Gå til innhold

Vennskap etter covid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som har fått et endret sosialliv etter covid? 

Anonymkode: 79e15...c85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det tar tid å få det på samme nivå som før. Jeg har blitt dårligere både på å ta initiativ og til å ta imot invitasjoner. Jeg må skjerpe meg litt, rett og slett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det var en fin anledning til å kjenne på hvem jeg ville ha i livet mitt og ikke. Hvem som ble savnet og ikke. Hva som er verdt å bruke energi på og ikke. 

Anonymkode: 07977...113

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet fysisk kontakt med mange men det er fordi jeg ikke ønsker smitte igjen.

Har fått langtids korona.

Anonymkode: 0f168...425

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye mindre dårlig samvittighet for mitt store behov for alenetid. Før tvang jeg meg til å være sosial mye oftere enn jeg egentlig orker. 

Anonymkode: 76af2...345

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har fått meg en øyeåpner om hvem som er ekte venner og ikke. 

Anonymkode: 93c44...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fått flere nære venner. På grunn av restriksjonene ble jeg veldig nær venn med flere treningskamerater jeg tidligere anså mer som bekjente, og vi har fortsatt å være nære venner. Har jo i tillegg de vennene jeg hadde fra før, så har blitt mer sosial rett og slett.Tidligere bodde de fleste vennene mine et stykke unna. 

Anonymkode: 1cfd7...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkedykker skrev (8 timer siden):

Hadde ikke særlig sosialliv før covid heller. Uendret for meg. 

Samme her🫢pga sykdom. Kan vel si litt flåsete at vi var bedre “rustet” til isolasjon.

Anonymkode: 20bc5...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt gladere i å være hjemme, og bare bruke tid med mannen. Så takker oftere nei-takk til ting enn før. Men gjør utover det de samme tingene, og har de samme vennene, blir bare ikke med på alt. Særlig hater jeg det om både fredag og lørdag kveld "ryker". 

Anonymkode: ffd7d...b94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Kontakt med folk har glidd ut, få tar initiativ til ting. Jeg føler meg som en løk i sosiale sammenhenger, klumser det fort til, har ikke gangen i va folk driver med om dagen, så vanskelig å holde samtalen i gang 🥹

Anonymkode: 1231d...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...