AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Jeg elsker skumnisser og juleromkuler 🤩 Anonymkode: 7ea92...45e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Serinakaker, brente mandler og julemasipan med sjokoladetrekk. Anonymkode: a4e38...2d9 1
skreppamedleppa Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Jeg trenger ingen 7 slag, men jeg må ha biscotti kjeks til jul 😍 Og kall meg gjerne old fashioned men Sfinx må på plass! Og selvsagt Ferrero Rocher😍 Det blir ellers julebrus såklart og noe litt salt som julehjerter ellers er dumle, skumnisser og noe smågodt fra europris (best utvalg) som blir i godteskålen kan jeg tenke meg... 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 I år er det bare Ferrero Rocher som duger 🥰 Anonymkode: a57fd...44c 2
Teskeikjerringa Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): I år er det bare Ferrero Rocher som duger 🥰 Anonymkode: a57fd...44c Ferrero Rocher er nydelig! Nam nam nam! 1
Million Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har allerede kjøpt meg Ferrero Rocher et par ganger 😛 De er så gode. Ellers har jeg hamstret inn vanlige Firkløver og Helnøtt sjokoladeplater til 19,90 pr stk. Det er julegodteri nok for meg. Jeg liker ikke typiske ting som folk ser som "julete" som marsipan. Jeg har aldri likt det, selv ikke som barn.
Daria Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 Romkuler og marsipan - det spiser jeg kun til jul og påske. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #12 Skrevet 9. desember 2022 Marsipanstenger med sjokoladetrekk Anonymkode: c3a30...cea 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #13 Skrevet 9. desember 2022 Favoritten min lages dessverre ikke lenger Freia dessertsjokolade 🥲 Anonymkode: c4aec...7b4 2
Amossa Skrevet 9. desember 2022 #14 Skrevet 9. desember 2022 Jeg blir uvel av snop, sjokolade, søte kaker og søte desserter. Har egentlig aldri spist mye søtsaker, og som voksen ble det veldig sjelden. Tror rett og slett at jeg vennet meg av med sukkerholdig og søt mat. Det har nok påvirket barna våre, for de er heller ikke sugne på søtsaker. Men mannen min er veldig glad i mørk sjokolade. Mot jul er mokkabønner hans favoritt. Og Delfiakake! 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #15 Skrevet 9. desember 2022 Amossa skrev (1 time siden): Jeg blir uvel av snop, sjokolade, søte kaker og søte desserter. Har egentlig aldri spist mye søtsaker, og som voksen ble det veldig sjelden. Tror rett og slett at jeg vennet meg av med sukkerholdig og søt mat. Det har nok påvirket barna våre, for de er heller ikke sugne på søtsaker. Men mannen min er veldig glad i mørk sjokolade. Mot jul er mokkabønner hans favoritt. Og Delfiakake! Barnet mitt liker ikke søtsaker eller snacks, men jeg elsker det😅 Jeg syns det er utrolig rart å ikke like godteri, men det går åpenbart an. Til jul elsker jeg smultringer (kjøpt fra en smultringbod), som jeg kan dyppe i kaffen min. Anonymkode: c1cfe...eca 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #17 Skrevet 9. desember 2022 Daisy_B skrev (11 minutter siden): "Godtesnop" 🤭 Ja, jeg skal begynne å kun si ord med et synonym i tillegg. Feks etespise, treneøve, eplefrukt osv. Anonymkode: c1cfe...eca 1
Daisy_B Skrevet 9. desember 2022 #18 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, jeg skal begynne å kun si ord med et synonym i tillegg. Feks etespise, treneøve, eplefrukt osv. Anonymkode: c1cfe...eca https://forum.kvinneguiden.no/topic/853796-venninne-hadde-med-eget-snop-delte-ikke/ 😅 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #19 Skrevet 10. desember 2022 Blir mer og mer glad i marsipan,likte det ikke før.... Men må være med sjokolade utenpå. Ellers elsker jeg hjemmelagde karameller og sjokoladetrøfler! Anonymkode: 4efa4...3bd
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #20 Skrevet 11. desember 2022 Kransekakestenger og negerboller 🥰 Anonymkode: 49aab...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå