Gå til innhold

Blir fort lei av festing.. Er vi flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er A menneske og blir fort trøtt og vil sove rundt 11-12-1 tiden om kvelden/natten. Jeg elsker å henge med venner og synes det er gøy å ta seg en fest innimellom, men jeg må ærlig innrømme at etter 2-3 timers sosialt samvær og litt drikking av alkohol kjenner jeg at jeg kan ikke vente med å komme meg hjem, legge meg under dyna og slappe av med litt tv serie også legge meg. De fleste andre føler jeg er slik som kan feste hele natten, kjøpe nattmat, dra på nachspiel osv. Jeg blir fort lei etter et par timer og vil bare hjem.. Flere som er slik?

Anonymkode: a1be3...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er B menneske, men har aldri likt å feste. Jeg synes det er kjedelig og vil helle ha filmkveld eller lignende (alene eller med venner). 

Anonymkode: bdb25...a59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, sånn er jeg og. Fester jeg for mye, hver fredag eller lørdag. Går jeg lei fort, trenger alenetid iblant. Og har en jobb hvor jeg er mye i kontakt med mennesker, og det er også litt slitsomt. Etter en 8 timers lang arbeidsdag vil jeg hjem

Anonymkode: 493e7...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat likens. Jeg setter veldig pris på en fest og all tid med vennene mine, men jeg er a-menneske, foretrekker å feste på dagtid/dagfylla og legge meg tidlig 😇

Endret av Jdz
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat sånn

Tror det er pga jeg er sliten av jobb og barn som skal kjøres hit og dit på aktiviteter. Så når helgen kommer er jeg sliten. Jeg er hjemme hos en venninne og drikker vin ca 1 gang hver 6 uke. Hun jobber ikke og har ikke barn. Hun vil gjerne begynne i 17 tiden. Og det er greit, men kl 23 er jeg helt på felgen. Det skjønner hun ikke. Blir litt snurt hvis jeg drar hjem da 

Anonymkode: 68e51...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 år, single, barn men fri 30% av måneden. Jeg velger aldri å dra ut. 

Anonymkode: 6efc5...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26, B-menneske og trives med å ta det med ro. Hvis jeg drar på fest, drar jeg hjem etter 2-3 timer. Alenetiden jeg får er dyrebar.

Anonymkode: db046...e00

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...