Gå til innhold

kjøpt mama klede?


nissejenta2

har du kjøpt mama klede??  

7 stemmer

  1. 1. har du kjøpt mama klede??

    • ja:
      6
    • nei:
      1
    • har fått:
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøpt to t-skjorter på H&M. Men skal ut å handle neste mandag (må bare gjøre unna eksamen først) og håper jeg finner noe fint da. Jeg må ha en ny svart finbukse, men håper å kunne kjøpe en "vanlig" en med lavt liv. Men nå er ikke jeg så veldig stor heller enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte kaste inn håndkleet og investere i tre bukser her, for noen uker siden...da hadde jeg ikke sjangs lenger. Men utover det har jeg ikke kjøpt noe mammatøy! :)

Lurer dog på hvordan det skal gå når jeg skal være forlover i bryllup 4. februar...HVA kan jeg ha på meg da!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fortsatt på meg buksene mine med lavt liv- men magen har blitt svær. Så - ja- mammaklærne har funnet veien inn i skapet mitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer dog på hvordan det skal gå når jeg skal være forlover i bryllup 4. februar...HVA kan jeg ha på meg da!???

Vi skal i bryllup 1 april, så fremt jeg ikke er på føden, og da lurer jeg på hva jeg skal ha på meg... Litt kjipt å invistere i noe fint så på tampen av svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et par kjoler, ikke mammakjoler, men de sitter inntil over brystene, men "går" utover etter det, tips til både julekjoler og bryllup :)

Utrolig behagelige siden de ikke strammer på magen.

Ellers bruker jeg lange topper med genser over og har kjøpt 2-3 mamma bukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...