Gå til innhold

kjøpt mama klede?

har du kjøpt mama klede??  

7 stemmer

1. 1. har du kjøpt mama klede??

• ja:
      6
    • nei:
      1
    • har fått:
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle prøve ditta også....

he kjøpt litt sjølv...mine gamle klede begynner å bli litt små... :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt to t-skjorter på H&M. Men skal ut å handle neste mandag (må bare gjøre unna eksamen først) og håper jeg finner noe fint da. Jeg må ha en ny svart finbukse, men håper å kunne kjøpe en "vanlig" en med lavt liv. Men nå er ikke jeg så veldig stor heller enda.

Skrevet

Jeg måtte kaste inn håndkleet og investere i tre bukser her, for noen uker siden...da hadde jeg ikke sjangs lenger. Men utover det har jeg ikke kjøpt noe mammatøy! :)

Lurer dog på hvordan det skal gå når jeg skal være forlover i bryllup 4. februar...HVA kan jeg ha på meg da!???

Skrevet

Får fortsatt på meg buksene mine med lavt liv- men magen har blitt svær. Så - ja- mammaklærne har funnet veien inn i skapet mitt :sjenert:

Skrevet

Lurer dog på hvordan det skal gå når jeg skal være forlover i bryllup 4. februar...HVA kan jeg ha på meg da!???

Vi skal i bryllup 1 april, så fremt jeg ikke er på føden, og da lurer jeg på hva jeg skal ha på meg... Litt kjipt å invistere i noe fint så på tampen av svangerskapet :)

Skrevet

Jeg har kjøpt et par kjoler, ikke mammakjoler, men de sitter inntil over brystene, men "går" utover etter det, tips til både julekjoler og bryllup :)

Utrolig behagelige siden de ikke strammer på magen.

Ellers bruker jeg lange topper med genser over og har kjøpt 2-3 mamma bukser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...