Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi er i et langdistanseforhold. Han har sagt at han er travel med jobb den siste tiden, men nå begynner det å nærme seg en måned. Jeg har gitt han rom de siste ukene, ikke sendt særlig meldinger e.l., og når jeg ringte han i dag (en lørdag, han har vanlig kontorjobb) ble han nærmest sint på meg fordi han er SÅ travel med jobb (og da har du ikke tid til fem minutter med kjæresten din engang?!). 

Er det 'dårlig' gjort av meg å føle meg litt avvist når kjæresten min aldri har tid til meg? Er det normalt at man ikke har fem minutter i løpet av en uke en gang?

Anonymkode: 937ba...790

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. Vi er i et langdistanseforhold. Han har sagt at han er travel med jobb den siste tiden, men nå begynner det å nærme seg en måned. Jeg har gitt han rom de siste ukene, ikke sendt særlig meldinger e.l., og når jeg ringte han i dag (en lørdag, han har vanlig kontorjobb) ble han nærmest sint på meg fordi han er SÅ travel med jobb (og da har du ikke tid til fem minutter med kjæresten din engang?!). 

Er det 'dårlig' gjort av meg å føle meg litt avvist når kjæresten min aldri har tid til meg? Er det normalt at man ikke har fem minutter i løpet av en uke en gang?

Han høres ikke særlig interessert ut . Ha respekt for deg selv å avslutt 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Eh, hva tror du selv?

Han høres ut som en dust. Han blir SINT fordi du ringer og vil snakke med ham. Hva faen?

Jeg hadde bedt ham drite og dra. Håper du seriøst gjør det slutt eller begynner å stille krav til ham! Du fortjener bedre!

Anonymkode: 9b1e7...29a

• Liker 6
  • Nyttig 2
Gjest _Falkor_
Skrevet

Nei, så klart er det ikke dårlig gjort av deg. Hadde selv følt meg avvist. Jeg hadde sendt han en melding og sakt at jeg blir lei meg.

Om det er vanlig? Det er vanlig å ikke ha mye tid fordi man har det travelt, men å bli sint fordi du ringer og ikke en gang bruke noen minutter på å prate med deg, er nok ikke vanlig oppførsel.

Skrevet
NiceOrNothing skrev (23 minutter siden):

Han høres ikke særlig interessert ut . Ha respekt for deg selv å avslutt 

Enig... Hadde ikke giddet det der. Høres ut som han treffer en annen og om ikke er det uansett respektløst å prioritere forholdet så lite 

Anonymkode: f02c6...89a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du skal få lov til å bli lei deg over å ikke ha kontakt med kjæresten din. Det burde han ha forståelse for istedet for å bli sint.

Avstandsforhold her også. Min kjæreste har den siste tiden vært opptatt pga. eksamen. Men han sier hele tiden at han har tid til 5 minutter her og der.

Anonymkode: a3ff4...f7e

• Liker 1
Skrevet

For en dust. Han fortjener deg ikke

Anonymkode: 72041...616

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo spørre om det er greit at du finner deg en ekstra mann. 😇

Skrevet

Han ble sint fordi du ringte... ikke ring ham. 

Bytt kjæreste.

Anonymkode: 84b43...669

• Liker 4
Skrevet

Trenger du egentlig å spørre? Lytt til deg selv og egen magefølelse. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei. Vi er i et langdistanseforhold. Han har sagt at han er travel med jobb den siste tiden, men nå begynner det å nærme seg en måned...Er det normalt at man ikke har fem minutter i løpet av en uke en gang?

Nei. Det er ikke normalt selv med mye å gjøre på jobb. 

Ville lurt på om han enten ikke hadde det bra eller var på vei ut, eller begge deler. 

Anonymkode: 9e063...9b8

Skrevet

Han der trenger du ikke dumpe engang. Bare la tiden gå og hvis han ringer om noen mnd kan du si du har fått deg en ordentlig kjæreste (samme om det er sant eller løgn)

Anonymkode: c94b9...218

• Liker 7
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

At man ikke har tid til å snakke kan skje av og til, men da er jo det vanlige å ringe tilbake litt senere.

Mulig du regner han som kjæreste, men det er lite sannsynlig at han regner deg som kjæreste. Kanskje han mener du er elskerinne. Jeg anbefaler å avslutte dette forholdet som knapt nok er et forhold.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Skrevet

Uansett hvor travelt man har det, har man noen minutter i løpet av en dag til å snakke sammen og sende noen meldinger. Man kjenner jo på ett savn etter kjæresten sin. 
tror det forholdet der er over. Beklager. 
jeg var litt sånn mot x-en min de siste mnd vi var sammen. Ble sliten bare jeg så navnet hans på telefonen min..

Anonymkode: 25daa...71f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Det er ikke normalt selv med mye å gjøre på jobb. 

Ville lurt på om han enten ikke hadde det bra eller var på vei ut, eller begge deler. 

Jeg føler han kanskje ikke har det bra, men han vil ikke snakke om det. Synes bare det er irriterende å bli spurt, mens jeg på min side har stort behov for å snakke om følelser.. Er bare så mye jeg kan gjøre og stille opp når han ikke vil. Og så prøver jeg å avtale når vi skal sees neste gang, og det vil han, men han har ikke tid nå. selv om jeg eventuelt hadde planlagt alt

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg føler han kanskje ikke har det bra, men han vil ikke snakke om det. Synes bare det er irriterende å bli spurt, mens jeg på min side har stort behov for å snakke om følelser.. Er bare så mye jeg kan gjøre og stille opp når han ikke vil. Og så prøver jeg å avtale når vi skal sees neste gang, og det vil han, men han har ikke tid nå. selv om jeg eventuelt hadde planlagt alt

Hvis han ikke har tid til et forhold, kan han ikke ha et forhold. Det er faktisk så enkelt.

• Nyttig 1
Skrevet

Er du sikker på at dere ER kjærester? For dette høres veldig spesielt ut.

Anonymkode: bcb4e...ec0

• Liker 3
Skrevet (endret)

...

Endret av gjest_______
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du sikker på at dere ER kjærester? For dette høres veldig spesielt ut.

Anonymkode: bcb4e...ec0

Vi har vært sammen i 7 år... men jeg må ærlig talt si at jeg orker snart ikke prøve lenger

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...