Gå til innhold

Lei av å lukte vondt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobbet en periode sammen med noen som jeg syntes luktet skikkelig ille, og jeg aner ikke om andre mente det samme. Vedkommede var i kontakt med masse folk via jobb, og hadde familie som virket å være av den "ærlige" typen, så jeg ser for  meg at det ville kommet noen hint...  Det kan jo være at den var en type lukt som akkurat jeg reagerte spesielt på. Litt slik som at noen liker koriander mens andre synes det smaker såpe.

Jeg minnes en gang på ungdomsskolen når vi holdt på med noe i o-fag som lagde noe alle kunne være enige om luktet ille. Men det var en medelev som reagerte så kraftig at han holdt på å gå i bakken...  Noen er kanskje bare mer vare for ulike lukter?

Anonymkode: b69ef...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun skriver jo at andre kommenterer kroppslukten hennes. På jobb.

Anonymkode: 0b3c4...d31

Nei, hun skriver at 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

en annen ansatt luktet på meg! Jeg fikk nesten daglig høre hvor ille det luktet, men det var aldri noen som sa det rett til meg. Det er nesten som om jeg lurer på at det ikke lukter direkte av meg

Så ingen sa til henne at hun luktet, men snakket om en lukt på jobb. Og det er ikke sikkert hun faktisk ble luktet på, hun later jo til å ha en slags paranoia for dette. All den tid legen sier hun ikke lukter, og heller ingen venner eller familie, så lukter hun nok ikke. Trolig tolker hun alt for mye inn i generelle kommentarer om at noe lukter til å gjelde seg selv. 

Anonymkode: 75778...86c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...