Gå til innhold

Hva gir du i julegave til foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å gi en juledekorasjon/ blomst og sjokolade. Men har ikke helt bestemt meg. Hva gir dere? 

Anonymkode: 1a5bd...672

Skrevet

Far får en god ullgenser siden han elsker å være ute å fiske, litt spekemat og rødvin. Mor får en topp hun har ønsket seg, og et gavekort på svømming siden hun er glad i det. 

• Liker 1
Skrevet

Bøker i år

• Liker 1
Skrevet

Bodyshop håndkrem og body butter til mamma!  Spesial designet utvendig frontrutebeskytter til pappa

• Liker 1
Skrevet

Mamma: Morgenkåpe

Pappa: Genser 

Felles gave: Fotkrem og fotmasker til begge, og konsertbilletter til en lokal artist

Anonymkode: 3f102...63e

Skrevet

Mamma: Kari traa rose ulltrøye og the rocks lykt

Anonymkode: e4efa...790

Skrevet

Gavekort på restaurant, teater eller lignende. Det får de hvert år. 

• Liker 1
Skrevet

I år blir det olje fra olivenlunden, lue til pappa, en krimbok og en kokebok, Holzweiler genser til mamma, et brettspill og en Philips airfryer. Og en god flaske vin!

Anonymkode: 12da3...b16

Skrevet

Pappa: air tags+nøkkelringer

Mamma: veggbildekalender+dusjolje+almanakk

Anonymkode: 4c960...b54

Skrevet

Min far får en hobbydings og en bok. Min mor får ørepropper, yogablokker og en mappe til strikkepinner. 

Anonymkode: 2d8cd...1e9

Skrevet

Gavekort på restuarant 

• Liker 1
Skrevet

Mamma er gammel, og klarer ikke å handle selv. Hun får ting jeg vet hun trenger. Pappa er død.

Duk, morgenkåpe, bukse, god handsåpe, renseklut til ansikt fra Makeup Mekka, ullsokker,konfekt, dusjsåpe  og ansiktskrem. 

Anonymkode: d4597...4ee

Skrevet

Begge får to ulltruser hver, og en kalender med bilder jeg har laget av barna.

Anonymkode: 3cd2d...523

Skrevet

Min mor får mandelkvern så hun kan lage sukkerfri tårnkake til seg selv, og en sånn steamer(istedet for strykejern). Min far er død så blir bare lys på graven. 

Anonymkode: 50bf1...c0e

Skrevet

Min far døde i jula ifjor, så det blir ganske trist og vemodig jul. Jeg og søskene mine spleiset på en sydentur til min mor i januar, det har hun godt av.

Svigers får en fancy melkeskummer.

Anonymkode: 83a68...aed

• Hjerte 3
Annonse
Skrevet

Mamma får det strykejernet hun ønsker seg, pluss masse småting hun elsker og får bruk for å strømpa si. Hadde egentlig kjøpt airfryer til henne, men det ville bestefar gi + tilbehørspakke så lot  han kjøpe oss ut av gaven 😂 Pappa elsker Gin og får DIY Gin-kit. 

• Liker 1
Skrevet

Mamma får eggdeler (trenger ny og ønsker seg) og olivenolje med krydder. Pappa ønsker seg longs, og får det.

Anonymkode: 3d619...01e

Skrevet

De får abonnement på bladet Hjemmet.  Vet ikke om pappa er interesset i å lese det, men tror nok mamma blir glad. 

• Liker 1
Skrevet

De får en frokost tallerken hver av et julesett. Biletter til show, og en kosepakke med en spekepølse, vin, noen oster og kjeks, og hjemmelaget ripsgele. 

Anonymkode: aede7...98c

Skrevet

Abonnement på hvert sitt blad og en kurv med diverse snacks og drikke.

Anonymkode: 68f59...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...