AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Nylig singel fyr, veier noen kilo for mye. Jeg er ikke feit, men "chubby". Jeg har en mage. Er i midten av 30-åra. Jeg tror jeg har et kjekt ansikt. Jeg vil helst ikke ikke bruke Tinder o.l apper. Hva tenker damene her? Ville dere ha tatt en kaffe med meg? Jeg er ganske nervøs når det gjelder å møte nye folk. Anonymkode: eed2c...bf2
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Hei! Det er helt normalt å føle seg usikker når man er ny singel. Det er ingen grunn til å være nervøs - du er attraktiv! Det er mange som synes du er kjekk og som ville ha tatt en kaffe med deg 😉! Det viktigste er å være selvsikker og vise det du har å tilby. Fokuser på det som gjør deg unik, slik som din personlighet, interesser og livserfaring. Det er det som vil få andre til å se deg som en attraktiv person, uansett hva du veier. Lykke til! 1
Maestro Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Jeg hadde tatt en kaffe med deg! Er 30 og ble singel i august 🙈 Heller litt chubby enn boletrente mannfolk som lever på kroppen sin🙏 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Du er nok nødt til å bevisst gå etter kvinner som er i samme kategori som deg selv, og kanskje litt under. Ikke let etter yngre kvinner i 20-årene selv om de er mye mer attraktive. De er i en fase hvor de jakter etter bedre menn de ikke kan få - vent heller til disse samme jentene kommer i 30-årene og må slå seg til ro, og har innsett at de ikke får disse karene. Da havner du plutselig i målgruppa. Anonymkode: 3e563...76f 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 "Jeg har en mage". Jeg har et inntrykk fler og fler damer skygger unna slike menn. Nå er du i midten av 30-års, men når du bikker 40 er den magen gravidmage. Damer tenner ikke på det. Anonymkode: 62a50...4ec 3 1
AprilLudgate Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 Du sier ingenting om noe som helst, så det blir jo umulig å svare på. Men utfra den korte teksten med ingenting innhold så tenker jeg jo primært nei. «Hei, jeg er singel mann - kaffe». Nei. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 Jeg klarer ikke vurdere veldig basert på "litt chubby". Men jeg synes ikke det er så veldig attraktivt å kun fokusere på mage og vekt. Jeg ville nok foretrukket en mann som hadde litt humor, var snill, koselig, behandlet meg med respekt, og slikt, framfor en som tror vekten er det eneste som avgjør noe. Jeg ville blitt veldig engstelig for om han var like opphengt i min vekt. Anonymkode: 0b23e...246 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 Jeg hadde tatt en kaffe med deg. Anonymkode: 890b9...4dc
Blått Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Nylig singel fyr, veier noen kilo for mye. Jeg er ikke feit, men "chubby". Jeg har en mage. Er i midten av 30-åra. Jeg tror jeg har et kjekt ansikt. Jeg vil helst ikke ikke bruke Tinder o.l apper. Hva tenker damene her? Ville dere ha tatt en kaffe med meg? Jeg er ganske nervøs når det gjelder å møte nye folk. Anonymkode: eed2c...bf2 Spørs hva du legger i chubby og har litt mage. Må ikke være veltrent for min del, men det er pent med menn som tar vare på seg selv. Magen er en av de første tingene jeg ser på.. Endret 9. desember 2022 av Blått 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Siden du har mage har du høyst sannsynlig høy kroppsfettprosent, noe som gjør at fettet vil dekke over dine bra kjennetegn på utseende. Så hvis du synes du er kjekk nå, ville du vært enda mere attraktiv hvis du var slank siden ansiktstrekkene vil vises bedre da Anonymkode: d338c...048 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #11 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): "Jeg har en mage". Jeg har et inntrykk fler og fler damer skygger unna slike menn. Nå er du i midten av 30-års, men når du bikker 40 er den magen gravidmage. Damer tenner ikke på det. Anonymkode: 62a50...4ec Feil! Har aldri tent på slanke/tynne/veltrente gutter/menn. Og de fleste av mine venninner like også ltt "chubby" mannfolk. Selv er jeg veltrent med six-pack, men finner det overhodet ikke tiltrekkende på menn. Anonymkode: 53fa6...183 3
mannemannen Skrevet 9. desember 2022 #12 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Feil! Har aldri tent på slanke/tynne/veltrente gutter/menn. Og de fleste av mine venninner like også ltt "chubby" mannfolk. Selv er jeg veltrent med six-pack, men finner det overhodet ikke tiltrekkende på menn. Anonymkode: 53fa6...183 Du er så into fitness at du som dame har sixpack, men du holder deg unna menn som har spor av din samme interesse? Hva synes disse chubby mennene da, om at du har mer muskler enn dem? Har støtt på utallige menn som blir svært usikker på seg selv i møte med damer som er mer muskuløs enn dem. Og disse mennene sier ting som at kvinner ikke burde trene. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #13 Skrevet 9. desember 2022 mannemannen skrev (3 minutter siden): Du er så into fitness at du som dame har sixpack, men du holder deg unna menn som har spor av din samme interesse? Hva synes disse chubby mennene da, om at du har mer muskler enn dem? Har støtt på utallige menn som blir svært usikker på seg selv i møte med damer som er mer muskuløs enn dem. Og disse mennene sier ting som at kvinner ikke burde trene. Og så har vi mange selvsikre, jordnære menn som driter i at dama har sixpack eller ikke, om hun tjener mer enn dem osv. Et forhold er ikke en pissekonkurranse. Anonymkode: 984a6...e62 1
Adrenalina1 Skrevet 9. desember 2022 #14 Skrevet 9. desember 2022 Maestro skrev (5 timer siden): Jeg hadde tatt en kaffe med deg! Er 30 og ble singel i august 🙈 Heller litt chubby enn boletrente mannfolk som lever på kroppen sin🙏 Det finnes en mellomting mellom chubby og boletrente. Som du kaller det.
mannemannen Skrevet 9. desember 2022 #15 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et forhold er ikke en pissekonkurranse. Helt sant. Likevel går de fleste for de standard kravene med at mannen er større og høyere enn damen. Hvis du har funnet deg et bra forhold som ikke er sånn, så bra for deg.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #16 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nylig singel fyr, veier noen kilo for mye. Jeg er ikke feit, men "chubby". Jeg har en mage. Er i midten av 30-åra. Jeg tror jeg har et kjekt ansikt. Jeg vil helst ikke ikke bruke Tinder o.l apper. Hva tenker damene her? Ville dere ha tatt en kaffe med meg? Jeg er ganske nervøs når det gjelder å møte nye folk. Anonymkode: eed2c...bf2 Et varmt smil og blikk som signaliserer vennlighet, betyr mye for meg. Og en innstilling om at "det ordner seg for snille jenter og gutter" er attraktivt, synes jeg. En lun latter, lytte med et smil, et lite stryk over armen når man har snakket sammen en stund - om situasjonen tilsier det! Å ikke ta ting altfor seriøst - ikke fullt anarki, men å se på seg selv og verden med et lite skråblikk. Da kan fyren godt ha bamsekropp for min del. 💋 Anonymkode: bf256...cca 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #17 Skrevet 9. desember 2022 mannemannen skrev (46 minutter siden): Helt sant. Likevel går de fleste for de standard kravene med at mannen er større og høyere enn damen. Hvis du har funnet deg et bra forhold som ikke er sånn, så bra for deg. Jepp, veldig bra for meg. Eller, mannen er jo litt høyere enn meg, fordi jeg ikke er så veldig høy selv. Men jeg veier et par kilo mer enn ham, for eksempel. Og tjener mer penger. Anonymkode: 984a6...e62
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #18 Skrevet 9. desember 2022 29_j skrev (26 minutter siden): Nei de får mer hanker på sidene over hofta. Eller så går det an å gjøre noe med den magen. Det er ikke noe som heter "jeg har mage" i all fremtid. Skjerper man seg, slutter å spise junk og begynner å trene, så blir man som regel kvitt den. Anonymkode: 984a6...e62
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #19 Skrevet 9. desember 2022 Ut fra den lille infoen? Nei hadde ikke tatt en kaffe med deg. Du sier ingenting om hvordan du er som person og kjæreste og jeg syns kaffedate er gjerrig og upersonlig Anonymkode: 36333...08c
anon01 Skrevet 9. desember 2022 #20 Skrevet 9. desember 2022 Ut ifra hovedinnlegget; ja. Men om det hadde blitt en øl etter kaffen spørs helt på hvordan du er som menneske. De så kalte "kjekkeste" karene i verden, er ikke flotte nok, om det ikke er noen kjemi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå