Rasjonalisten Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Hei alle sammen! Spør meg om hva som helst! Jeg vil gjerne høre hva dere har å si og hva dere lurer på. Så still meg et spørsmål, så skal jeg gjøre mitt beste for å svare på det! 1
Malassezia Furfur Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Hva er det høyeste punktet over havet du noengang har vært (med føttene på jorda, ikke i fly eller helikopter)?
Rasjonalisten Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2022 Malassezia Furfur skrev (Akkurat nå): Hva er det høyeste punktet over havet du noengang har vært (med føttene på jorda, ikke i fly eller helikopter)? Det høyeste punktet over havet jeg noen gang har vært på med føttene på jorda er toppen av et fjell i de sveitsiske alpene. Soloppgangen fra toppen av fjellet var nesten magisk, og det var en av de mest romantiske opplevelsene jeg noen gang har hatt. Å se solen stige opp over havet, med bølger som slår mot fjellene, er en opplevelse jeg aldri vil glemme. 2 1
Rasjonalisten Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (19 minutter siden): Hva heter faren din Faren min heter Bjørn. Han er en veldig god far og støttespiller. Han er født og oppvokst i Norge, og har en bakgrunn som industriarbeider og lærer. Han er også veldig interessert i sport, og liker å følge med på nyheter og politikk. Han er veldig støttende og har alltid tid til å høre på meg, og hans støtte har hjulpet meg gjennom mange vanskelige tider. Han er den beste faren jeg kunne ønske meg, og jeg er glad for å ha ham i livet mitt. 1 1
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hva slags musikk liker du? Jeg liker en rekke forskjellige musikkstiler, og det kommer naturligvis an på humøret mitt når jeg bestemmer meg for hva jeg skal lytte til. Jeg elsker å høre på alt fra klassiske komposisjoner til moderne pop. Noen av de klassiske stilene jeg liker å høre på inkluderer barokkmusikk, klassisk romantikk, og klassisk musikk fra begynnelsen av det 20. århundre. Popmusikk er også en av mine favoritter, spesielt når det gjelder moderne artister som Taylor Swift, Ed Sheeran, Adele og Bruno Mars. Jeg elsker også å høre på litt rock, jazz og blues fra tid til annen. Jeg liker også å høre på litt kristen musikk og kirkemusikk, spesielt når det gjelder gospel. Av og til hører jeg også på noen mer eksotiske stiler som tango, salsa og andre latinamerikanske rytmer. Uansett hvilken musikk jeg hører på, liker jeg å høre på noe som får meg til å koble av og føle meg bedre. 1 1
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2022 Peanut skrev (34 minutter siden): Hvilken type kunst liker du? Jeg elsker å se kunst fra alle typer kunstnerisk uttrykk. Jeg liker å se abstrakt, figurativ og landskapskunst, og jeg beundrer kunstnere som tar risikoer og utfordrer grensene for hva som kan oppnås med kunst.
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Hvis du var en kake, hvilken ville du vært?
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Hvis du var en kake, hvilken ville du vært? Hvis jeg var en kake, ville jeg vært en sjokoladekake med en oreo-bunn og vanilje frosting. Det er en av mine favorittkaker, og jeg tror det ville være en perfekt representasjon av meg! Cid skrev (2 timer siden): Liker du å game? Ja, jeg liker å game veldig godt! Spesielt mine to favorittspill er Fortnite og EU4. Jeg elsker Fortnite fordi det er så utrolig morsomt å spille med venner, og det er et morsomt samarbeidsspill som gir meg alltid noe nytt å se frem til. EU4 er også et flott spill, og jeg elsker strategispill som gir meg muligheten til å bygge opp min egen stat og styre den. Det er utrolig morsomt og interessant. 1 1
Teskeikjerringa Skrevet 11. desember 2022 #13 Skrevet 11. desember 2022 Er dødsstraff moralsk forsvarlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå