Gå til innhold

Er jeg attraktiv?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

"Jeg har en mage". Jeg har et inntrykk fler og fler damer skygger unna slike menn. Nå er du i midten av 30-års, men når du bikker 40 er den magen gravidmage. Damer tenner ikke på det. 

Anonymkode: 62a50...4ec

Jeg gjør det😉

Anonymkode: 3fe9a...edb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerangrep, angrep på anonymfunksjonen, avsporinger, samt svar til dette.

Mvh. Leselusa, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du er nok nødt til å bevisst gå etter kvinner som er i samme kategori som deg selv, og kanskje litt under. Ikke let etter yngre kvinner i 20-årene selv om de er mye mer attraktive. De er i en fase hvor de jakter etter bedre menn de ikke kan få - vent heller til disse samme jentene kommer i 30-årene og må slå seg til ro, og har innsett at de ikke får disse karene. Da havner du plutselig i målgruppa. 

Anonymkode: 3e563...76f

Jeg vil si godt under.

Kvinner som er 3-5 fortjener 6-9 osv. Trekk fra omtrent tre poeng på markedsverdien din for å finne ut hva du kan ha sjanse på...

Det er en grunn til at så mange kvinner er frivillig single når de nærmer seg 40 og utover. Bedre å være singel og ha sex med dem man vil når som helst, enn å ha en kjæreste som er ekkel og stygg.

Anonymkode: 8d74b...844

Skrevet
Adrenalina1 skrev (4 timer siden):

Det finnes en mellomting mellom chubby og boletrente. Som du kaller det.

Var nok det jeg mente 🙈Helt alminnelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nylig singel fyr, veier noen kilo for mye. Jeg er ikke feit, men "chubby". Jeg har en mage. Er i midten av 30-åra. Jeg tror jeg har et kjekt ansikt.

Jeg vil helst ikke ikke bruke Tinder o.l apper.

Hva tenker damene her? Ville dere ha tatt en kaffe med meg?

Jeg er ganske nervøs når det gjelder å møte nye folk.

Anonymkode: eed2c...bf2

Jeg er sammen med en som veier sikkert 50 kilo for mye. Kroppslig så er det nok få damer som løper beina av seg for han. Det er helt fint for meg for jeg lærte meg å kjenne denne mannen og for meg er han verdens beste. Jeg kunne ikke fått bedre mann faktisk.

Det finnes de som er overfladiske og som sier nei pga litt mave, ikke kjekk nok osv. Så finnes de som ikke ser på det ytre, men heller vil bli kjent med hvordan personen er. Jeg er i siste kategori og kapret verden beste mann.

Anonymkode: 14ef7...909

Skrevet

Ja om du liker eldre damer hadde jeg gått ut med deg. Liker litt mage på menn.

Mvh Kvinne 49

Anonymkode: c72ee...a58

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nylig singel fyr, veier noen kilo for mye. Jeg er ikke feit, men "chubby". Jeg har en mage. Er i midten av 30-åra. Jeg tror jeg har et kjekt ansikt.

Ozempic

Anonymkode: 5842a...b27

Skrevet

Er helt umulig å si. Men ingen av de tingene du skriver om seg selv tilsier at du ikke er attraktiv. Men som flere her skriver er det så mye annet som er viktig enn  det ytre. Humor, utstråling blant annet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 4.51):

Penger, status, og slike viktige ting som gjør menn attraktive hos mange kvinner... hvordan er du der. Humor, evne å holde enn samtale, sosialt nettverk?

Høyde? Velstelt?

Skrevet

Ingenting av det du beskriver er no go fra min side ihvertfall. Jeg foretrekker menn som er lettere overvektige. For min del handler det mest om at jeg liker mannens ansikt og personlighet. Jeg har vært sammen med alt fra syltynne til tykke menn.

Nå er jeg sammen med en lettere overvektig mann med litt mage. Han er enormt kjekk i mine øyne og jeg synes ikke han burde forandre på noe som helst, men modellpen er han jo ikke. 

Anonymkode: 7bc8d...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...