet - det er derfor jeg spør. Jo det skjer spekulasjoner og ryktespredning. Åpenbart ikke siden det kun er ryddet for personangrep, brukerdebatt og avsporinger de siste månedene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plumpie Skrevet 24. september 2023 #80 Del Skrevet 24. september 2023 caremore skrev (14 minutter siden): Åpenbart ikke siden det kun er ryddet for personangrep, brukerdebatt og avsporinger de siste månedene. Du får mene hva du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå